Harry's point of view:
,,Harry kam chceš ísť? Domov, k Tare alebo pôjdeš ku mne?" spýta sa ma Louis keď s chalanmi stojíme pred vydavateľstvom a máme po dnešnej práci.
,,Zaveziete ma domov? Potrebujem nové oblečenie a tiež auto. Pôjdem si niečo vybaviť."
,,Jasné, poďme" povie a všetci si posadáme do auta. Louis nás postupne zavezie do našich víl kde s pozdravom opúšťame auto.
Louis ma zavezie ako posledného, pričom má tie typické otázky či som v pohode. Na všetko odpovedám jednoducho a keď konečne pochopí že musím byť chvíľu sám zmĺkne aj on.
Ako aj ostatný, aj ja opúšťam auto s pozdravom a následné mu ešte kývam keď opúšťa príjazdovú cestu.Vo vrecku mikiny vylovím kľúče od domu a s nimi ho otvorím. Všetko ostalo tak ako som to tu nechal naposledy. Avšak je tu chladnejšie, kedže okná sú stále otvorené. Nevadí.
Prejdem do spálne kde si odložím všetky nepotrebné veci a s čistým uterákom prejdem do kúpeľne kde strávim asi pol hodinu.
S uterákom okolo pása prejdem do šatníku, ktorý je najmenej tri krát menší ako ten Tarin a vyberiem si čisté oblečenie.
Keď som hotový zoberiem mobil kde nájdem číslo známeho dievčaťa a vytočím ho.
,,Ahoj Holl, chcel by som sa ťa spýtať či si v LA."
,,Čau Harry, hej som tu ešte dva dni. Potrebuješ niečo?"
,,Potrebovalk by som od teba niečo. Myslíš že by si mohla ísť na takých desať minút so mnou na kávu?"
,,Jasné, tak v Starbucks za desať minút?"
,,Platí. Ďakujem. Vidíme sa" zložím a hneď beriem kľúče od auta a idem do garáže.
S autom sa vydám ulicami LA do kaviarne, ktorú má Holland tak rada. Cesta netrvá dlho a ako náhle zaparkujem vonku pred kaviarňou a vystúpim vidím známu ryšavú hrivu ktorá nesie telo Holland Roden.
,,Ahoj! Dlho sme sa nevideli! Počula som že chodíš s Tarou Conell! Ako vám to klape?"
,,Klape ako klape. Ale chcel by som od teba číslo na Medelaine Petsch. Si s ňou priateľka nie?"
,,Áno ale načo?"
,,Potrebujem od nej jednu malú službu."
,,A to je ísť s tebou na rande aj keď máš priateľku? Harry poznám ťa. Čo sa deje?"
,,Nie len s Tarou je to komplikované a Med som dnes spoznal a chcel by som ju spoznať viac"
,,Dobre ale dávaj si pozor čo robíš a aj ako to skončí" prikývne a spolu si objednáme kávu a ja čaj a sadneme si do jedného z voľných boxov.
,,Ako to, že je to komplikované s Tarou?"
,,Prepáč ale nemám moc náladu sa o tom rozprávať.
,,Jasné, chápem. Mám nápad! Zavolaj Med hneď teraz. A daj to na reproduktor!" z odporom krútim hlavou ale Holl sa nedá odpálkovať a skúša to ďalej pokiaľ neodomknem mobil a nevytočím jej číslo.
,,Haló?"
,,Med? Ahoj tu je Harry Styles."
,,Ahoj Harry! Ako si získal moje číslo?"
,,Som Harry Styles, ja získam všetko keď budem chcieť. A tiež viem u koho hľadať."
,,Aha takže kto to bol teraz? Cole, Danielle?
KAMU SEDANG MEMBACA
My Fake Life [Complete]
Fiksi Penggemar• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •