,,Dobrý deň, želáte si?" prišla ku nám nízka zamestnankyňa tohto Gucci obchode. Okem spomínanej nižšej postavy mala na sebe krásne ružové šaty pod kolená. jej hnedé vlasy boli rozpustené cez plecia. Mohla byť rovnako stará ako ja, možno o niečo mladšia.
Keď som pozrela na Harryho pozeral sa všade okolo. Vedela som že to nie je vďaka oblekom, ktoré tu sú vystavené. Robil to pre mňa. Dobre vedel, že ako priateľka, ktorá si stráži svojho slávneho priateľa nesklamem. Pozeral sa všade naokolo len aby sa nepozeral na ňu. Milé to od neho.
,,Môj priateľ potrebuje čierny oblek. Čisto čierny oblek aby vypadal ako človek, nechcem žiadne miešanie farieb, stromy a ornamenty. To môžem na ňom vidieť každý deň. Chcem mať teraz gentlemana, ktorý bude strašne sexi a bude so mnou ladiť na predaávaní cien." vysvetlím svoju požiadavku predavačke, ktorá si vypýta jeho veľkosť. Harry jej ju ochotne povie a ona odíde .
,,Dúfam že po tom ako si jej to v tej vete sto krát zdôraznila, donesie správny oblek podľa tvojho želanie." zasmeje sa Harry a rukou si ma za pás pritiahne ku sebe.
,,Ak nie odchádzam. Myslím že týto ľudia už ani nepoznaj čisto čierny oblek s bielou košelou a kravatou. Chcem chalana, ktorý sa mi bude obliekať normálne, nie ako šašo z cirkusu." poviem a letmo ho pobozkám a odtiahnem sa. Prichádzajúca predavačka držiaca hnedý oblek v ruke ma vytočí.
,,Bez urážky ale ste farboslepá? Myslím že aj dieťa rozozná čiernu od tmavohnedej." poviem skrz zuby, zatiaľ čo ma Harry ukľudňujúco hladí po chrbte."
,,Prepáčte." povie a zasa odíde. So založenými rukami stojím a čakám pričom ignorujem Harryho a Adamovo (bodyguard) chichotanie na mojom hneve."
Keď konečne mladé dievča príde späť ku nám so správnou veľkousťou, pošlem Harryho do kabínky kde sa prezlečie. Po pár minútach vyjde veľmi sexi chlapík, ktorého takmer nespoznávam.
,,Vy ste môj priateľ? No to ma podrž!" poviem a chytím sa za srdce. Harryho hlava sa nakloní do jednej strany a jeho obočie sa zdvihne. Zasmejem sa a pokračujem vo svojej reči. ,,Musíš uznať, vypadáš normálne a viac sexi ako v niečom čomu ty hovoríš móda."
,,Skvelé. Berieme ho." kývne na predavačku ktorá ku nám pristúpy a čaká kým jej Harry podá oblek v ochrannom obale.
,,Vypadali ste príťažlivo. A inak. Vaša priateľka vie čo je pekné."
,,Nehovoril by som že som príťažlivý, čož je pravda, pred ňou. Už z troch obchodov sme vyšli pretože so mnou zamestnankyne flirtovali. Je na to háklivá." povie a zasmeje sa spolu s malou neschopnou dievčinkou. Na moje tvári sa vytvorí nahnevaný výraz. Ihneď ako sa na mňa Harry pozrie jeho smiech utíchne a pristúpi ku mne. Po tretí krát za dnešný deň ma pobozká a ja opäť padám do kolien.
,,Poďme preč baby. Topánky mám doma a kravatu dám zohnať." povie a ja prikývnem. Už mám pokrk otravných zamestnankýň ktoré idú po mojom priateľovi.
* * * * * * * * *
,,Dúfam, že si nezabudla na Aria Awards na ktoré ideš spolu s Harrym, ktorý ide s One Direction. Aj ostatný berú svoju priateľky takže ty tam nesmieš chýbať." prehovorí Amelia, keď sme v jej kancelárií.
,,Nie nezabudla." poviem a sadnem si do stoličky a lakťami sa založím na stôl. Som príšerne unavená. Dnešnú noc toho moc nenaspala. Všera sme prišli domov okolo piatej hodiny. Do rána sme pozerali rôzne filmy a nakoniec sme to zakončili aktivitami neprístupným deťou pod osemnásť rokov. Spoločne sme zaspali až okolo siedmej hodiny a o ôsmej už zvonil otravný budík. Dala som si načas. Do práce som prišla pred piatimi minútami aj to s pol hodinovým meškaním.
,,Skvelé. V šatni máš šaty. Tie si skúsiš a potom doladíme posledné detaily. Potom sa prevezú ku tebe domov."
,,Problém." poviem a čakám kým sa otočí na mňa. ,,Včera sme boli nakupovať. Mám šaty, topánky aj kabelku. Harry má tiež oblek a ešte večer nám prišli topánky a zladená kravata."
,,Tak si ich zoberieš na After Party."
,,Ďalší problém." Amelia sa naštvane nadýchne následne vydýchne a založí svoje ruky na stôl. ,,Aj tie už mám. Ale tie šaty kľudne dorobíme a ja ich využijem na niečo iné."
,,To by som ti radila. Neboli to lasné šaty a tá výroba bola náročná." poviem skrz zaťaté zuby. Po vydýchnutí sa jej telo uvoľní a sadne si na svoju stoličku. ,,Som rada že s Harrym a všetko okolo neho sa ututlalo vašimi spoločnými nákupmi. Všade sa o vás písalo a tie bozky! Wau! Keby som vás nepoznala povedala by som že ste pravý zamilovaný párik. Ale poznáme sa ale bol to skvelý fake bozk." nebol fake. Boli tam city, ktoré sme obaja cítili, vedela som to. Cítila som to. Dúfala som v to.
,,Chodíš s hviezdou a miláčikom sveta, aj keď vám to nikto nepraje ale čo nás po tom? Zarába to peniaze a ešte len bude keď sa onedlho ohlási vydanie tvojho albumu a potom ročné turné. To ešte len budú časy."
,,Ako pre koho." povzdychnem si. Môj prvý album. Moje prvé turné. Bude také aké som si vždy priala? Neviem. Pravdepodobne budem trpieť ale koho to zaujíma?
Ideme do Austálie na odovzdávanie cien. Mylsím že to bude náš posledný spoločenský večer ako pár. Po príchode začne katastrofa. Rozchod z Harrym a následne vydanie albumu. Rok na cestách a čo potom? Sama som nevedela ako dopadne môj rozchod. Bola by som rada keby Harry išiel hneď za ňou a netrpel. Bola by to pre mňa výhra. To čo bude so mnu už by bolo každému ukradnuté.
,,Ale nehovor že ti bude smutno?" povedala so smiechom v hlase. ,,Vieš mala by si sa začať pripravovať. O dva týždne je predávanie cien a hneď ako prídeš domov ideš do práce a začneme plánovať presný priebeh konca vášho vzťahu."
,,Nechcela som aby sme to ukončili tak hrozne. Nemohli sme povedať že nám to proste prestalo klapať? Že som nebola jeho pravá láska ale je to tá zrzaňa?!"
,,Tú mi ani nespomínaj! Len vďaka nej sú tieto problémy. Nemusela by si každú noc utekať do centra lebo si ich našla spolu v posteli. Ale je to tvoja chyba. Nemala si ho vtedy nechať pred tvojim domom. Vôbec by sa nestretli a všetko by bolo v poriadku."
,,Nič by nebolo v poriadku!"
Nikdy by sa neprejavili moje city.
Mám pocit, že už to nebude trvať dlho a budeme končiť? Kto sa teší?
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •