XLIX.

256 22 1
                                    

Strácam sa v tých rímskych číslach :D Užite si časť!!

Amelia. 5 jednoduchých písmen tvoriace nádherné meno. Meno Amelia pochádza z germánskeho jazyku odvodené od slova 'amal' čo znamená práca. Teda k menu Amelia sa priraďujú vlastnosti ako pracovitosť či cieľavedomosť. Osoby nesúce toto nemo sú citlivé ale silné a dokážu sa s hocičím popasovať.

Avšak toto nádherné meno nemusí vždy prislúchať aj nádhernej osobe. Alebo nepatrí k peknej duši.

Amelia. Meno mojej manažérky. Osoby, ktorý som za tých pár mesiacov tak znenávidela, ako to asi nie je možné.

Amelia je typ človeka, ktorému nech sa snažíte akokoľvek vyhovieť, nedokážete to. Jej rozkaz spravíte na sto päťdesiat percent no ona v tom nájde aj tak chybu.

Mojou teóriou sú štyri východiská. Prvým, podľa môjho názoru najnormálnejším a najpravdepodobnejším je nedostatok sexu. Veď povedzme si úprimne, každému by liezlo na nervy, že všetky dievčatá okolo sú krajšie a chlapi ich chcú mrdať viac ako vás. Dosť dobrý dôvod byť na všetkých hnusný.

Druhý dôvod. Táto kríza u normálnej ženy trvá týždeň a opakuje sa každý mesiac. Avšak myslím, že Amelia trpí chorobou - ktorá ju štve preto nám znepríjemňuje život ostaným - 'celoročnej menštruácii'. Avšak takáto choroba neexistuje ale nikdy nevieš.

Tretím dôvodom je nenávisť voči ľudom, avšak z akého dôvodu netuším. Amelia nie je najstaršia. Má niečo okolo 35 rokov. Nebola vôbec škaredá, práve naopak ale niečo ju muselo na ľuďoch štvať keď sa ku všetkým tak chovala. Možno za to môže dôvod, že už dlho nikoho nemala. S Kristie sme to pár krát preberali no oni ona, čo sa s ňou priatelí cez štyri roky, Ameliu s nikým nevidela

Posledným dôvodom by mohlo byť hrôzostrašné detstvo lenže o tom Amelia moc nehovorí. O jej rodine už vôbec. Vlastne keď sa to tak vezme tak o nej neviem absolútne nič ale akosi to ani meniť nechcem.

„Neviem či ti mám skôr vynadať za tvoju sprostosť a o neposlúchnutí mojich rozkazov pre pobyt v Austrálií alebo či ďakovať bohu, že si to po tých dňoch zdvihla."

„Nemusela si sa namáhať. Zvládla by som to sama." povedala som s kľudným hlasom a založila si druhú ruku cez prsia. Telom som sa oprela o neďaleký stĺp na letisku, ktorý bol ďalej od našej skupinky. Nepotrebovala som aby ma počuli v našich rozhovoroch a prišli na množstvo nehoráznych slov, ktoré mi Amelia hovorí.

„Že zvládla?! Tomu ty hovoríš zvládnutá práca?! Ja pod týmto pojmom myslím do bodky splnený plán, ktorý som vám zadala!" rozčuľovala sa a bola som rada, že som tak ďaleko od nej.

„Mobil sa mi vybil a zabudla som si ho nabiť." Povedala som lož a dúfala, že bude taká sprostá a nedá si dve a dve dohromady. Mobil som mala nabitý avšak stíšený zvuk a odpovedať na hovory sa mi nechcelo.

„Samozrejme. A to si si ho za celé tri dni nedala nabiť?" vrieskala po mne a ja som sa začínala aj ľakať.

„Išli sme von a ja som si ho aj tak nedala na nabíjačku. Až pred predávaním cien a to som bola nútená ho nechať v hoteli pri Louisovi a Niallovi. Až teraz som si ho zapla a kontrolovala správy a hovory."

„No to je úžasné!" povedala s poriadnou dávkou irónie a ja som pretočila očami. Odmlčala sa ale okamžite pokračovala bez toho aby ma nechala čo povedať. „Keď prídeš vybavíme si to poriadne ale teraz iná vec. Čo to bolo na tých predávaniach cien?" vedela to ale asi ju to nezaujímalo natoľko aby si to naštudovala poriadne. Tlačiace slzy som zatlačila naspäť a premohla som sa jej povedať a prežiť tento zážitok znova.

„Objavila sa tam Madelaine a bavili sa až sa bozkávali." Bol počuť jej hrdelný smiech.

„A ty si si myslela, že ťa miluje!" vysmievala sa mi a ja som nechala padnúť pár neposedných sĺz po lícach. Mala pravdu.

„Ľutuje to." Bránila som ho aj keď v skutočnosti pred najlepšou kamarátkou by som povedala, že už ho vôbec nechcem vidieť ale to som si nemohla v tejto chvíli dovoliť.

„Samozrejme! Ale radím ti mu odpustiť a tváriť sa, že ste ten najzamilovanejší pár na svete. Vieš prečo." Povedala a ja som prikývla aj keď som vedela, že to nevidí.

„Samozrejme viem. Spravím to na letisku pred novinármi. Alebo tam rovno poviem, že je všetko v poriadku rovno im. Neviem, ešte to domyslím. Ale pokiaľ si dáš tú námahu pristávame na Medzinárodnom letisku v Los Angeles. Okolo ôsmej hodiny večer."

„Prosím ťa, ak ich tam chceš mať zavolaj si im sama! Ja ti len hovorím, že keď sa vrátite budete vyzerať ako šťastný pár a je mi jedno, či sa zase nenávidíte alebo čo máte medzi sebou. Len nech do nášho plánu zapadá zamilovaný Harry Styles." Povedala a ja som opäť potiahla slzy.

„Inak oznamujeme ti zmenu. S Modest! Sme sa dohodli, že to prebehne skôr. Nie až ten ďalší týždeň toho desiateho decembra v nedeľu ale už sobotu. No netešíš sa? A šiesteho vyjde album, no to bude bomba!" dodala a ja som vypúlila oči. Čože? Ako to mohli? Chcela som ešte niečo zažiť ale takto budeme celý piatok prvého späť a druhého to pukne? No to si už nič neužijem ale čo s tým zmôžem? Nič a nechám to tak. Splním rozkazy ako odo mňa očakávajú a potom začnem s ďalším mojim projektom na ktorom sa musím opýtať Alexa. Budem potrebovať jeho oporu a pomoc.

S ukončením hovoru som sa pozviechala a utrela si zvyšné slzy na tvári. Mobil som si strčila do vrecka od nohavíc a potom sa otočila smerom ku našej partií. Stále sedeli a horlivo sa rozprávali.

Sadla som si do kresla medzi Zayna s Gigi na kolenách a Harryho. Pred sebou na stole bola stále môj šálok s nedopitou kávou, zatiaľ čo ostatným už servírka prázdne poháre odniesla.

„Amelia volala?" spýtal sa Louis, ani nie tak otázku. Bolo to niečo medzi oznamovacou vetou a otázkou.

„Samozrejme. Len chcela kedy prídeme. Pár pokynov k vydaniu albumu a to bolo všetko." Povedala som plno lží a niektorý v nich sa uchechtli.

„Tara vieš, že ani sama tomu čo si povedala neveríš." Prehovoril Liam a ja som mykla plecami.

„Bavili sme sa o tom avšak trošku iným tónom." Priznala som ale oni sa nedali zastaviť. Harry sa najmä pýtal na naše výlety, ktoré sa nedržali jej harmonogramu.

„No tak toto si radšej nechala na osobné stretnutie."

„Takže môže byť pravda, že ste sa bavili o albume a príchode. Avšak zamlčala si časť kde ti vynadá, za všetko čo sme napáchali." Povedal mi Harry a ja som mala chuť nechať slzy padať po tvári pri jeho tvrdom tóne hlasu.

Ruky som mala v lone a pohľad smeroval smerom k nim, počas celého rozhovoru.

Konverzácia našťastie o mojej práci nepokračovala ďalej. Ja som bola ticho a čakala kým sa schýli ku času nástupu do súkromného lietadla a budeme môcť odletieť.

„Dúfam, že si užiješ čas kedy budeš premýšľať o tom kde v našom vzťahu sme!" povedal tvrdo Harry keď sme si brali tašky a kabelky a odchádzali z kaviarne.

Hovoril mi to s takým odporom a nenávistným hlasom akoby som mala byť na vine ja.  Avšak tentokrát bol na vine on, môj čas ešte len príde.

Presne 2. decembra 2017  kedy sa to skončí.

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now