XXXV.

358 21 7
                                    

,,Čo to čo to? Žeby tu vznikli nové zamilované páry?" smial sa mi Louis do telefónu keď som sa mu po hodnej chvíli rozhodol zavolať. Tara tu nie je. Ešte nie je. Musela prespievať nejaké piesne jej songov na albume lebo sa Amelií nepáčili. Pol hodinu som takto nudne sedel keď som sa mu rozhodol zavolať.

,,Louis nechci aby som začal ľutovať že ti volám a povedal som ti to. Prose neviem čo si mám o nej myslieť." O kom? Jasné, že o Tare. V posledných dňch je iná. Akoby sa predo mnou hrala na niekoho iného. Je milá, smeje sa a zabávame sa spolu. Buď to hrá alebo má veľké problémy s rozdvojenou osonosťou. 

,,Keby si nebol zaslepený láskou s Mad všimol by si si toho oveľa skôr." povedal a ja som sa zamyslel. Mohlo to byť tak? Mohla sa meniť už ďaleko pred tým než som si to pred pár dňami uvedomil? Nemožné to nebolo ale prečo? Alex. No jasné. Aj keď hovoria že medzi sebou nič nemajú ja viem svoje. Poznám ženy, ktoré dobre klamú a Tara je jednou z nich. 

,,Mad milujem ale nie som ňou zaslepaný." vytrhol som ho z omylu a počúval jeho ďalší argument ako som Mad zaslepený alebo lepšie povedané ako ma má omotaného okolo prstu, teda aspoň podľa Louisa. 

,,Potom by si si skôr všimol, že sa Tara kvôli tebe mení. A skôr ako niečo namietneš, áno je to kvôli tebe. Žiaden Alex. Je to tebou. Počkaj a uvidíš sám" 

,,Nemám moc času aby som čakal že ma začína milovať. Vieš že tým by sa všetko skomplikovalo?"

,,Čo by sa skomplikovalo Harry? Vidím to proste. Aj ty ju miluješ a ona teba tiež. Chvíľu v jednej miestnosti a sme do seba úplný blázni. Nebudem sa diviť ak aj váš sexuuálny život začal znova vrieť." 

,,Začal ale neviem či to mám ľutovať kvôli Mad alebo milovať pre Taru. Ak by som miloval Taru a aj Mad všetko by bolo v háji. Musel by som si vybrať a Tara je neskutočne sexi a dobrá a v tom ale Mad je osoba, ktorá ma vypočuje a ideme na to cez komunikáciu. S Tarou cez hádku a sex." 

,,A čo tebe vyhovuje viac?" 

,,Obe v jednom?" 

,,Harry musíš si vybrať." 

,,Madelaine. Nie je to ťažké pretože Taru nemilujem. Mad áno."

,,Niekto zvoní a ja viem kto to je. Proste neskladaj iba počúvaj." povzdychnem si a počujem ako Louis kričí, že už ide. Onedlho počujem hlasy, ktoré rozoznávam keď sa dostanú do dostatočnej blízkosti k mobilu. 

Louis's point of view:

,,Tara! Som rád, že ťa vidím." poviem a pustím ju dnu. Vedel som že príde. Kris mi volala aby ma upozornila na jej doručenie nejakých zložiek. Je pre nich ako poskok ale keď som začal volať s Harrym, prišlo mi to v hod. 

,,Nechápem prečo, keď ma nemáš rád." povedala a mykla plecami a neochotne prešla do domu. Nechcela tu byť ale ja ju potrebujem ako dôkazz pre Harryho. 

,,Po tom ako Harry povedal že si naša fanúšička som zmenil názor. Ale to až pozmenení názoru keď som bol na vlastné oči presvedčený že si dobrá dušička a pre Harryho ako stvorená." povedal som a ona sa na mňa pozerala s nechápavo-zamračeným pohľadom.

,,Louis vašou fanynkou už nie so trochu dlhšiu dobu a s Harrym sme iba ľudia s výhodami. Ani priatelia nie sme. Jeho priateľka už vôbec. To je Madelaine. Nemám právo byť v jeho živote a ver či nie hneď po ukončení sa stratím z vašich životov. Nech máte odo mňa pokoj." 

,,Ale prečo? Teraz keď tvoj najväčší nepriateľ z 1D, čiže ja, sa stal priateľom môžeš zostať. Harrymu  určite nebude vadiť keď budeš tu po skončení." 

,,Jemu možno nie ale mne áno. Louis áno mám vás z väčšej časti a v určitom uhle rada ale vy nemáte radi mňa a rada by som v tom pokračovala. Po tomto bude ten rozchod ľahší." 

,,Takže sa obetuješ. Aj keď Harryho miluješ odídeš a nám budeš nadávať a chcieť aby sme ťa nenávideli pričom si všímame tvoju zmenu." 

,,Tak po prvé. Harryho nemiluje. Alebo proste ja neviem čo cítim ale nemám náladu to meniť a po druhé, si prvý ktorý mi povedal, že som sa zmenila. Áno aj Amelia si to všimla ale tá skôr chce späť tú mrchu Taru, ktorá všetko čo mohla zničila." 

,,Takže toto je pravá Tara Conell?" 

,,To ani zďaleka. Nikdo v tejto krajine neviem kto v skutočnosti som okrem Alexa ale to je zvláštny prípad. A odpoveď na tvoju ďalšiu otázku, nie nespávame spolu, nikdy sme to nerobili a nikdy ani nebudeme. Alex je proste Alex a nemám chuť tu vysvetľovať náš styk. Harryho by som s ním ani nikým iným nikdy umýselne neurobila."

,,Takže si milujúca priateľka, ktorá ho miluje a nikdy by ho nepodviedla." 

,,Louis, popravde neviem čo chceš aby som ti povedala ale vážne ma nebaví toto. Chceš aby som povedala že ho milujem a ty mu to povieš ako jeho naj kamarát? Skvelé Louis podarilo sa ti za 5 minút nášho rozhovoru docieliť aby som si ujasnila svoje city a povedať že milujem svojho fake priateľa Harryho Stylesa, ktorý chodí tajne s Madelaine Petsch? Kľudne si mi to povedz, aj tak ti neuverí." povedala so slzami na krajíčku a  aj keď mi to bolo ľúto usmieval som sa a chcel povedať poslendú vetu. 

,,Nepoviem Tara, ver tomu či nie, práve si mu to povedala sama." povedal som a zobral mobil kde po zasvietení obrazovky stále  prebiehal hovor. S plašom sa rozbehla do haly kde sa začala obúvať a ja som si priložil mobil ku uchu.

,,Harry padaj sem, snaží sa zdrhnúť" povedal som a položil mobil na linku a bežal za Tarou. Rýchlim krokom mierila k autu avšak moje nohy boli rýchlejšie a dobehli ju. 

Moja ruka rýchlosťou schmatla jej zápästie a trhnutím ju otočila ku mne, pričom narazila o moju hruď. 

Plakala. Jej oči boli červené a po líciach jej vodopádmi padali slzy. nevedel som čo robiť. Vedel som že nemôže odísť. Aspoň som ju musel pár minút zdržať. Nemohla nastúpiť do toho auta a šoférovať v tomto stave boh vie kam. 

Musel som ju zabaviť aspoň na päť minút. Harryho cesta ku nám trvá niečo menej ako desať minút a po tejto udalosti pochybujem že bude dodržiavať rýchlosť. Na Tare mu záležalo, bolo to viac ako očividné. 

,,Prepáč. Nemôžeš odísť. Čosi si spravíš. Tara tým to nevyriešiš." poviem a stále ju pevno držím. Trhá sa mi ale ja nepustím. Jej nariekanie a prosíkanie nech ma pustí mi kvíli v ušiach ale ja ju nepustím. 

Jednu ruku odpútam od jej zápästia a presuniem na bok. Pritiahnem si ju bližšie na hruď a pozerám do jej očí, ktoré neustále vypúšťajú tú slanú vodu. 

Nedokážem to a nakloním sa ku nej. 

Pobozkám ju. 


My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now