X.

500 31 8
                                    


,,Tak čo, už zohnal aj tvoje číslo a adresu?" uchechtla sa Amelia keď sme spolu s Kristie sedeli v mojej šatne kde som sa pripravovala na rozhovor ktorý sa má začať o dvadsať minút. 

,,Ani mi to nespomínaj! Štve ma to! Najprv ma nemá rád, potom ma začne sledovať na všetkých sociálnych sietiach a vypisovať mi akoby to bolo to čo chcem!" odvrkla som jej naštvane a videla jej radostný výraz keď videla ako mračím obočím v odraze zrkadla. 

,,Ale je sexi. Stál by za hriech!" dodala Kris a ja som sa na ňu otočila s bleskami v očiach.

,,Nie, nieje! Určite hrá "krásneho" na povrchu ale v nohaviciach nič nemá! Nikdy by som si s ním nič nezačala, je odporný!" zhnusila som sa nad pomyslením jeho tela v mojej blízkosti vo svetle fotoaparátov a onedlho na hlavných stránkach všetkých časopisov. 

,,A čo by sa stalo keby sme ťa dali s ním dokopy?" 

,,Počúvaj, sprav to ale nie s ním! Je to idiot ktorý má v hlave len ako sa starať o svoje dlhé vlasy, ktoré by sa dali prirovnať Amazonke. Jeho tvár nieje ničím zvláštna a ani telo. Okrem tých prsteňov ktoré doslova nenávidím!" 

,,Ale prosím ťa! Zasa nieje taký hrozný" 

,,Jasné, bola si sním? Ja hej a nepáčil sa mi. Určite nieje taký aký som si ho predstavovala" povedala som slová ktoré nemali vyjsť na povrch a hneď sa na nich pozreli. Obe sa na mňa pozerali so zdvihnutým obočím.

,,Ty si bola directionerka?" spýtala sa neveriaco Kristie

,,Ako vieš ako sa volá fandom?" tentokrát som sa ja spýtala s nadvihnutým obočím.

,,Je toho veľa čo viem a to ako sa volá fandom najpopulárnejšej skupiny sveta myslím že je normálne že to viem. Ale teraz neodbočuj od témy!" 

,,Bola som Directionerkou odvtedy odkedy začali. Bola som nimi ako posadnutá až teraz keď som sem prichádzala ma všetko razom prešlo a teraz ich skôr nenávidím ako milujem" povedala som s myknutím ramien a postavila sa zo sedadla a pozrela sa celá do zrkadla na finálny výzor pred tým ako pôjdem do živého vysielania. 

,,Si sexi tak to celé nepokaz" povzbudila ma Amelia. Súce to je divné povzbudenie ale u nej nemôžete čakať nič viac. Nadýchla som sa a prešla ku dverám ktoré som otvorila a prešla chodbami až na pódium kde už bolo plno ľudí.

S moderátorom som sa už rozprávala predtým než som sa nešla pripraviť. Teraz už sedí aj on na svojej stoličke za stolom a pripravuje sa na interview.

,,Hej Tara! Si pripravená?" skríkol na mňa James. Podišla som ku nemu a sadla si na chvíľu na sedačku, z ktorej aj tak budem musieť onedlho vstať pretože sa show začne.

,,Hej, som." povedala som kľudne so sebavedomím v hlase bez náznaku strachu či nervozity. 

,,Nie si nervózna? Je to tvoje prvé vystúpenie a verím že bude veľmi úspešné!" 

,,V to dúfam aj ja." odpovedala som jednoducho. Ozval sa hlas chlapa ktorý oznámil že za dve minúty začíname preto som sa postavila a prešla do zákulisia kde bola ešte Kristie s púdrom v ruke. Postavila som sa pred ňu a ona mi ho začala pomaly nanášať na tvár. 

Onedlho som sa postavila na miesto odkiaľ vstúpim na javisko len ako zaznie moje meno. 

Po pár chvíľach to zaznelo s chválou a ja som prešla cez oponu s mienim, vážne minimálnym úsmevom ktorý by bol vidieť iba ak by ste boli tvárou v tvár. Prechádzala som s kývaním na javisko kde som si sadla sa pohovku za vítanie Jamesa. 

,,Si vo svete drahých domov, oblečení a áut len necelý týždeň ale povedz ako si to užívaš, ako sa cítiš" položil prvú otázku James a ja som sa hneď vrhla do rozprávania.

,,Užívam si to. Vždy som po niečom takomto túžila a teraz mám možnosť byť uznávanou speváčkou tak pracujem tvrdo aby sa to splnilo." odpovedala som 

,,Je to týždeň, už si jednu pieseň vydala a dnes nám ju zaspievaš tu na živo! No netešíte sa?" obrátil sa James na divákov ktorý ihneď začali vrieskať. ,,Máš úžasný fandom po tak krátkej dobe. Už ťa aj spoznávajú na ulici?" 

,,Možno ale niako moc som si toho nevšímala keďže som bola trochu zaneprázdnená ale na sociálnych sietiach vypisujú ako o život." povedala som. 

,,Aj niekto slávny? Bola si na párty Demi Lovato. Fotografi ťa zachytili na pár fotkách napríklad s Nickom Jonasom alebo One Direction. Aké to tam bolo?" Položil viac otázok naraz a ja sm sa zhlboka nadýchla aby som mohla odpovedať na otázku o tých idiotov ktorý sa nazývajú skupina v kľude. 

,,No tak párty bola podľa mňa nádherná. Myslela som si že to bude poriadna párty s alkoholom na ktoré som bola vždy zvyknutá ale bola pekná. Bolo tam veľa ľudí a snažila som sa spoznať každého aj keď nie vždy bol čas.  Trávila som najviac času s tými ktorých som poznala ako tých neznámych. Napríklad One Direction. Nemám páru o tom kto to je a myslím že to ani nechcem meniť"

,,Ako to že o nich nevieš? Veď sú známi po celom svete tak ako to že si nepodľahla aj ty ich kráse a talentu?" 

,,No úprimne ani oni si moju prítomnosť neužívali tak prečo po tom mám túžiť ja? Je malá šanca že by sme sa ešte stretli pri všetkej práci tak načo si o nich zisťovať viac keď aj tak mi to nebude nič platné?" 

,,Ale oni sú veľmi milý toto sa im nepodobá! Som ich priateľ a poznám ich. Nerobia si predsudky."  povedal a ja som pretáčala očami. Samozrejme v duchu pretože mi to neskutočne liezlo na nervy.

,,No Styles bol znechutený najviac. To on povedal aby ma nechali na pokoji." 

,,Ouu tak to je asi zlé keď ho nazývaš priezviskom! Ale fanúšičky skoro vyleteli z kože keď ťa začal sledovať na sietiach. Toto sa nepodobá tvojmu rozprávaniu."

,,Neviem čo si myslí že robí ale dosť ma to štve. Najprv ma odháňa a potom followne na instagrame. Nechcem sa v tom moc piplať ale nemám to rada." 

,,Takže žiadne vaše rande v blízkej dobe nehrozí?" Určite nie! A ak by hrozilo pri najlepšom by sme sa pozabíjali. 

,,Nie a myslím že po tom ani moc netúžim" 

,,To sú silné slová! Ale všetko mám svoj dôvod a nie všetko je pekné preto to radšej nebudeme ďalej rozširovať. " úľavne som si vydýchla a čakala čo sa bude diať ďalej. Vedela som čo bude nasledovať preto som čušala a čakala kedy ohlási James pauzu. ,,Dámi a páni! Tara Conell a hneď po prestávke aj jej nový hit ,,Why Try"!" povedal a potom naskočili reklamy. 

Postavila som sa z kresla keďže sa mi tam sedelo už nepohodlne a prešla do zákulisia kde boli Amelia a Kris. 

,,Skvelé! Ale to o Stylesovy si nemusela! Je sladký" povedala Kristie a ja som nad ňou pretočila očami a sadla si do kresla. Hneď ma začala upravovať.

,,Chcela by som vidieť jeho výraz keď to počul čo si o ňom hovorila" smiala sa Amelia ktorá ležala rozvalená na malej pohovke oproti mne. Mala som na ňu skvelý výhľad v odraze zrkadla preto som videla ako sa smeje. 

,,To by musel byť pohľad. Ale stále si myslím že za toto ťa bude nenávidieť" podotkla opäť Kris.

,,Alebo za tebou začne doliezať aby si si o ňom nemyslela nič zlé a zamilovala sa. Robí to tak väčšina chlapov. A keď si skvelo namotaná odkopnú ťa." To sa nestane. Skôr ako povedala Kris že som hotová, postavila som sa a prešla s hnevom cez dvere až na pódium kde som sa postavila ku mikrofónu.

Keď sa náhle ozvalo odpočítavanie do konce reklamy rýchlo som sa prebrala a začala sa sústrediť na spievanie.

,,Dámy a páni! Tara Conell a jej hit Why Try!" skríkol James na čo sa ozval potlesk a jakot po čom nasledoval zvuk nástrojom a následne môj melodický spev textu. 


My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now