XXXVII.

352 23 2
                                    


,,Myslím že sex na uzmierenie mi nepomôže aby som sa správne rozhodla." podotkla som tesne po chvíli kedy sme sa únavou zložili na posteli a uvelebili v náručí toho druhého. 

,,A čo ja? Myslíš, že ja sa mám ako rozhodnúť medzi vami. Spýtala si sa niekedy ako sa cítim ja? Čo cítim ja?" 

,,Prepáč ale je očividné že ma nemáš rád. Nevšímaš si ma. Viem že miluješ ju a ja som len proste handra, ktorú máš na sex." poviem skleslo a s pridržaním prikrývky sa posadím. 

,,Tara už to nieje len kvôli sexu. Zmenila si sa. Je z teba lepšia osoba a ja neviem čo mám robiť. Začínam ťa mať plnšiu hlavu, šalieť z teba. Skoro každé slovo, ktoré tá tvoja pusinka vypustí ma naštve ale len ty ma zasa dokážeš upokojiť." sadol si ku mne a založil si bradu o moje odhalené plece, pričom naň nezabudol zanechať bozk. Jeho ruky obtočil okolo môjho tela a moje dlane vložil do svojich

,,Ale stále to nie je dosť na to aby si ma miloval ako ju." povedala som s povzdychnutím. Až dodnes som nevedela čo je to neopätovaná láska. Pochopila som čo je jej zmysel. 

Ale viac som pochopila čo je zmyslom lásky. Možno nie každý sa z mojím názorom stotožní ale je to tak.Čo je pre nás láska? Pochopenie toho druhého? Milovať toho druhého? Poznať ho lepšie ako seba? 

No ja som to presne vedela. Obetovala som sa preňho. Pre človeka, ktorého som za žiadnu cenu nemala nechať vstúpiť mi do hlavy a srdca. Ale nechala som. A moje srdce trpí. Lebo on mi neopätuje tie isté city. Opätuje ich herečke, ktorá býva naproti mne. 

,,Neviem Tara. Potrebujem si všetko urovnať v hlave. Nechceš zájsť niekam na večeru? Možno by sme sa mohli po tých dvoch mesiacoch lepšie spoznať. Aspoň ja chcem spoznať uvoľnenú Taru. Nie tú egoistku." povedal a jedne sa zasmial. Otočila som hlavou ku nemu a pozrela mu do očí.

,,Pôjdem sa obliecť." poviem a následne vstanem z postele pričom si držím svoju prikrývku tesne pri tele.

Ako náhle vstávam z postele a prikrývka zostáva pritlačená na mojom tele, Harry ju stráca a odhaľuje tak jeho dokonalé telo. Sčervenám keď si ho pozriem celého od hlavy až po päty.

Jeho paže sú napnuté a založené za hlavou. Dokonale tak vidno jeho bicepsy. Skĺznem trochu nižšie a pozerám na jeho potetovanú hruď. Tento skvost obdivujem každú jednu noc ale moc sa na to nevynadívam keď je všade tma a jediné čo izbu osvetľuje je malá lávová lampa aj to len niekedy.

Dole radšej nepokračujem preto odvrátim pohľad a pokračujem v ceste do môjho šatníka. Tam si vyberiem krátke upnuté šaty červenej farby solu s doplnkami, ktoré si hneď oblečiem.

Keď sa oblečená vrátim do izby zistím, že Harry sa tiež stihol za tú chvíľu obliecť. Červený oblek, ktorý má oblečený ho robí neuveriteľne sexi.

Zahryznem si do spodnej pery a pozerám na jeho telo kým sa na mňa neotočí s úškrnom na tvári.

„Chceš sa znova vrátiť do tej postele a zopakovať si čo sa stalo pred chvíľou?" spýtal sa so smiechom. Ja som len mykla plecami a prešla ku nemu. Pozeral sa na mňa v odraze zrkadla no ako som sa telom skovala za jeho bolo vidno len pár vlasov môjho farebného účesu. Svoje ruky som obtočila okolo jeho pásu a čakala čo sa bude diať. Jeho ruky položil na moje malé dlane a ja som mohla cítiť to teplo, ktoré z nich sálalo.

Keď jeho veľké dlane zmizli z tých mojich, telo sa mu začalo pomaly otáčať až napokon aj on mal svoje paže obmotané okolo môjho útleho tela.

Svoj zrak som z presunula do jeho očí z ktorých vyžaroval pokoj, radosť a spokojnosť. Jeho hlava sa sklonila a naše pery sa opäť stretávali v skutočnom bozku. netrvalo dlho kým sme sa začali presúvať ku posteli na ktorú sme si ľahli. Ja na posteľ, Harry nado mňa. Jeho pery sa pritom od tých mojich ani na minútku neodtrhli len ich vášnivo bozkávali.

Nedokázala som sa na nič iné sústrediť. Len na jeho pery na tých mojich, jeho ruky prechádzajúcich po mojom tele, po každom milimetri mojej pokožky a prsty, ktoré našli zips šiat a opatrne ho rozopínal.

Moje ruky zatiaľ prechádzali po jeho chrbte až do vlasov za ktoré som vášnivo ťahala. Prešla až ku lemu jeho červeného saka a začala ho sťahovať z jeho mohutných ramien.

Šaty boli rozopnuté a skôr ako som sa nadala boli aj niekde odhodené. Harryho pery sa po dlhej dobre odtiahnu aby si mohol kľaknúť na kolená ktoré sú po stranách mojich nôh. Lepšie povedané moje nohy sú uprostred jeho rozkročených nôh. Svojim zeleným pohľadom ma skenuje avšak ja pozerám na jeho schopné rúčky ktoré si odopínajú jeden gombík na košeli za druhým. Po odopnutí všetkých sa čierna košeľa samovoľne spustí po jeho pleciach ako pred okamžikom aj jeho sako. Odhodí ju niekde na kraj postele ale tomu už nevenujem pozornosť. Jeho telo sa opäť skloní nad to moje a prisaje sa perami na moje.

Ani neviem kde sa vo mne zrodí taká vášeň, taký chtíč, taká sila a len pomyslenie že by som chcela byť hore. Neviem ani ako sa to stalo ale stalo sa. Silou som ho zvalila pod seba a svoje nohy dala po bokoch jeho bokov.

Svoje rozhorúčené telo som pomaly skláňala ku nemu a ruky mu položila na úroveň srdca. Jeho mentolový dych mi narážal na pokožku, snažila som si ho užiť pokiaľ to šlo.

Keď som sa odtiahla a posunula sa nižšie aby som mala priestor na odopnutie jeho nohavíc, mohla so vidieť aj jeho ohníky šibalstva v jeho pohľade. Aj on sa tak tešil, aj on vedel čo príde a nebude to rovnaké ako pred pár mesiacmi.

Keď som nohavice stihla rovno aj s bielymi Calvin Klein boxerkami nemala som veľmi čas sa kochať výhľadom na jeho ehm, chápeme sa. Nestihla som sa zorientovať, pretože sa to zomlelo veľmi rýchlo. V jednej sekunde som bola zase pod Harryho mohutným telom a v druhej som mohla pocítiť tú eufóriu akou bolo byť naplnená Harrym Stylesom.

Neskutočný pôžitok, slasť a vášeň mnou prechádzala každou jednou sekundou, každým jeho pohybom, každým jeho vzdychom vpustených do mojich úst. Každá jedna malá pusa ktorú mi vtisol na pery, do kútikov pier, na krk, všade. Bol to neskutočný pocit, ktorý som chcela aby vydržal večne.

Ale nie.

Aj keď ma, na môj pomer, po veľmi rýchlej dobe zaliala poriadna dávka horúčavy a skvelého pocitu plne som si uvedomovala že o dva týždne všetko skončí.

Aj keď som sa neubránila týmto negatívnym myšlienkam, chcela som sa im na dnešný večer vyhnúť.

Harry mi pozeral do očí a ja som pochopila že toto chcem zažívať každé ráno, každý večer a každý ďalší moment v živote.


Kto je rád za prázdniny? No asi všetci, čo? :D


My Fake Life  [Complete]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora