,,Takže odnes začíname pracovať naplno," hovorila Amelia kým sme kráčali chodbou do nahrávacej miestnosti vo vydavateľstve. ,,Piesne, klipy, album, rozhovory, akcie a v prvom rade ukázať ťa svetu čo znamená kontakt s celebritami!" Doplnila a ja som sa trochu zľakla nad všetkým množstvom povinnosti ktoré budem musieť spĺňať.,,O dva dni je súkromná narodeninová párty Demi Lovato a tam sa ukážu tie najväčšie hviezdy aké kedy boli. Pozvánku sme zohnali takže tam pôjdeš ale ešte dovtedy nahráme prvý hit. Z textov piesní ktoré si nám dala sme vybrali väčšinu aj keď som s tým nesúhlasila ale Michael je Michael a trvá na svojom aj keď si myslím že to nebude mať úspech. Ale náš textár ti napísal tri piesne čo bude musieť stačiť." Vkročili sme do miestnosti kde už bolo pár chlapov, presnejšie traja.
Kráčala som sebavedomo chôdzou ku mikrofónu a na uši som si dala slúchadlá. Pred sebou som mala text piesne ktorú som zložila ja sama so oku s hudbou ktorá išla zo slúchadiel.
Slová boli stále rovnaké aké som si ich pamätala no hudba bola iná. Rýchlejšia. Energickejšia. Ale mne sa to páčilo a opatrne som sa húpala zo strany na stranu.
Dokončila som poslednú slohu piesne a slúchadlá si zložila okolo krku.Čakala som na komentáre zvukárov a ostatných ktorý tam sedeli a počúvali. Nevedela som aké bolo ich povolanie a ani ma to nezaujímali. Popravde nechcela som komandovanie od Amelie za moje otázky ktoré dosvedčujú že mi nie sú ľahostajný čož by mi mali byť.
Stála som tam so založenými rukami na prsiach a prežúvala žuvačku ktorú som mala aj počas spievania.
,,Znova a snaž sa tie výšky n v tónoch ktoré sú určené!" odpovedala Amelia predtým ako chcel niečo povedať jeden z nich. Bez komentárov som si znova nasadila slúchadlá a opakovane spievala text pred sebou.
Dávala som si pozor na výšky ktoré tam boli nech ich zaspievam čo najlepšie a môžeme ísť preč, keďže mám prácu - presnejšie upratovanie tých tašiek čo mám doma v obývačke a po chodbách a kuchyni. Taktiež som musela nakúpiť kedže vo vile nič nemám a nechce sa mi chodiť stále do mesta.
,,Skvelé, daj si pauzu a potom naspievame ešte raz refrén." povedal ďalší z nich a ja som prikývla. Chcela som si dať slúchadlá dole úplne no slová Amelie ma zastavili.
,,Nie! Znova! Výšky aj keď boli lepšie ako predtým, stále neboli dosť vysoko a zle dýchaš preto to neznie ako má! Znova!" povedala a ja som nad ňou pretočila očami.
,,Takto tu budeme do večera!" odvrkla som a nasadila si slúchadlá a začala spievať pieseň Why Try. Znova.
,,Nekomentuj a spievaj!" stihla dodať pokiaľ sa nespustila melódia piesne a ja som nespustila slová piesne.
,,Dobre daj si pauzu lebo ako vidím rozhodla si sa že budeš čím ďalej tým horšia" povedala Amelia a zobrala si svoju kabelku ktorú si zavesila a predlaktie a odkráčala z miestnosti.
,,Neber ju vážne! Je zlá na všetkých" povedal muž s okuliarmi na nose a hnedými očami pod nimi.
,,A vy mi nehovorte čo mám robiť" odvrkla som a zobrala som si vodu z tašky. Jeho výraz keď započul moju odpoveď ho zaskočila no hneď si hľadel svojho. Aspoň že tak.
Po asi desiatich minútach sa objavila Amelia zavelila znova pracovať. So slúchadlami na ušiach som spievala text po štvrtý krát.
,,Na dnes to stačí zajtra to dokončíme. Ale prichystáme si ďalšiu pieseň" pretočila som očami keďže už som dnes vyčerpala až moc energie.
Len tak tak som zaspievala druhú pieseň. Bolo vidieť že aj Amelia toho má už veľa pretože jej pohľad bol každou sekundou nahnevanejší. Preto keď pieseň skončila sme konečne skončili ale išli sme do jej kancelárie
,,Táto pieseň sa vydá o dva dni v deň tej párty ehm ..." lúskala si vedľa tváre aby si rýchlejšie spomenula na meno oslávenkyne.
,,Demi Lovato" doplnila som ju a ona prikývla a hneď prikývla.
,,Hej, potom sa začne nahrávať a všetky piesne pôjdu von buď naraz alebo na zariadených rozhovoroch a koncertoch ktoré budeš poskytovať. V sobotu máš prvý rozhovor kde budeš spievať pieseň ktorú sme nahrávali dnes. Ale predtým asi tvrdé tréningy pretože ti to nejde a ja nepotrebujem aby si ma zahanbila. V priebehu tohto ťa dáme s niekým dohromady aby sa to lepšie šírilo ale nato máme twitter a instagram. Už si naša nová hviezda a každý o tebe už vie a tešia sa na teba keďže vedia že mávame len tých najlepších spevákov takže nás nepotop"
,,To ma ani nenapadne!" poviem sarkasticky a stále stojím opretá o jej stoličku s arogantným výrazom na tváry.
,,Skús to a už si nikde ani neškrtneš!" povedala výhražne a ja som sa v duchu zasmiala.
,,Tak ako by ste si neškrtli ani vy keby sa ľudia dozvedeli že ich manipulujete k niečomu takému podlému. Viď ja" povedala som a mohla som pozorovať päťdesiat Oďtieňov červenej ktoré sa striedali na je tváry. Bolo to smiešne si robiť s nej srandu.
,,AK to povieš uvidíme sa na súde kde prehráš"
,,Vie to vlastne riaditeľ čo so mnou robíte?" spýtala som sa jej pretože Michael mi prišiel ako človek ktorý by tohto nemusel byť schopný.
,,Nie ale v zmluve ktorú si podpísala je písané že všetko robíš z vlastnej vôle" silný dôraz na slovo "vlastnej" nevynechala a tentoraz sa ona uškŕňala no mne úsmev stále nezmizol. ,,Ale o mene vie. Tiež si myslel že je to dlhé a keď som mu povedala Tara Conell súhlasil" alebo musel súhlasiť ak sa aj jemu vyhrážala. Mrcha jedna!
,,Skvelé a ak nemáš žiadne iné argumenty padaj. Zajtra nech si tu a presne načas" povedala a vyhodila ma z kancelárie. Dobre som vedela že nestrpí neskorý príchod ale chce zo mňa zlé dievčatko nie? Niekedy je dobré porušiť pravidlá, a hlavne keď je zábava.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Fake Life [Complete]
Fiksi Penggemar• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •