Ako začínali také manželstvá vašej babky a dedka? Ako sa spoznali vaši rodičia? Ako začína vzťah? Keď si Alex našiel prvú partnerku povedal že je to ako spadnúť do vody. Nech sa snažíš ísť akokoľvek pomaly, je tam nejaký bod na ktorom sa pošmykneš a si v tom až po uši.
Keď mi Alex hovoril ako sa po prvý krát zamiloval, bolo to kúzelné. Vždy keď si na ňu spomenul bol celý rozžiarený a nesústredil sa na to čo mu hovorím. Vtedy mal 16 a ja len 13.
Vždy keď mi o nej hovoril, hovoril to s takým zaujatím a keby nebyť mami asi sa rozprávame o nej celú noc. Miloval na nej všetko a keďže to bol jeho prvý vážny vzťah, snažil sa robiť všetko najlepšie ako vedel. Bohužiaľ, keď mi Alex oznámil že sa rozišli nebola som nadšená. Alex tvrdil že zostali stále priatelia a on je veľmi rád že mu ukázala čo to láska je.
Láska začína vždy nevinne. Nikdy nevieme kedy sa v nás objaví. Niekedy to začína priateľstvom a prerastá alebo to naopak začne veľkým nepriateľstvom. Ale ako sa hovorí - medzi nepriateľstvom a láskou je veľmi tenká hranica.
Náš vzťah s Harrym nezačal práve najlepšie. Neviem či to bolo hneď nenávisť. Pretože to bola práve láska, ktorá začala v našom vzťahu. Aspoň vzťahu ktorý som s ním mala na Slovensku pred tým ako som prišla sem do Los Angeles.
O tejto etape som hovorila len veľmi málo ale je treba viac slov ako bolo povedané? One Direction boli môj život a Harry najviac. Keď som sa po dlhšej dobe odpútala, z lásky sa stala nenávisť lebo ma celú zmenili. Bola som ako dievča úplne posadnuté ich hudbou, to kadiaľ chodili, čo mali na sebe.
Keď som ich videla nevedela som čo robiť, hovoriť ale tá nenávisť tam bola. Možno nejaká časť mňa chcela skákať že ich vidím ale to som potom musela robiť aj pri Demi, Nickovi a iných celebritách nie? A pri nikom som to nespravila tak prečo u nich?
Nikdy by mi ale nenapadlo že spravia niečo také ako chcieť rande po mojej otrávenosti a ignorácií ich prítomnosti. Ale vlastne by som nebola tam kde som. Opäť zamilovaná do Hazzu avšak teraz už úplne iným spôsobom.
S obyčajných smotanových šatách som prešla na prízemie kde chalani stále sedeli v kuchyni. S pohľadmi mieriacich na mňa som si sadla na svoju stoličku a ani nie o desať sekúnd predo mňa Harry položil tanier kde boli lievance.
,,Tak Tara, počul som že ideš s nami do Austrálie na udeľovanie cien. Tešíš sa?" pohľady sa zo mňa nespustili, priam ma všetci zvedavo hypnotizovali. Pozorovali každý môj pohyb, akoby chceli zistiť moju zmenu, chceli vedieť či má Harry vážne pravdu.
,,Neviem. Nikdy som na niečom takom nebola. Nikdy som nebola von z mojej zóny čo bol môj rodný štát." odpovedala som s pusou napoly prázdnou. Bola som celkom hladná a tieto lievance boli vážne delikátne.
,,A odkiaľ vlastne si?"
,,Z ďaleka. Osemnásť hodín letu plus pár hodín na letisko. Mala som vážne dlhú cestu ale prežila som. A táto dlhá cesta je jedným z dôvodov prečo nejdem domov. Aj keď mi všetci chýbajú tak by som odišla len v veľmi dôležitých situáciách."
,,Nechceš aby sme vedeli odkiaľ pochádzaš? Počkať, keď sa tak zamýšľam tak vlastne nič o tebe nevieme. Iba to že sa meníš a základne informácie. Vie to vôbec Harry?" upresnil si to Niall a ja som prikývla no pokračovala v rozprávaní.
,,Na všetko sa nájde čas. Harry to bude zisťovať ale nech si to zisťuje trochu zábavnejšie. Bude zábava ako sa bude snažiť o mne niečo zistiť, keď nie som tak dlho na scéne a nemá kde zistiť niečo o mne." uchechtla som sa a pozerala na nich ako sa tvária. Zayn vypadal najzaujatejšie a to asi nasvedčovali jeho divné otázky.
,,Tvoj vek?"
,,Čože?" nechápavo som sa spýtala a on len pokrútil očami. primitívna otázka a ja nechápem. Ale veď vedia, že mám 19 nie?
,,19." povedala som a on prikývol. Na mobile, ktorý si medzitým zapol naťukal pravdepodobne toto číslo a ja som počúvala ďalšie jeho rozkazy.
,,Deň narodenia?"
,,Dvadsiateho šiesteho." pokračovala som zo založenými rukami na stole a čakala čo bude chcieť ďalej. Popravde, fakt som nerozumela čo chce dosiahnuť."
,,Mesiac narodenia?"
,,Jún, šiesty mesiac." skvelé, už vedia moje narodeniny. Ale prečo ja im okamžite odpovedám? A ešte popravde? Možno preto lebo sa mi nechce klamať, nie viac.
,,Okej, určite poznáš názvy filmov alebo seriálov v ktorých sa nachádzajú čísla. Vyber si svoj najobľúbenejší a povedz číslo."
,,50" Ťažké na uhádnutie filmu?
,,Uf, no toto bude ešte zábava chlapčekovia. Pri takýchto číslach sa fakt zabavíme. No v každom prípade, ďalšia otázka. Koľko si mala chalanov s ktorými si sa bozkávala, držala za ruku dokonca spala. Ak si toto všetko robila s jedným rata sa to ako jeden človek."
,,Oh bože, ahhh... Asi 15, možno menej. Neviem ale to je jedno. Boli to rýchle úlety ale nespala som skoro zo žiadnym."
,,Okej možno sa nám to trošilinku zmenší ale fakt nie o moc. Okej tak, chalani pomôžte mi nejaké otázky tak aby číslo bolo odpoveď." obrátil sa chalanov a Niall mu okamžite vyšiel v ústrety a teraz sa pýtal on."
,,Obľúbené číslo Tara?"
,,5" Najmilší vek môjho života.
,,Skvelé to bude musieť stačiť. Teraz tu máme 4 operácie, určite ich poznáš." povie a ja prikývnem. Vysvetlí mi že ich mám vybrať v ľubovoľnom poradí a on vytvorí tak výsledné číslo. Keďže potrebujem zoradiť 5 znamienok je mi jedno v akom poradí. Plus, mínus, krát, delené a znova delené.
,,Skvelé Tara práve si si sama z čísel z tvojho života vypočítala hodnotu otázok, ktorú ti položíme. A to číslo patrí pre každého nie spoločne. Čiže ak vyjde 200 otázok tak všetci máme právo ti položiť tisíc otázok ale vzťahuje sa to len na dnes. Proste tu a teraz." vyvalím naňho oči a fakt mám problém mu jednu nevraziť. Čo ho to napadlo? Veď ak to bude tak veľké číslo tak to tu zostaneme do rána.
,,19 plus 26 mínus 6 krát 50 delené 15 delené 5 sa rovná - Dvadsať šesť Tara." povie Zayn ako náhle sa mu na kalkulačke vyhodí konečné číslo
130 otázok budem musieť zodpovedať. Môže ma poraziť?
,,Tak Tara aké je to, keď vieš, že tvoj priateľ svojho vtáka pchá do zadku inej?"
Neprežijem.
Guyyys! Príbeh je dopísaný, takže už viem konečný pár! Veľmi ťažké rozhodnutie a mnoho času ma to stálo!
Takže vrhám sa na FS a Parents! Kto nečítal, budem rada ak sa na ne pozriete.
Michelle
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •