XV.

368 24 2
                                    

„Nechceš nám povedať o čom ste sa rozprávali? Nech vieme kto je ten na ktorého si naštvaná" Spýtal sa Simon keď som mu neodpovedala po tom čo ma oslovil. Vedela som že to len hrá. Dobre vedel že som hovorila o jeho dlhovlasom miláčikovi.

„To radšej skočím z mosta" odvrkla som a prešla ku stoličke hneď vedľa čela stola blízko okna. Vedľa mňa našťastie nikto nesedel, na čele oproti Amelií sedel Simon hneď vedľa neho Harry a na druhej strane ostatný chalani s tej tepľošskej skupiny.

„Dobre teraz prečo sme tu. Tara toto stretnutie bolo naplánované hneď ako prídeš do práce a keďže si prišla už dnes, tak dnes sa budeme aj dohadovať čo ďalej." Povedala Amelia avšak ja som ju razom zastavila.

„No tak tu to hneď stopneme a ukončíme, pretože žiadne čo ďalej nebude!" Postavila som sa zo svojej stoličky a zaprela sa o stôl. PO dokončení vety som odsunula stoličku a v svojich vysokých topánkach kráčala ku dverám

„Na tvojom mieste by som si sadol na ten svoj zadok a čušal pretože ako ti to táto firma dala tak ti môže aj všetko zobrať. Môže ti urobiť zo života peklo a ja sám dobre viem o čom hovorím!" chytil moje zápästie Simon a drsno do držal pričom dosť tvrdo hovoril slová ktoré som pred chvíľou počula.

„A čo tu chcete rozoberať? Máte čo ste chceli! Bola som s tým pako* na večeri a ako bonus sme si to rozdali v mojej spálni ktorú budem musieť dať vydezinfikovať! Čo odo mňa viac chcete? A nehovorte že rande lebo sa mu to páčilo. To vám nezhltnem!" 

 „Tara chápem že ma nemáš rada ale zasa taká zlá byť nemusíš! Dobre som ti proti srsti ale ja za to nemôžem to ty si si vybrala túto cestu!" postavil sa a otočil sa na mňa aj Harry. Ostatný toto len pozorovali a nezapájali sa. 

,,Pokiaľ viem ja som toto nezačala! To ty si povedal nech idete preč odo mňa lebo som vám proti srsti! A mne je jedno čo si o mne myslite pretože už sa s vami neplánujem tak skoro stretnúť! Prinesie to len škodu!" Kričala som na neho z plného hrdla a vedela že onedlho nebudem môcť povedať ani slovo. 

,,V tom sa pletieš, milá Tara. Je podpísaná zmluva o polročnom vašom vzťahu. Ak to bude prospievať zmluva sa predĺži" primiešal sa do toho Simon a ja som hneď zrakom zabodla doňho. 

,,Povedzte že si strieľate! Ale prosím vás s týmto stvorením mám chodiť? Veď moja kariéra skončí skôr ako začala!" otočím sa na Ameliu, ktoré len sedí opretá na svojej stoličke a pozoruje dianie. 

,,Vieš nikto by nebol rád, že musí chodiť s tebou! Si strašne arogantná a musíš si presadzovať svoje! Keby som mohol robiť čo chcem utečiem čo najďalej od teba!" to už som nevydržala. Ani neviem ako ale nijaké tajné reflexy sa vo mne prebudili pretože som iba počula silné plesknutie. 

Ako som zacítila štípanie na svojej ruke a Stylesovu hlavu otočenú o 90 stupňov vedela som čo som spravila. Ale neľutovala toho. Bol to dobrý pocit až na tú ruku. 

,,Nenávidím ťa. Nenávidím teba ani tú tvoju retardovanú teplošskú skupinu. Každého jedného z vás nenávidím a ľutujem že som vás spoznala!" Naštvaným krokom som skopla svoje topánky v ktorých by sa mi určite bežať nedalo. Akonáhle moje bosé nohy dostúpili na studenú zem rozbehli sa preč z miestnosti a onedlho aj dlhou  chodbou preč z budovy. 

Auto našťastie stálo na parkovisku preto som už pomaly kráčala jemu na proti. Boleli ma nohy. Po ceste od vchodu tu boli kamienky a pichali ma na pokožku chodidla. 

,,Hej!" skríkol chlapčenský hlas smerom ku mne preto som sa otočila. Stál tam jeden z tej jeho skupiny. Hnedé vlasy, modré oči, sexi postava. O moc lepšie ako Styles. Ale stále to je jeho naj kamarát a chodenie s ním by znamenalo stretávanie sa s ním a ostatnými členmi kapely, či dokonca mať mať tú ich partičku gayov rada. A to by som nemohla dopustiť. 

,,Čo aj ty mi chceš povedať aká som arogantná? Prosím poslúž si! Takto mi to žili trhá!" Ukázala som mu zápästie dlaňami k nebu kde sa nahádzajú rôzne žili. 

,,Nie, priniesol som ti tvoje topánky a mám ti oznámiť že dnes večer idete na rande!" 

,,To radšej umriem!" 

,,Myslím že by bol každý rád." aké úprimné. Je to idiot ako ten jeho priatelíček. A ja rozmýšľam aký by bol vzťah s ním! Som ja to ale krava!


My Fake Life  [Complete]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon