XXV.

343 27 0
                                    


Bola som pripravená. Na sebe som mala elegantné modré šaty, ktoré mi siahali nad kolená. K nim som si obula ľahké a jednoduché balerínky taktiež modrej farby. Bola som celá zladená do odtieňov modrej.

Vlasy mi padali voľne na plecia avšak aby mi nepadali do tváre zopla som si ich štipcom.

Môj make-up nebol nič extra. Boľ ľahký, jemný a nevýrazný. Lesk s príchuťou jahody som cítila na jazyku no aj keď som mala chuť ho celý obliznúť premohla som sa aby sa moje pery leskli sýtou rúžovou farbou.

Keď som na seba pozerala v zrkadle mojej spálne a uvedomovala si s kým sa o pár minút stretnem. Nedokázala som tomu uveriť. Milovala som ho celý svoj život a nedokázala som si predstaviť život bez neho.

Harry sedel na posteli a pozeral do mobilu. Celý čas čo bol doma to robil. Nič nehovoril oba ticho ležal a ignoroval ma aj keď viem, že sa na mňa občas pozrel.

Nevedela som či ho štve to čo sa stalo, že svojou vinou nesmie stretávať ryšavú milenku alebo že mu idem robiť to isté čo on mne avšak keby vedel všetky detaily pochopil by čo medzi nami je.

Nachystaná som bez pozdravu vyrazila do auta v garáži a s ním cestami zablúdila až k našej obľúbenej kaviarni.

Nevidela som ho. Zatiaľ. Čakala som pred kaviarňou krátku chvíľu keď sa jeho hlava objavila spoza rohu.

,,Danielle Klensterwood! Alebo mám skôr povedať Tara Conell? Ja to mám dnes ale šťastie! Môžem poprosiť autogram?" smeje sa mi keď svoj pohľad upriem naňho a smejem sa.

,,Tak rada ťa vidím!" poviem a skočím mu okolo krku. On svoje ruky obmotá okolo môjho útleho tela.

,,No ako? Ako sa ti vodí? Viem že skvelo, keďže o tebe počujem na každom rohu. Ale ja chcem podrobnosti."

,,Nič nové. Okrem toho že som hviezdou Hollywood Records a všetko okolo toho." Mávnem rukou a spolu ruka v ruke ideme smerom do parku.

,,No a čo tvoj románik? Trošku komplikovaný čo?"

,,Veľmi. Nie je to veľmi svetlé chodiť s ním ale zmluva je raz zmluva."

,,No fanúšičky ťa nemajú rady. Hovoria o tebe ako o povrchnej arogantnej a sebeckej mrche, ktorá chce len jeho peniaze a slávu. Povieš mi čo je na tom pravdy? Nepamätám si, že by moja najvernejšia osoba na svete bola takáto keď som odchádzal."

,,To nebola. Škoda, že svet ťa zmení."

,,To nie je pravda. Som tu dlhšie ako ty a vidíš že by sa niečo na mojej povahe zmenilo? Okej možno som dospelejší, zodpovedaný alebo krajší ale stále som ten, kto odchádzal z tvojho domu."

,,Ale ja nie som to dievča."

,,Tak povedz prečo! Povedz čo ťa tak rapídne zmenilo. Povedz čo je zdrojom tvojho sebectva, tvojej povýšenosti."

,,Je to komplikované Alex. Nechce sa mi to celé vysvetľovať. Bolo by potreba viac času ako len tri hodiny čo máme k dispozícií."

,,Prečo tri? Ja som dúfal že budeme spolu až kým slnko opäť nevyjde ako sme to robili keď sme boli mladší"

,,Nesmiem. Trest. Harry musí so mnou chodiť každý večer do inej riti aby sa zabudlo že ma podvádzal"

,,Počkať čože ťa? Zaveď ma domov, ja toho idiota zabijem!"

,,Nie nič mu nespravíš. Je mi to jedno. Je to zmluva a už spolu prežijeme len päť mesiacov takže to rýchlo ubehne."

,,Nie nikto ťa nebude robiť smutnou! Myslíš že nevidím ako sa trápiš keď ti zahýba? Štve ťa to poznám to na tvojich očiach!"

,,Možno ale nič s tým nespravíš. Nemá ma rád, má rad tú ryšavú zmiju a ja s tým nič nespravím."

,,Ale čosi sa musí spraviť aby pochopil že ťa nemá trápiť."

,,Netrápi len potrebujem sa otrepať. Bol to šok. Vyspím sa a bude všetko v pohode."

,,Cítiš sa na to mi povedať celý prábeh?"

,,Nič to nie je. Len raz ma naštval a nechala som ho pred domom a vtedy ju spoznal. Bol s ňou na večery a potom sa spolu vyspali. Pred týždňom. Dostal trest kde so mnou bude bývať..." prerušil ma takže som sa naňho pozrela a počúvala prečo ma prerušil. Ako to robil vždy. Bol to celý on. Otázky vždy pokladal v polke vety, ktorú si chcel povedať a bolo mu jedno, že to chcem hneď potom vysvetliť.

,,Počkaj! Ale veď tým si dostala trest aj ty."

,,Áno ale dostala som týždeň voľna. A tiež mi dovolili stretnutie s tebou." Vysvetlila som a chcela pokračovať ale jeho otázka ma opäť zastavila.

,,Nemalo by im byť jedno s kým sa stýkavaš. A keď vedieť čo medzi nami je?"

,,Nevedia to. Nikto to nevie. Každý si myslí že sme BFF. A keď Harry spravil hento dovolili by mi hocičo aby som nespravila scénu. Vieš o šou kde to oznámili svetu?" pozrela som naňho a on súhlasne prikývol. ,,Hovoril o mne žvásty a ja som napísala tweet nech neklame. A oni vedia že som schopná sa poriadne naštvať a vykecať všetko."

,,Ale nemýlil sa. Hovoril pravdu keby si nechcela tvoju minulosť potláčať a spraviť zo seba bohyňu."

,,Je mi jedno čo mi povieš na moje správanie. Bude mi to jedno a aj tak si pôjdem po svojom"

,,Počkaj až prídeš domov. Mama ti dá"

,,Nedá keď neprídem" poviem a on prikývne ale to je to také ťažké povzdychnutie keď si už nedokážete nič robiť s danou situáciou a vecou. ,,No a včera ma podviedol zas. Bola som vonku s Kris a prišla som neskoro. Povedal že sa o mňa tak bál ale keď po schodoch dole kráčala tá mrcha len v spodnom prádle a Harryho košeli vedela som koľká bije. Ušla som našla ma jedna bývala kamarátka a zavolala Louisovy s ktorým sme to dnes ráno išli riešiť. V aute hovoril že som to zle pochopila lebo ostatným povedal polovičnú pravdu a dúfal že uveria jemu a nie mne ale to nepočítal Ericou Takže s ňou nesmie mať žiaden kontakt a ja si ho mám lepšie strážiť."

,,No tak to by si nemala byť tu so mnou ale s ním nie?"

,,Nie. Potrebujem sa vyvetrať. Chcem pokoj."

,,Skvelé tak máme ešte dve a pol hodiny. Máme čo robiť. Čo hovoríš na zmrzlinu?" usmiala som sa a rozbehla sa ku stánku so zmrzlinou ako Alex, ktorý bežal hneď za mnou.

Harry's point of view:

Bol som tu sám. Tara odišla a ja som sa tu sám nudil. Keď tu bola aspoň som mal trochu čo robiť. Pohľad na ňu ako sa oblieka bol zaujímavejší ako stále dookola chodiť po instagrame a pozerať už všetko naspamäť.

Teraz keď tu nebola nemal som čo robiť. Mohol som si písať s Mad. Mohol keby bola doma. Nudil som sa preto som zapol televíziu kde dávali správy. Normálne ma nebavia keby som tam nezazrel niečo známe.

Tara.

Pridal som zvuk aa počúval čo o nej hovoria.

,,Mladá speváčka Tara Conell to dneska vážne pristal. Mohli za úsmev na jej tvári kopčeky zmrzliny alebo chalan, ktorý bol s ňou? Prikláňame sa k možnosti číslo dva, vďaka ich spojeným rukám a behaniu po parku. Kto je tento jej objav? Alexander Stewart spevák s nádherným hlasom a zasneným pohľadom. Ide len o využitie aby mohla potrestať svojho priateľa Harryho Stylesa ktorý ju pár večerov zanedbával s herečkou Madelaine Petsch alebo vážne svoju lásku podvádza takto na verejnosti?"

Nechápal kto je ten mladý, ktorý sa smial s jeho priateľkou ale vedel že pri pohľade na nich mu stúpala zlosť.
Chápal veľmi dobre čo ho ovláda ale nedokázal si to priznať. Nedokázal si priznať že ho opantala žiarlivosť. 

Zasa ma opantala posadlosť písať a písať tento príbeh bez prestania! Dúfam že to bude platiť aj pre vydávanie. Názory? 

Michelle

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now