XX.

361 22 0
                                    


Rukami som si striedavo prechádzala vlasmi a striedavo rukami dávala pred ústa kvôli častému zívaniu. 

Bola som unavená. Mala som nedostatok spánku a nemohol za to Harry. Celá noc bola príšerná a vôbec som nespala. Môj spánok bol dosť prerušovaný budením pre banality ako pocit púšte v ústach alebo naopak až moc mokro a veľa vody v močovom mechúry. Nechápala som kde sa to tam berie pretože nikdy predtým sa mi to nestávalo. 

Bolo niečo po siedmej hodine a ja už som pol hodinu sedela na barovej stoličke v kuchyni s horúcou kávou pred sebou. 

,,Dobré ráno" prišiel do kuchyne prebudený Harry len v boxerkách. Už som to ani moc neriešila aj keď to bolo iné ako pozerať sa na neho v noci. Jeho telu a pohľadu som sa vyhýbala keďže moje ruky spočívali na spánkoch a prsty vo vlasoch. Oči som mala zatvorené a bolo mi jedno čo sa okolo mňa deje. 

,,Moc dobré teda nie je" povedala som keď sa Harry posadil oproti mne s miskou s mliekom do ktorej si následne nasypal cereálie. 

,,Prosím ak máš zlý deň, nehádaj sa. Sľúbil som chalanom, že nepôjdem za tebou a budem mať skvelú noc a ráno bez teba a hádok." 

,,Teraz jediná vec, ktorú chcem je dlhý neprerušovaný spánok. Bola to hrozná noc. " 

,,Dobre, tak chceš dnes zostať doma?" 

,,Nie musím ísť. Len potrebujem asi tak dvadsať minút kým sa zobudím a nachystám." 

,,Jasné. Ak chceš môžem ťa zobrať do vydavateľstva ale potom si musím odskočiť. A pravdepodobne sa uvidíme až zajtra večer. " 

,,Takže dnes večer nebudeme spolu? Škoda ale nevadí. Prežijem ale neviem ako ty." myknem ramenami a posledným dúškom vypijem zbytky kávy v pohári a postavím sa z môjho miesta. Prejdem pomalými a tackavými krokmi po schodoch až do mojej spálne kde si zo šatníka vytiahnem šaty, ktoré si zoberiem na seba. V kúpeľni sa oblečiem a spolu s make-upom doladím. 

Keď prejdem hotová dole, Harry stále sedí na jeho mieste, kde aj predtým a niečo ťuká do mobilu. 

,,Harry, mal by si sa ísť obliesť" poviem a sadnem si na svoje miesto. Prikývne mobil položí a nechá na ostrovčeku a prejde hore kam sa ide pravdepodobne obliecť. 

Keď započujem neznáme pípnutie, ktoré nevychádza z môjho mobilu pozriem sa na ten Harryho, ktorého obrazovka je rozsvietená. Pomaly prejdem k nemu ale vopred sa uistím, e nejde. 

Potom chytím mobil do mojej ruky a prejdem po obrazovke tak aby sa rozsvietil. Na tapete má jeho a jeho rodinu. Milé. 

Ale taktiež tu svieti správa. 

Medelaine: 

O siedmej ťa budem čakať. Už sa teším!

Kto je dočerta Medelaine? Je mi to jedno ale teraz ma hlavne zaujímajú ďalšie správy, ktoré si oni dvaja medzi sebou poslali. Potiahnutím hore sa mi naskytne pohľad na číselnú klávesnicu, ktorá žiada heslo. 

121994

Nič. 

1294

Nič. 

23072010

Nič

23710

Hotovo!

Yes!

Prejdem na ich správy a čítam si ich. Píšu si od dnešného rána. Asi pred pol hodinou. Ona mu napísala prvá. Môjmu Harrymu! Št*tka!

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now