XXXI.

324 21 0
                                    


,,Čo sa deje medzi hviezdnym párom? Tara Conell, priateľka speváka z One Direction Harryho Stylesa, bola včera videná v centre LA. V raňajších hodnách so svojimi typyckými modro-ružovými vlasmi a aj priateľom. V poobednajších hodinách ju pár fanúšičiek zastavilo a po zmienke jej vzťahu s plačom ušla. Čo sa stalo? Ide len o malú nezhodu alebo veľký podvod? Fans sa prikláajú k druhej možnosti, kedy slávna speváčka utekala v nočných hodinách s kolegom Harry Stylesa - Louisom Tomlinsonom von pred paparazzmi po centre LA. Fanúšičky sa bojia o osud a srdcia dvoch dobrých kamarátov, ktorý sú pravdepodobne súpermi o srdce slečny. Ale čo keď nepatrí ani jednému? Alexander Steward. Ďalší mladý muž, ktorý bol videný v spoločnosti tejto dievčiny. Tak kde je pravda?" 

V riti vy idioti!

,,Ako sa cítiš?" spýta sa ma Louis, ktorý sa o mňa stará, pričom ja som na jeho gauči a pozerám televíziu a keci, ktoré o nás hovoria. 

,,Hrozne! Počuješ to?! Prečo sa každý pozerá na moju nevinnú prechádzku s mojim b- ehm najlepším poslúčom ever a nie na závažnejší problém, čo je reálne podvádzanie práve z jeho strany? V živote by som chlapa nedokázala podviesť. Zasa až taká sviňa nie som."

,,Nikto nevie že ťa naozaj podvádza." 

,,Ale prečo mňa hned podozrievajú? Pritom ja som s vami a inými raz za čas. Harry s ňou ide stále a vidia ho normálne. Prečo ma tak nenávidia?" 

,,Tara prestaň. Si skvelá len ťa mmusíme spoznať a ty sa nám musíš otvoriť. Ja som s tebou dlhšie ako ostatný až na Harryho a mením na teba názor. Si fajn dievča a určite lepšia ako na začiatku. Verím že nie si mrcha ani nič podobné ale fans usudzujú z toho ako konáš. Oni nemajú čascu ťa spoznať bližšie." 

,,Pôjdem. Ďakujem že si ma tu nechal ale musím ísť. Pôjdem do štúdia a potom domov. Nech sa stane do sa stane." Chvíľu protestoval ale nakoniec prikývol chcem ma aj odviesť ale taktiež som odmietla. Chcela som sa sama nerušene prejsť a vyčistiť si myšlienky. 

V tom samom oblečení som vyšla von z bytu a išla cestami ku mojej práci. 

,,O môj bože! Nie som schodpná uveriť, že ťa môžem vidieť znova!" prídu ku mne dve už zná e dievčatá. 

,,Fanynky zo včera, mám pravdu?" spýtam sa s úsmevom väčším ako včera.

,,Ty si nás pamätáš?" spýta sa jedna z nich a ja prikývnem.

,,Ako vypila som toho veľmi ale zasa takú pamäť nemám aby som zabudla na fanynky, prvé odkedy som po dlhej dobe sama v meste.

,,Ah bože! To je snáď sen! Mám ťa strašne rada!"

,,Aj ja ale prosím neuraz sa ale tvoje správanie je niekedy divoké a divné a hnusné."

,,Stále si to povedala miernejšie ako tie, ktoré mi to stále píšu. Je mi to ľúto ale všetko je komplikované."

,,Pre to čo sa stalo včera? Ako neviem čo si myslieť, pretože si od nás s plačom ušla a bála som sa že som čosi zlé urobila. A potom večer si bola s Louisom a dnešné správy že Harryho podvádzaš. Harryho a 1D milujem a keby si im niečo urobila a kvôli tebe by sa rozišli neviem čo by som robila."

,,Môžem ti na 100 percent povedať že nemám s chalanmi žiadne zlé úmysly. Som podľa nich mrcha a neviem čo robiť. Aj u fans to je tak a nič s tým neurobím. Je to ako to je" povedala som a pohla sa do predu. Oni stáli na mieste a keď som myslela že pôjdu za mnou nešli. ,,Nejdete so mnou? Chvíľu sa môžeme rozprávať." Spýtala som sa a oni s úsmevom dobehli za mnou. 

,,Je to s nami ťažké! Keď si niečo zoberieme o hlavy nezbavíme sa toho tak ľahko"

,, A preto hovorím, že to nemám moc potrebu meniť. Sama som taká bola a viem aké to je. Nechcem ich ani rozdeliť ani nič. Chcem byť len milovaná lebo som tu sama. A včera som bola po prvý krát uvoľnená"

,,Takže s Louisom chodíš tajne. A čo Harry?"

,,Louis je tiež ten čo ma nemá rád ale že vraj som sa zlepšila od začiatku ako som prišla. Škoda že nie všetci to vidia a dávajú mi moje poškodenie jasne najavo?"

,, To je Harry? Preto si sa rozplakala včera?"

,,Je to komplikovanejšie ale verte mi, že nemám zlé úmysly a aj keď možno niektorých ľudí nemám rada doprajem im šťastie na úkor svojho. Hudba mi pomôže všetko prekonať ak tu nebudú ľudia. Pokúsim sa vám vrátiť vášho Harryho a shipujte si ho s kým chcete. Len neverte ničomu čo sa povie. Prosím. Nie som zlý človek, len sa tak správam. Prosím chcem len normálny život, aspoň na chvíľu. Bez zlomeného srdca a ďalších problémov. Prosím." prikývli a ja som sa rýchlo rozbehla dnu do štúdia.

,,Potrebujem od vás službu. Žiadam vás o to na kolenách. Potrebujem aby to volo len medzi nami a managmentom One Direction. Nikto iný sa to nesmie dozvedieť. Potrebujem to nutne a spravím pre to čokoľvek" 

A tak sa vytvoril môj koniec.

Odchádzam na večné časy! Dúfam, že tento môj výlet bude ťahať čo najdlhšie a ja sa nebudem musieť vrátiť do únavného života.

Uži te si to bezo mňa, Michelle

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now