LII.

266 20 9
                                    

Third's point of view:

„Nečakal by som, že s takou skvelou speváčkou ako si ty Tara niekto manipuluje." Povedal mladej pestrovlasej speváčke Monty Lipnam, riaditeľ jednej z úspešných hudobných vydavateľstiev.

Dievča sa len tak držalo pri vedomí a na nohách. Snažila sa aby jej myšlienky stále boli pri nej a neodchádzali boh vie kam k jej teraz už ex priateľovi Harrymu Stylesovi.

„To som si ani je nemyslela. Opantala ma sláva ale preto som tu chcela by som to zmeniť." Odhodlane povedalo dievča, ktoré za touto silnou maskou skovávalo plno sĺz, ktorým neskôr doma prepukne.

„Si silná a je úžasné, že si sa postavila všetkým rozkazom. Radi ťa prijmeme do nášho tímu. Ale oriešok je stále v tvojej zmluve s Hollywood Records." Povedal muž a dievča prikývlo a potvrdila jeho teóriu. Chcelo to ešte veľa sily a nervov kým dosiahne vysnívaný cieľ.

„V zmluve sa nevzťahoval nijaký časový údaj kedy mi zmluva končí. Ako sa naskytne najbližšia možná príležitosť oznámim odchod a všetko spoločné s tým."

„Samozrejme. Neunáhli to. Keby si to povedala hneď, tvoj album sa nemusí vydať a celý zostane v pasti ich vydavateľstva, zatiaľ čo ty budeš patriť nám." Povedal muž a ona sa zamyslela.

„A keby sa to ohlásilo až po vydaní albumu? Album by síce patril do Hollywood Records ale tour by mohlo patriť ku vám." Zamyslene odpovedala dievčina a spolu chvíľu rozmýšľali nad jej nápadom.

„Nebolo by to zlé, ale odchádzal o tri dni do Francúzska a zmluvu som chcel podpísať osobne. Nech je to pre teba príjemnejšie a povedať, že to čo sa ti stalo u Hollywood Records u nás nehrozí."

„Verím vám. Môj brat Alex má kontakty, ktoré o vás hovorili len to najlepšie a ja som pripravená zodpovedne čeliť všetkým vašim požiadavkám a radám. Som pripravená sa stať uznávanou speváčkou, na ktorú budete pyšný, ktorú budú mať radi fanúšikovia, pretože sa na nič nehrá, bude sama sebou a bude niečím odlišná od ostatných. Budem sa snažiť čo najviac pracovať na sebe a zdokonaľovať sa, nebudem robiť problémy ako v súkromí tak ani na verejnosti." Tara sa chcela stať novou osobou. Chcela byť taká ako predtým. Milá a priateľská s nádherným hlasom a potenciálom.

Montyho to uchvátilo. Videl pred sebou dievča, ktoré je odhodlané bojovať a ukázať čo v nej je. Mala v sebe niečo neobjavené, nejakú svoju vnútornú silu, oheň uprostred srdca, ktorý jej dodával energiu, ktorú mohla šíriť okolo seba. Páčila sa mu a bol nesmierne rád, keď toto talentované dievča zavítalo na jeho prah vydavateľstva.

„Máš potenciál a viem, že to dokážeš. Budem veľmi rád ak podpíšeš zmluvu s nami." Povedal napokon a doložil jej informáciu, že ako náhle sa o pár dní vracia na otočku do New Yorku nechá pre ňu vyrobiť zmluvu, ktorá bude právoplatná od nového roka 2018.

„Chcela by som vám ešte niečo oznámiť." Povedala Tara a dúfala, že po tomto odhalení sa nič na podpísaní zmluvy nezmení. Majiteľ pokynul aby sa mu vyspovedala a ona s ďalším nádychom a výdychom začala. „Amelia Dankley. Moja manažérka ktorá je veľmi arogantná a riadila mi každý jeden krok za tohto pol roka tu. Zmenila mi celý šatník, naučila ma používať množstvá make upu a zmeniť môj charakter. Chcela zmeniť farbu mojich prírodných vlasov no dokázali sme to obísť parochňami. Moje hnedé vlasy sú stále hnedé, moje hnedé oči sa skrývajú za šošovkami a moje skutočné meno je Danielle Tara Klensterwood. Amelia ma donútila na rande s človekom, ktorého som nenávidela. Donútili ma do vzťahu a nedokázala som zabrániť tomu, aby sme sa zamilovali. Vedela som, že náš vzťah nikto nepodporuje a ani vydavateľstvo by to nechcelo a preto som to chcela nejako priateľsky ukončiť avšak oni potrebovali show. Ľahla som si do postele s mojim bratom Alexom a Harry nás našiel. Dnes ráno ma úplne znenávidel a viem, že potrebujem veľa vecí zariadiť ale chcela by som odísť po Vianociach ."

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now