,,Už si volala tvojmu milencovi?" prechádzali sme sa s Kristie po parku kde už skoro nikto nebol. Vlastne sa ani nečudujem. Je jeseň, zima a niečo málo po deviatej hodine večer. Zašli sme si na čínu, ktorú sme si zobrali zo sebou a spolu sem sa prechádzali touto studenou časťou mesta.
,,Počula si niekedy o Alexovi Stewartovi?" spýtala som sa a pozrela sa na ňu.
,,Možno som o ňom čosi počula. Ale nie je na teba trochu mladý?"
,,Nie je. Ja mám 19 a on 20, takmer 21. Je to úžasný umelec a ja som s ním nebola už celú večnosť. Nie je to žiaden milenec len moja blízka osoba." upresnila som jej aj keď nie dostatočne. Nebola to celá pravda. Vynechala som tak dosť podstatnú časť, ktorá by ju vyviedla z pochýb o tom, že sa bavíme o mojom milencovi.
,,Aj tak si myslím svoje." mykla plecami a potom len ďalej kráčala vpred. ,,Ako ide inak dovolenka?" je to už týždeň a pol a chýba mi už len posledných pár dní aby som opäť nastúpila do práce. Úprimne, vôbec sa mi nechce. Zvykla som si na to leňošenie v posteli dlho po tom ako Harry odchádza, na to ako som sama doma a len ja a ticho. Celý deň som sama a poväčšine som chodila do obchodov nakupovať.
,,Fajn. Mám celý deň pre seba a večer príde Harry a všetko prebehne ako obvykle. Avšak ma nechá spať a tak nevznikajú žiadne hádky."
,,A ako to má s tou zrzavou štet*kou?"
,,Stále si píšu. Je nepríjemné keď si unavená po tom sexe a jemu začne vypisovať. Mám chuť jej napísať nech ho nechá na pokoji a hľadá si svojho muža a nepreberá ho mne."
,,Žiarliš! Už si ho privlastňuješ!"
,,Nie, len nepotrebujem aby sa znova s ňou vyspal a tentokrát nás vtiahol do manželstva. To už neprežijem"
,,Čo som stretla Liama s chalanmi cez týždeň u nás vo vydavateľstve tak povedali, že ako sa nehádate a ako spoznal Meddie je šťastnejší. A vedia aká si zmija zakže vyhráva možnosť s ich sprostou Meddie."
,,Je mi to jedno. Nech sa stretáva s kým chce. To jeho budú sledovať a písať o ňom ako o človeku, ktorý ma podvádza."
,,Už to je na všetkých sietiach. Čítala som rôzne ankety kde porovnávajú teba a tú hlupaňu. Nie je to ani zďaleka vyrovnané..."
,,A určite ja nie som tá ktorá má viac hlasov, všakže?"
,,Presne. Myslia si, že si možno talentovaná ale chceš veľa pozornosti. Nemáš dobrý vplyv na Harryho a takéto kraviny."
,,Povedala by som, že to on nemá dobrý vplyv na mňa." povzdychnem si a zapozerám sa na oblohu. Cítim sa inak ako na začiatku keď som ho spoznala.
,,Si mäkkšia to je pravda ale kondičku máš stále lepšiu a lepšiu. Nechcem vedieť ako spolu zapĺňate čas" uchcechtne sa ale mne to smiešne vôbec nepríde.
Keď som chvíľu neodpovedala Kristie to pochopila a nebavila sa ďalej. Utápala som sa vo vlastných myšlienkach. Nedokázala som na nič iné myslieť len naňho spolu s ňou. Ničilo ma to, že sa musím deliť. Už neprichýdzal okolo siedmej večer a boli sme spolu.
Prichádzal celý rozžiarený o desiatej hodine a aj tak to nebolo také isté. Snažila som sa nevyvolávať hádky aby bol taký šťastný aj so mnou, snažila som sa najviac ako som mohla ale aj tak to medzi nami v posteli neklapalo ako predtým.
Bývali sme spolu. A bolo to hrozné. Chceli aby si mali novinári na čom pochutiť, nijaké nové pikošky ale čo sme im mali hovoriť? Pravdu? Harry nie je vôbec doma lebo po práci je s tou ku*vou a v posteli sme neboli aktívny od nášho nasťahovania?
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •