XXXIII.

364 21 0
                                    


,,Preboha, už sme tu tri hodiny Tara!" zakričí na mňa Harry z predajne kde na mňa čaká, kým si oblečiem šaty. 

,,Harry, hovorila som ti, aby si nechcel, aby som zavolala Kris a zmenila to. Hovorila som ti, že nakupovanie so mnou je katastrofa." prekrútila som očami, čo on nemohol vidieť. Stála som oproti zrkadle v prezliekacej kabínke a pozerala sa na oblečené šaty, ktoré boli jemnej rúžovej farbe a na nej čipkované čierne  vzory. Boli pekné a sedeli mi k telu. Páčili sa mi avšak každý jeden názor prechádzal ako cez Harryho tak cez jedného bodyguarda, ktorého sme si zavolali keby sa vyskytli problémy s fanúšičkymi. 

Vyšla som von a Harry sedel na jednej z malých pohoviek so založenými rukami o kolená a netrpezlivým pohľadom.

,,Tak čo hovoríš?" spýtala som sa a keď sa jeho zrak upriamil na moje telo otočila som sa o 360 stupňov aby ma videl z každého uhlu. 

,,Nenechám ťa ísť v čiernych šatách. Chápem že sú mega krásne a pristanú ti ale paparazzi hľadajú vo všetkom hlbší význam a keď tam pídeš v čiernom povedia že si negatívna a negatívny je aj náš vzťah." povzdychneme si a mňa napadne jedna myšlienka, ktorú som nedávno čítala. 

,,Nedávny prieskum povedal, že ľudia, ktorý sa obliekajú do čierneho, majú to najfarebnejšie srdce." 

,,Baby neviem, či je to pravda ale jedny čierne čaty z teba nespravia neviem akú milú bohyňu. Vieme, že si bohyňa a dávaš nám to najavo ale čiernu nie. Prosím." zaprosíka a ja si povzdychnem. 

,,Dobre ale aj tak si ich zoberiem! Sú strašne krásne." poviem a s úsmevom zaleziem späť do kabínky kde sa prezlečiem do svojho oblečenia. Spolu s Harrym potom prejdeme ku pokladni kde za šaty zaplatíme.

,,Dali by sa šaty priviesť na adresu?" predavačka iba prikývne a ja jej na papierik kde vypíše potrené údaje napíšem adresu. 

,,Tak povedz Harry, aké šaty by si si predstavoval ty?" spýtam sa ho keď mierime ku ďalšiemu obchodu. 

,,Neviem. Niečo ľahké, jemné a presne na teba." 

,,Dobre. takže ideme hľadať krátke šaty v bledých alebo pastelových farbách okej?" zasmejeme sa a spolu sa rozbehneme do ďalšieho obchodu.

Harry sa so mnou vyberie do časti kde sú vystavené rôzne farby a štýly šiat odkiaľ pomaly vyberám jedny šaty za druhými. Pokiaľ sa nepáčia mne alebo Harrymu idú naspäť. 

,,Chceš vypadať ako cukrík a tá najmilšia osôbka na svete?" povie posmešne keď vytiahnem ružové šaty po kolená s čiernou stužkou okolo pása. Ihneď sa mi vynoria komentáre Amelií a Kris a hneď ich odkladám na predošlé miesto. 

Dobre posledné šaty. Ľahká bledo zelená sukňa s "crop topom". Sú z jemnej látky na dotyk veľmi pohodlnej a pri ukázaní Harrymu to vypadá že sme našli jedny z pravých šiat.

 Sú z jemnej látky na dotyk veľmi pohodlnej a pri ukázaní Harrymu to vypadá že sme našli jedny z pravých šiat

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
My Fake Life  [Complete]Onde histórias criam vida. Descubra agora