Sedela som na gauči pred televíziou odkedy som sa vrátila. Bola som vytočená ale nemala som náladu nič robiť. Preto som celý čas len sedela na jednom mieste s miskou popcornu v ruke na stole dve fľaše vypitej minerálky, ktorú pijem už od nepamäti.
Nemala som pojem o čase. Mobil som si vypla asi po hodne kedy mi každý z vydavateľstva vyvolával. Nechcela som počuť tie ich priafektorvané hlasy, ktoré mi stále hovoria čo mám robiť.
A už vôbec s kým randiť. Keď už niekoho vyberajú tak niekoho kto je sexi nie hentakú ženu.
Poslednú pol hodinu som sa už nedokázala sústrediť. Moje myšlienky stále mierili k jednému. K dnešnému rande. Nevedela som či je to pravda ale pravdepodobne si Tomlinson strieľal pretože Kris dávno neprišla. Vonku za oknami som videla už zajduté slnko takže som počítala že je niečo okolo piatej šiestej hodiny.
Zvonček, ktorý začal zvoniť keď začala moja najobľúbenejšia časť v seriály Pretty Little Liars ma naštvala ale neodvážila som sa ísť otvoriť.
Televíziu som vypla a dúfala že ten niekto odíde pretože si bude myslieť že som preč. Bolo by najlepšie keby si všetci mysleli že som odišla a pritom bola stále v mojej vile.
,,Hej Conell ja viem že si tam!" Búchal niekto na dvere a podľa tej vety, toho hlasu som pochodpila že je to Styles. Štvalo ma že má takú výdrž a dokáže už asi minútu búchať do tých dverí.
Nedokázala som to stále počúvať. Iritoval ma ten zvuk buchnutia jeho päste do dreva. Boleli ma z toho uši preto som sa postavila z gauča a prešla do chodby a otvorila mu dvere.
,,Čo horí? Nemôžeš proste prijať fakt, že ťa nechcem a odísť? Všetci budú spokojný!" povedala som nahnevano. Stála som v dverách a nemala ho v pláne pustiť ďalej, no on je silnejší a aj bez povolenia alebo len upozornenia vtrhol cezo mňa dnu. ,,Au!" povedala som a chytila si zápästie ktoré mi spôsobil.
,,Prepáč že som zranil kráľovnú a teraz sa pohni. Za pol hodinu máme rezerváciu v reštaurácií" povedal rýchlo a schmatol ma za boľavé zápästie. Ťahal ma po schodoch do mojej spálne kde ma hodil do mäkkých perín.
Prešiel do šatníku odkiaľ sa onedlho vynoril s červenými šatami. Vedela som, ktoré to sú. Sú tmavočervené. Dalo by sa to prirovnať k farbe krvi a preto som ich mala rada. Boli žiarivé a hneď ako ste si ich obliekli a vyšli do spoločnosti boli stredobodom pozornosti. Mali hlboký výstrih a siahali pod kolená.
Spolu s nimi niesol aj strieborné lodičky s zladenými šperkami. Musela som priznať že má skvelý vkus na oblečenie pre ženy. Keď si vyberal oblečenie pre seba asi zablúdil do neznačkového oblečenia. Módna katastrofa.
,,Pohni si" nariadil a do rúk mi strčil šaty a natlačil ma do kúpeľne. Neprotestovala som. Aj keď som veľmi chcela. Obliekanie mi muselo trvať večnosť. Nechcelo sa mi nikam ísť a preto som všetko robila ako v spomalenom filme. A taktiež som si dala záležať na dôkladnosti make upu. Nič moc ho nebolo ale času to zabralo dosť.
,,Skvelé, že si si pohla. A teraz švihni máme 5 minút na to tam doraziť a buď rada že sa tá rezervácia dala predĺžiť. Nevieš si ani len predstaviť aké je ťažké zohnať rezerváciu v reštaurácií Palm. " pretočila som nad ním očami a pomaly sa vydala po schodoch až do haly kde som si obliekla kabát a zobrala tašku.
Auto bolo pristavené hneď pred vilou preto som naskočila na stranu spolujazdca a čakala kým dorazíme do nášho cieľa.
Harry šoféroval rýchlejšie ako bolo povolené. Zrejme som za to mohla ja keďže som nebola prichystaná ale nevadí.
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •