Louis's point of view:
Prebudil som sa skoro ráno na chlad v izbe, ktorý sem prúdil z otvoreného okne, ktoré sa pravdepodobne zabudlo zavrieť.
Po otočení hlavy som zistil, že na mojej hrudi stále sladko odpočíva ten diabol. Nie je až taká zlá, keď s ňou netrávim toľko času ale je dosť nepríjemná. Nemám ju rád aj keď ako opitá je celkom v pohode.
Pomaly som z nej stiahol ruku, ktorá bola počas spánku omotaná okolo jej tenkého tela. Jej hruď klesla na vankúš hneď po tom čo som sa opatrne postavil z postele a tichými krokmi sa preplížil dole po schodoch do kuchyne.
Ledva som sa pozrel na hodiny, ktoré ukazovali pol siedmej, zazvonil zvonček kam som sa rýchlo vybral aby človek stojaci na druhom strane prahu nezvonil znova a nezobudil Taru.
Len čo som dvere otvoril a naskytol sa mi pohľad na neupraveného Harryho otvoril som dvere viac aby mohol vojsť ako urobil s malým bonusom.
,,Takže si jej podľahol? Mne hovoríš ako sa mám od nej držať ďalej a ty pritom neudržíš svojho vtáka na uzde? Počkaj! Ja viem čo si plánoval! Nechcel si aby to vyšlo mne pretože as ti páči ona! A že kamarát!" začal sa rozkrikovať čo musela určite počuť aj Tara.
,,Prestaň! Nie je to tak ako si myslíš!"
,,A ako to teda je? Takže si s ňou nebol celú noc zatiaľ čo ja som nemohol a potom si mi ju prebral? Tak čo Louis? Bola dobrá? Bola lepšia ako tie ostatné? Bola iná? Vlastne áno. Ju nenávidíš pokiaľ si mi neklamal"
,,Nespali sme spolu a určite ti neklamal. Je to skvelý muž a priateľ, ktorý by ti neklamal. Pokiaľ viem ty tu nemáš čo robiť. Mal si si byť so svojou Madelaine. Asi ti aj ona dala rannú prednášku ako to robím ja." naše zraky sa upriamili na dievčenský hlas, ktorý prichádzal od schodov.
Tara rozospatá s vlasmi na každú svetovú stranu, s rozmazaným make upom oblečená len v župane stála na schodoch a zachraňovala mi kožu.
,,Nechcem aby si ho obviňoval za moju chybu. Pretože JA som chcela aby tu so mnou zostal a spal pri mne pretože môj FRAJER š*kal št*tku odvedľa."
,,Ako vieš čo sme robili?" pohŕdavo sa jej spýtal. Sú naštvaný. Aspoň Harry aj keď nemá byť prečo. Zatiaľ čo si on užíval s nijakou hviezdou z filmu či odkiaľ, jeho kamarát mu zachraňoval priateľku od nežiadúceho tehotenstva s nejakým idiotom z párty.
,,Harry za ten čas ťa poznám. Viem aké máš zvyky a tvoje auto pred jej domom sa nedalo prehliadnuť"
,,A čo vy? Aj ja ťa poznám a viem že skočíš na každého koho vidíš"
,,Ale poznáš svojho najlepšieho kamaráta a vieš, že by neskončil v posteli s niekým koho nenávidí. Nachystajte sa. Za 10 minút ideme do vydavateľstva. " povedala a odišla zo schodov do svojej izby obliesť sa. Ja som pomaly zabehol za ňou.
,,Ďakujem, že si sa ma zastala"
,,To je v pohode. Kľudne sa bež obliesť do kúpelne ja sa oblečiem tu" prikývol som a so svojimi vecami som prešiel do kúpeľne kde som sa rýchlo obliekol a vyšiel do izby. Tara tu už nebola tak som rýchlo zbehol do kuchyne kde dúfam nestŕha sa mela.
Našťastie nič také nehrozilo. Tara bola v kuchyni kde si dávala nejaké prášky a Harry sa opieral o rán dverí kde na nás poslušne potichu čakal.
Keď ma Tara zaostrila v zornom poli prikývla, rýchlo sa napila minerálky a došla sa spolu s nami obliekať. Potom si zobrala svoje kľúče od auta a prešla dole do garáže kde sme ju onedlho videli vychádzať.
Spolu všetci traja na svojich autách sme došli pred vydavateľstvo kde pracujeme mi s Harrym. Keď vystúpila ani nečakala na nás len sa hneď rozbehla dovnútra. Na to, že mala topánky na podpätku bola rýchla a my sme museli pobehnúť.
Zaviedli sme ju do zasadačky kde nám oznámili že budú čakať pomocou správy.
,,Som rád, že ste došli a spoločne."
,,Prosím nechodme okolo horúcej kaše. Máme problém to vieme. Bude predĺžená zmluva okej, pochopíme to len chcem ísť dnes domov a vyspať sa. Prosím. "
,,Dobre povedzte nám čo ste včera robili a kde ste boli cez noc. Presne u koho v posteli v dome, s kým, v akej polohe ako oblečený a čo sa na nej predtým dialo." kývli na Taru, ktorá sa ihneď pustila do rozprávania.
,,Pýtala som sa čo sa stane ak podvediem. Amelia mi povedala že sa predĺži zmluva takže žiadne bozky ani sex s niekým iným ako ním nehrozí. Zobrala som Kris s ktorou sme šli do klubu kde prisahám že skončilo len pri tanci na stole. Keď ma potom Louis zobral von, trochu som vytriezvela a zaviezol ma domom. Požiadala som ho aby so mnou zostal tak sme si spolu ľahli do postele v spodnom prádle keďže nechápem ako ale bolo tam príšerné horko. Zaspala som na jeho hrudi bez toho aby som si v noci užila." kývli na mňa a ja som prikývol.
,, Amelia ma poverila aby som ich sledoval celý deň. Keď išli do klubu zobral som si pár kamarátov. Nepil som takže prisahám, že nerobila nič čoby sa dalo prirovnať podvádzaniu a vzniknúť škandál. Potom som ju zobral domov kde už oproti pri dome stálo Harryho auto. V jej dome nebol takže bol s tou Madelaine. Spolu sem zaspali ako predtým už povedala Tara."
,,Takže tam je vlastne všetko v pohode. Nič sa nestalo ani s tebou."
,,Prisahám sa svoju dušu. Ak neveríte mne, tak aspoň jemu. Nikdy by sa so mnou nevyspal. Nenávidí ma!"
,,Vlastne keď si opitá si lepšia. Mala by to robiť častejšie."
,,To je pekné ale my to nepotrebujeme. Stačí ak budete priatelia navonok. Po pol roku si robte čo chcete. Ale teraz ten horší prípad Harry."
,,Keď ma Tara nechala prd domov stretol som Mad. Zarozprávali sme sa a chcel som ju spoznať viac keďže sa mi páčila. Zobral som ju na večeru kde som nedúfal že budú paparazzi. Po tom čo v telke bola Tara som chcel ísť domov ale navrhla pozeranie filmov. Nakoniec sme sa vyspali a neľutujem toho."
,,To je skvelé ale porušil si pravidlo. A všetko čo spravíme tebe s vašim vzťahom spravíme aj Tare a tá sa preukázala že dokáže držať svoje prstíky na uzde aj keď je v takom pokušení."
,,Prosím vás. Ak mi dáte týždeň voľna pretrpím všetko. A necháte ma ísť s niekým na večeru. Tak ako to spravil on. Avšak neskočím s ním do postele."
,,Dobre tak sa dohodnite do ktorého domu sa budúci týždeň keď ti skončí dovolenka nasťahujete."
,,Sťahuješ sa ty! Ja som tu tri týždne a nechce sa mi znova všetko prenášať a ten šatník! Ani nehovorím. Jendoznačne ideš ku mňa!
,,Dohodnuté. Na tú večeru vám ešte dám termín! Dovi!" zakričala a už jej nebolo.
To sme nevedeli ako táto večera a jej spoločník budú dôležitý pre jej budúcnosť.
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •