„Čo tu robíš Harry?" bola som šokovaná. Posledných pár dní som o ňom nemala žiadne správy. V televízií sa stále rozoberal náš rozpadnutý vzťah alebo môj fake život. Avšak nikde nebola žiadna zmienka, kde sa Harry pohyboval. Bolo mi to trochu ľúto. Chcela som sa uistiť aby bol šťastný a dal sa dokopy s Madelaine. Pár krát som mala nutkanie napísať alebo zavolať chalanom či čosi nevedie no všetci, či Liam, Louis alebo dokonca Jeff, Alex alebo Erica by to považovali za to že ho chcem späť. Úprimne? Tak moc som chcela ale nedokázala som sa mu po všetkých tých lžiach pozrieť do očí. Mal so mnou toľko trápení, toľko bolesti a ja som sa nedokázala pozerať na to, že som ho za tých šesť mesiacov tak zničila a sklamala.
„Čo by som chcel? Vysvetlenie Dannie, to je to čo potrebujem." Jeho oči sa vpíjali do tých mojich, no aspoň sa snažili keby som neustále neuhýbala. Stáli sme uprostred obývačky kde sa na nás pozeral aj otec, ktorý prišiel a taktiež mama.
„Oci, chýbal si mi. Vysvetlím vám to len Harrymu to dlžím viac." Objala som ho a on ma pevno držal vo svojom objatí. Pochopil, že teraz je najvyšší čas pre ujasnenie vecí medzi mnou a Harrym a tam ma pustil a povzbudzujúco sa smial. Dodal mi odvahu a silu mu povedať všetko pravdivé o mojom živote.
„Kedy si mi toto všetko chcela povedať Dan?" nechcel ísť okolo horúcej kaše a ja som sa mu ani nedivila. Potreboval počuť pravdu a potreboval to hneď. Ako liek na jeho chorú dušu.
„Nemohla som. Zmluva mi to zakazovala a nemala som ani odvahu ti povedať všetko o mojom živote."
„Ale posledný týždeň, dva si ma mohla vyhľadať a povedať všetko do očí! Mohla si mi to povedať skôr akoby som sa to dozvedel s celým svetom v tom prekliatom rozhovore!" rozkrikoval sa po miestnosti a ja som sa stále viac a viac malými krokmi vzďaľovala od neho. Nebála som sa ho ale potrebovala som istotu, že za moje chyby nedostanem. A pokiaľ áno, čo by som potrebovala, mohla som mať rýchly únik v miestnosti a odísť sa niekam zašiť.
„Nechcela som! Keby si to vedel išiel by si do vydavateľstva a riešil by si to inak a ja som nechcela aby si sa viac plietol. Chcela som to ukončiť a potrebovala som aby si bol ty šťastný. A ja som ťa po celých šesť mesiacov viedla za nos a nechcela som v tom pokračovať. Madelaine bola pre teba tá pravá, mala ťa vyliečiť z tejto bolesti, ktorú som ti spôsobila."
„Nie, ona ma mala priviesť na iné myšlienke, ktoré neviedli ku tebe. Ona nemala šancu vyliečiť to, čo si zničila ty. Milión krát som ti hovoril, že čo si pokazíš u mňa len ty to napravíš. Keď mi zlomíš srdce na tisícky malých kúskov, len ty ich dokážeš dať znova naspať. Nikto iný len ty."
„Ale ja som nemohla. Nemohla som s tebou viac byť. Amelia ani spoločnosť by nám nedovolili byť spolu po skončení zmluvy. Ani tajne ani v spoločnosti. Pýtala som sa ich a bolo lepšie to ukončiť tu a teraz. A radšej takto aby si ma nenávidel a myslel si, že som ťa podviedla ako by sme sa milovali a utápali v smútku pretože nesmieme byť spolu."
„Mohlo sa to vyriešiť, stále sme mali čas! Naša láska, náš vzťah bol silnejší ako oni."
„Bol ale ja som nebojovala dostatočne. Bol by to obtiažny boj a ja som nemala silu bojovať proti ich zúrivosti. Takto to bolo lepšie Harry. Bolo by lepšie keby si ma stále nenávidel a nechodil sem. Nechcieť viac vysvetlení ako som poskytla Jessice v tom živom vysielaní. Mal si zostať doma a nie sem chodiť."
„Ale ja som nemohol. Keď som sa dozvedel, že všetko, celá tá tvoj nevera je podvod a Louis mi vysvetlil, čo ste naplánovali mal som pocit zrady. Ako ste mu to mohli povedať mne nie? Keď ste už vedeli, že ideš preč z Hollywood Records, prečo si mi nepodala vysvetlenie? Mohli sme byť spolu a silný. S novým životom!"
„Nechcela som ťa viac trápiť Harry! Chcela som aby si bol ďaleko preč od mojich klamstiev a začal od znova bezo mňa. Chcela som pre teba lepší život s pravou láskou!"
„Ale to ty si mojou pravou láskou! Vždy si bola a vždy aj zostaneš!" zakričal a chcela som mu ísť znova protestovať no zaklopanie na dvere nás zastavilo. Dnu nakukla hlava mojej mamy a nebol priam nadšený. Smútok bol čitateľný z jej tváre a bolo vidno, že všetko čo sme si tu kričali v angličtine počula a chápala.
„Dannie, Harry milujete sa tak prečo sa hádate o minulosti, ktorú už nejde zmeniť? Harry, moja dcéra možno konala nie podľa tvojich predstáv ale viem, že pre teba chcela to najlepšie ale mal utkvenú v hlave myšlienku, že to ona je pre teba to najlepšie. Dannie je dobré dievča a vždy chcela pre každého to najlepšie aj keď to tak niekedy nevypadalo. Prečo sa stále hádate? Sú Vianoce a mali a keď ste sa už vykričali, sadnite si ku sebe a povedzte si každý jeden detail z vášho života. Danielle ukáž tvojmu pravému aká v skutočnosti si. Ukáž seba a hľaďte na prítomnosť nie minulosť." Povedala a povzbudivo sa na nás usmiala. Následne zostalo ticho a ona odišla.
„Milujem ťa Danielle Tara Klensterwood Conell Stewart. Nech máš meno akékoľvek, tvoja duša je dobrá a za ten deň čo tu som ma tvoji rodičia presvedčili o tvojej pravej tvári. Posledný mesiac bol ten najlepší lebo si bola sama sebou aj keď s farebnými vlasmi a zelenými očami ale to ťa nemení. Si skvelá a chcem byť s tebou v dobrom aj v zlom."
„Je mi ľúto ako moc som ti ublížila. Chcem aby sme boli opäť spolu a taký šťastný ako tie prvé dva dni v Sydney. Chcem aby si ma verne ľúbil tak ako ja som ľúbila teba. Chcem byť tvoja jediná a aj keď nie prvá, tak posledná. Budem ti verná, budem sama sebou a taká akú si zaslúžiš."
Guyyys 1 dayyyyy! No jo no... Bude mi to chýbať.
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •