,,Čo by si robila keby som ti povedala že som ti zariadila rande?" spýtala sa Amelia keď sme v pondelok ráno - dnes - kráčali po schodoch na poschodie kde sa nachádza nahrávacie štúdio.
,,Tak by som ťa asi pretrhla" povedal som cez zaťaté zuby.
,,No tak to nespravíš a pekne pôjdeš na rande, ktoré oni sami ponúkli! A ja som nesmela odmietnuť niečo z čoho veľmi veľa vyťažíme!" povedala a ja som sa na ňu pozrela so zamračeným pohľadom!
,,Amelia okamžite mi povedz kto to je!" povedala som naštvane a snažila sa predýchať šok ktorý som práve zažila.
„Nechaj sa prekvapiť" povedala a žmurkla na mňa. Do tváre mi stúpla červeň a fučala som pričom z očí strieľali blesky. Nemohla som dopustiť aby mi Amelia zariadila rande s niekým kto je pod moju úroveň! Nech to je hocikto, bude to jeho najhoršie rande v živote.
,,Amelia! Toto mi nestačí! Ja chcem vedieť to prekliate meno!" kričala som na ňu cez celú chodbu s hnevom v hlase a bola som si istá že to musel počuť každý na tomto poschodí.
Amelia sa len uškierala nad mojim žobraním o meno človeka s ktorým mám stráviť dnešný večer. Nechcela mi ho povedať, ona ani nikto iný z riaditeľstva a každý jeden, ktorý s tým má čo spoločné!
Vedela som že to bude niečo hrozné keď som volala počas skúšky Kristie, ktorá mi na každú otázku odpovedala tajomne bez určitého mena či bližšieho opisu len s veľkou dávkou smiechu. Bola s týmto oboznámená a nezabudla dodať ako budem prekvapená kto sa dožadoval rande so mnou. Ale ani sa mu nedivím! Každý chce so mnou predsa randiť. Čím viac sa smiala a odpovedala neurčito štvalo ma to viac a viac a nezabudla dodať že ak som naštvaná len že neviem jeho meno tak keď ho zistím budem ešte viac.
Celý čas som sa snažila zistiť viac no Amelia stihla obehnúť všetkých a prísne im nakázala im niečo povedať. Vytáčalo ma to po celý deň a ju to tešilo. Dokonca jej ani nevadilo keď som spravila chybu lebo ten hnev sa nedal prehliadnuť. Priam si ma za to doberala. Keď sa o tretej skončili všetky moje povinnosti s nahnevaným výrazom som vychádzala z budovy a Amelia sa len opäť smiala. Do auta som nastúpila s buchnutím dverí no pred tých ako auto odfrčalo preč stihla zaklopať na okienko ktoré šofér otvoril na čo som po ňom skríkla nech to opäť zavrie no neposlúchol.
„O šiestej buď nachystaná!" povie s širokým úsmevom pričom odhaľuje dva rady svojich bielych zubov. Nedívala som sa na ňu, len na sedadlo predo mnou. Zvuk jej opätkov sa rozľahol mojimi ušami a okienko sa náhle zavrelo. Auto naštartovalo a už vyrážalo ulicami smerom ku môjmu domu.
Dom bol tak ako som ho ráno opúšťala. Čisto na ktorom som si dosť potrpela bolo splnené čo znamenalo že tu dnes musela byť upratovačka. Prešla som do svojej izby v ktorej som sa rozvalila na posteľ.
Pozeranie do stropu ma strašne nudilo a preto som neváhala a vytiahla si mobil z jeansov a pozrela sa na nové správy.
Mama. Otec. Sestra. Brat.
Rodina.
Nechcela som otvárať tie správy no zvedavosť čo v nich je ma premohla a napokon som klikla na každé jedno upozornenie.
Mama: Ahoj zlatko. Veľmi nám chýbaš ale sme radi že si plníš svoj sen. Chceli sme ti poblahoželať k úspešnému hitu ktorý je teraz jediný zdroj tvojho hlasu. Sme na teba taký hrdý. Vždy keď počujeme tvoju pieseň v rádiu a ako krásne o tebe tí ľudia hovoria chce sa nám plakať, pretože nemôžeme uveriť že si to ty. Ty naša malá krásna dcérka. Aj keď som bola mierne prekvapená tvojej zmene. Pristane ty to ale nechápem prečo zmenili aj tvoje meno. Danielle mi príde krajšie ako Tara ale je to tvoja kariéra a ja ťa budem podporovať vo všetkom čo urobíš. Mama
Otec: Ahoj Dan, alebo skôr Tara? Zaskočila nás všetkých tvoja zmena. Ružovo-modré vlasy a iné meno je vážne veľká zmena ale musím priznať pristane ti to. Gratulujem ti k úspešnému začiatku a prajeme úspešný rast v tvojej kariére. Tvoj otec
Sestra: Ahooj! Ako sa máš? Dúfam že si už spoznala veľa slávnych ľudí a ako sa stretneme tak mi ich predstavíš! Moje kamarátky a všetci na škole o tebe hovoria a chcú odo mňa fotku s podpisom! Sľúbila som im že keď prídeš stretneš sa s nimi a dáš autogram! Už o tebe vie celý svet a to si na začiatku ale gratulujem a dúfam že sa čoskoro uvidíme! Užívaj si to tam a pozdravuj! Papa
Alex: Keď si mi povedala že budeš slávna vedel som že to dokážeš ale nie za jeden týždeň! Je to úžasné ako všade kde sa pozriem je tvoje meno a som na teba taký hrdý! Včera keď mi mama napísala nech sa na teba pozerám v tvojom prvom vystúpení nemohol som sa dočkať kedy tam už prídeš. A keď nastala tá chvíľa a na pódiu sa objavilo ružovo-modro vlasé dievča nemohol som veriť ako vyrástla z mojej malej sestry taká dospelá žena ktorá dosiahne veľa! Uži si to a keď budeš mať čas, určite napíš ako sa ti darí aj keď viem že skvelo. Tvoj milujúci braček Denis
Sedela som na svojej posteli pokiaľ obrazovka bieleho Iphonu nesčernela. Môj výraz bol kamenný no bol tam vidieť smútok, ktorý by tam nemal byť preto som sa postavila a prešla do obývačky kde som si zobrala čokoládové chrumky a s nimi spoločne sadla na gauč v obývačke pri pozeraní televízie a nudných seriálov v nej pokiaľ nezazvonil zvonček.
Zhrozila som sa keď som zistila že nemám pojem o čase. Začala som sa rozhliadať po hodinách ktoré tu však neboli a keďže zvonček neutíchol ba stále zvonil a zvonil behom som prešla do haly a otvorila dvere. Vydýchla som si keď za nimi stále len Kristie a nie tajomný idiot, ktorý dohnal moju manažérku aby ma poslal na rande.
,,Nehovor mi ženie si prichystaná!" skríkla hneď ako si ma po otvorení dverí prehliadla. Zrejme čakala že budem v plnom prúde chystania na rande na ktoré aj tak nechcem.
,,Vypadá to tak?" vypúlila som na ňu oči nad čím len pokrútila hlavou a bez dovolenie vošla dnu. ,,Poď ďalej, ups neskoro!" povedala som cez zaťaté zuby a pomaly kráčala za ňou na poschodie. Kráčala svižnou chôdzou za ktorou som zaostávala preto som šla o kúsok za ňou priamo do mojej izby.
,,Osprchovať" povedala a ukázala prstom na kúpeľne. Nič iné mi nezostávalo iba poslušne prejsť do kúpeľne kde sa vyzliecť a dočista sa okúpať. Čistá polomokrá, zabalená v osuške som prešla do mojej izby kde už na posteli svietili čierne odhaľujúce šaty pod ktoré si mám pravdepodobne dať čierne krajkované prádlo.
,,Obliekaj sa, máme na to len desať minút!" popohnala ma a znova som zaliezla do kúpeľne kde som si obliekla na seba šaty spolu s prádlom.
Iba čo som vyšla z kúpeľne oblečená, Kristie ma ťahala sadnúť si na stoličku oproti zrkadlu a stolíku kde boli všetky rúže, tiene a rôzny iný make-up v možných aj nemožných spektrách farieb.
,,Už len chvíľu doriti!" skríkla von oknom keď už asi dve minúty zvonil zvonček a jej sa nechcelo chodiť dole a potom zase hore dokončovať posledné úpravy. ,,Bože radšej už choď lebo je vážne nedočkavý! Ale je pekný tým si môžeš byť istá" povedala a ja som sa postavila zo stoličky. Pomaly som prešla do chodby a ku schodom po ktorých som rýchlejšie zišla do haly kde som si obula topánky na vysokom opätku a zobrala si už prichystanú malú kabelku cez plece na zlatej retiazke.
,,Uži si to!" zvolala a ja som bez odpovede otvorila dvere aby sa mi mohol naskytnúť pohľad na môj dnešný doprovod.
,,Tak toto je v háji" povedala som nahlas keď som zbadala chodiacu katastrofu predo mnou, ktorá mi znepríjemní randenie na ďalších sto rokov.
On
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •