Epilóg

518 33 11
                                    

Niekedy sa proste veci nevyvíjajú ako si naplánujeme. Ako malá som snívala že budem doktorkou lebo rada pomáhala ľudom, ktorý to potreboval.

Neskôr mnou opantala myšlienka na povolanie modelky alebo módnej návrhárky. Ako? Ani sama neviem. Pamätám si, že som sa večne v maminom oblečení pretŕčala pred zrkadlom a chcela vypadať dobre.

No až keď som zistila, že milujem hudbu a spev, vedela som, že to bude to najlepšie čo môžem v budúcnosti robiť no chce to tvrdú prácu a trpezlivosť.

Toto prianie sa mi vyplatilo a teraz tri roky od osudného dňa, kedy mi na dvere zaklopali dvaja chlapi aby zo mňa spravili hviezdu, som hviezdou a vypredám štadióny pred tisícky ľudí. Sen o moje vysnívanej práci sa mi vyplnili.

Avšak vyplnili sa mi aj tie sny o dokonalej rodine? To neviem. Chcela som mať úžasného, milého a taktiež pekného manžela s ktorým by som mala plno detí. Chcela som dokonalú rodinu avšak to sa moc nevyplnilo.

Nebolo tu veľa priateľov, ktorý by spĺňali moje požiadavky ale keď som zistila, že mám rande s popovou hviezdou a mojim nepriateľom Harrym Stylom išla som zošalieť. Ale z nenávisti sa ľahko môže stať láska. A tak sa aj stalo.

Milovali sme sa ale ako som pociťovala prekážky, behala som za iným. A tak som skončila s Louisom, jeho najlepším priateľom. A keďže ani on nespĺňal všetky moje chúťky bolo na mne to ukončiť čo som aj urobila.

Ale nie. Robím si srandu.

S Harrym sme boli nútený sa dôkladne porozprávať a prediskutovať všetky chyby a nepoznané informácie za tých šesť mesiacov čo sme spolu chodili. Zostali sme spolu a sme doteraz spolu a šťastný.

S Harrym sme naozaj šťastný. Nepotrebujeme ku šťastiu veľa. Užívame si každú jednu minútu, ktorú spolu prežívame lebo pri našej práci sme nejaký čas od seba.

Nebolo ťažké hľadať našu lásku, pretože tam stále bola. Len bolo treba sa spoznať nanovo, keďže môj život predtým bol o podvodoch a lžiach.

Po Vianociach sme sa vrátili do LA kde som ja už mala predaný byt a tak som pá dní žila s Harrym, ktorý si sťahoval zopár svojho oblečenia do môjho nového domu. Počas prázdnin ho Louis spolu s Ericou dali dohromady a teraz je výsledok proste úžasný. Vila bola útulná, nie až tak preplnená len s najnutnejším nábytkom.

Harrymu začínalo turné krátko po mne a zariadili sme ho spolu takže sme sa na viacerých miestach stretávali a mohli byť spolu. Avšak počas dňoch bez neho sme si neustále chatovali alebo telefonovali. Nechceli sme aby sme sa počas tých mesiacoch odsudzovali ale naopak sme náš vzťah upevňovali v dôvere a trpezlivosti.

Bolo pár koncertov kde sme sa navzájom navštívili a boli sme tak šťastný a nechceli zastaviť čas, alebo sa rýchlo presunúť do dňa, kedy tour skončí a budeme tak opäť spolu.

Keď sa skončilo turné boli sme spolu stále. Buď nás fans zastihli na romantickej prechádzke v miestnom parku, ktorý sme si tu našli alebo na romantickej večeri v McDonalds. Drahé reštaurácie prichádzali v úvahu len pri dôležitých stretnutiach s významnými ľuďmi alebo priateľmi.

Keď sme neboli vonku boli sme zalezený doma. Sedeli sme na pohovke a sledovali najrôznejšie filmy od animovaných rozprávok po horory.

Cez sviatky sme sa snažili obísť všetky naše rodiny. Raz to bolo u Harryho v Holmes Chapel alebo inokedy u mňa na Slovensku.

Naši rodičia nás proste zbožňovali ako pár. Boli sme zohraný a neskutočne sme sa milovali. Avšak nielen rodičia boli tí, ktorí nás milovali. Fans, plné zástupy fans nás podporovali a chceli pre nás to najlepšie.

My Fake Life  [Complete]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant