Zobúdzať sa odpočinutá po ťažkom lete bolo úžasné. Cítila som sa plná energie a myslela som, že by som teraz dokázala všetko. Avšak pohľad do okna, za ktorým sa rozpínala tmavá noc ma prekvapil.
Po zasvietení mobilu, ktorý ležal na nočnom stolíku vedľa postele, som zistila, že je pár minút po šiestej hodine večer. Spali sme niečo nad 20 hodín.
Otočila som sa a hodnú chvíľu pozorovala spiaceho Harryho. Chcela som sa usmievať, že sme opäť spolu ale dalo sa to keď som vedela že zajtra je 2. decembra a nastane katastrofa.
„Ahoj." Povedal chrapľavo a otvoril svoje kukadlá. Usmiala som sa a sklonila sa ku nemu aby som mu vtisla pusu na čelo.
„Ako si sa vyspal?" spýtala som sa a posadila sa.
„Bolo mi príjemne. Koľko je hodín?" stručne som mu povedala odpoveď na jeho otázku a on nie moc viditeľne prikývol.
„Vieš napadlo ma, že či by ste s chalanmi nechceli spraviť takú pánsku noc. Len vy, chápeš? Napríklad u Louisa alebo u Nialla." Spýtala som sa ho. Nebol to úplne môj nápad. Včera, ešte pred príchodom domov, mi napísala Amelia s príkazom. Mala som poslať Harryho poslať na dnešnú noc kade ľahšie milo povedané. Amelia potrebuje aby dnešný večer bola vila prázdna, teda výhradne mňa a Alexa. Bude treba na zajtra všetko nachystať a Alex mi pomôže. A taktiež mi pomôže so záležitosťami ohľadom mojej rodiny, vydavateľstva a celkovo života.
„Prečo, nechceš ma tu?" spýtal sa zo smiechom a ja som len pokrútila hlavou. Rýchlo nejakú dobrú výhovorku.
„Ehm... Chcela by som si dnes spraviť taký uvoľňujúci večer. Chápeš. Manikúra, pedikúra, pleťové masky, plač pri Titanicu, víno, bublinkový kúpeľ a tak. A poznám ťa a pri všetkých týchto aktivitách by sa to zvrtlo."
„Tak fajn, baby. Zavolaj chalanom a dohodni to. Ja sa pôjdem na tú noc bez teba prichystať." Povedal a pomaly sa hrabal z postele. Ja som zatiaľ zobrala mobil a pomaly vytáčala jedno číslo za druhým. Ako prvý bol Louis, u ktorého som dúfala, že sa bude konať ich párty keďže od nás býval najďalej.
„Louis, dobré ráno a dobrý večer zároveň." Povedala som keď sa ozval z druhej strany jeho ospalý hlas. „Chcem si dnes spraviť svoj deň, úplne sama, žiadny priateľ, rodina, práca, deti priatelia len ja a môj svet takže či si nespravíte chlapský večer, čo ja viem doma, v klube, večera je mi to jedno." Povedala som a Harry na mňa pozeral či mi nehráblo keď som vymenúvala veci na koho nechcem myslieť.
„Oh okej tak nech Harry príde budem ho čakať." Poďakovala som mu a zložila. U Nialla a Liama to prebiehalo rovnako. Boli ochotný k Louisovi prísť a mňa to potešilo avšak Zayn a Gigi pravdepodobne ešte stále spia alebo nás schválne ignorujú. Nevadí, neriešim to.
Harry bol o pol hodinu nachystaný odísť a ja som ho s pusou vyprevadila ku autu.
„Alex? Harry je preč a príde až zajtra, tak môžeš prísť." Povedala som Alexovi do telefónu hneď ako som zašla do domu aby ma nikto nevidel a nepočul. Alex odpovedal jednoduchým 'áno' a tak som ho mohla o dvadsať minút čakať.
„Dannie! Bože je to doba čo som ťa videl!" povedal Alex keď som mu skočila okolo krku hneď ako som za ním zatvorila vchodové dvere. „Si pripravená?" spýtal sa keď som sa odtiahla.
„Na toto by som sa nikdy dostatočne nepripravila. Bude to ťažké. Nech už je to za nami." Povzdychla som si a prešla som do kuchyne kde som si sadla na barovú stoličku.
„Máš plán? Aspoň nejaký čo sa bude diať."
„Bude to jednoduché Alex. Dnes sa chcem s tebou poradiť ako s dobrým hudobníkom a skvelým poradcom a potom si spolu ľahneme. Harry mi zajtra bude volať keď bude odtiaľ odchádzať takže budeme mať približne čas kedy príde a kedy to skončí. Potom neviem. Asi nasadnem na najbližšie lietadlo a pôjdem ďaleko od Los Angeles." Vysvetlila som a on si sadol hneď oproti mne.
„A čo budeme robiť do rána?"
„Potrebujem s tebou prediskutovať výhody a nevýhody vydavateľstiev. Ktoré je najlepšie a tak. Chcem ísť preč. Album sa vydá za päť dní ale na turné, teda ak nejaké bude, by som šla už z novým vydavateľstvom." Povedala som a spolu sme sa dali do hľadania. Prechádzali sme mnohými stránkami kde opisovali jednotlivé vydavateľstvá a spolu s nimi sme hľadali výhody či nevýhody u našich známych.
Alex mal plno kontaktov a nerobilo mu problém všetkých obvolávať pri zisťovaní či sa spolupráca s nimi vyplatí.
Ale dospeli sme k záveru. Máme vybraté avšak otázkou je či ma príjmu.
Republic Records.
„Dobrý večer, pri telefóne Monte Lipman. Želáte si?" ozval sa na druhej strane sympatický chlapský hlas muža, ktorého sme práve teraz potrebovali.
„Dobrý večer, tu je Danielle Klensterwood, predovšetkým známa ako speváčka Tara Conell. Chcela by som sa opýtať na možný prestup pod krídla vášho vydavateľstva." Povedala som trochu nesmelo. Bála som sa že moje prehrešky a články bulváru ma nevyfarbili pekne ale aj tak som dúfala v možnú kladnú odpoveď.
„Oh Tara Conell hovoríš? A prečo? Hollywood records sa nepáči?" spýtal sa trochu prekvapeným tónom.
„Spravili zo mňa iného človeka ako v skutočnosti som preto by som chcela niekoho kto ma bude brať takú aká som, normálne dievča milujúce hudbu."
„Chápem. Pokiaľ máš vážny záujem mohla by si prísť na niečo ako pohovor. Kedy by sa ti to hodilo?"
„No čo najskôr. Mohla by som aj hneď zajtra? Potrebovala by som aj poradiť ohľadom Hollywood Records a môjho albumu, ktorý vychádza o pár dní."
„Oh samozrejme, to bude trošku oriešok ale my už niečo vyriešime." Povedal a ja som mu poďakovala a následne zložila.
„Tak čo? Máš to?" bol zvedavý Alex a ja som sa s úsmevom postavila a silno ho objala.
„Potrebujem však rady ohľadom celého vývoja s Hollywood Records ale povedali, že problémy vyriešime a ak to bude možné zmluva bude a ja môžem začať odznova."
„Budeš pokračovať ako Tara Conell alebo Danielle Klensterwood?" spýtal sa Alex a ja som sa zamyslela nad touto otázkou.
„Vlastne prečo nezostať takto? Neviem ako to zistili ale moje druhé meno je Tara a prizvisko Conell pochádza od prababičky z otcovej stravy ktorá bola Írka takže to nemusí byť tak zlé." Povedala som a nechápala či je to len zhoda náhod alebo ma majú preklepnutú a poznajú všetky moje tajomstvá.
„Stále budeš mať množstvo času na premyslenie a verím že Republic Records nebude ako Hollywood Records a budeš v skvelých rukách. Žiadne nútené rande, vzťahy, žiadna nútená osobnosť. Len ty a všetko čo ty povieš."
Milovala som ho. Vždy bol pri mne a nikdy ma neopustil. Milovala som ho úprimnou láskou a umrela by som ak by som oňho mala prísť. Nedokázala by som to a išla by som za ním.
Za Alexom aj na koniec sveta.
Keďže do konca týždňa nebudem mať čas tak prìbeh bude v totálnom sklze... Idem na niečo ako dovču a pochybujem o pripojení na wifi. A snívam o vydaní posledného dielu už nasledujúci týždeň tak dúfam to vyjde.
Michelle
STAI LEGGENDO
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •