XVII.

420 21 1
                                    


Neviem aký je čas. Neviem koľko už takto ležím. Neviem o čom všetkom premýšľam. Neviem nič.

Možno že áno. Jednu vec viem. A tá vec je dosť dôležitá. A tá vec je, že som to znova dosrala! 

,,Pozorujem ťa už 5 minút a vôbec si sa nepohla. Čo sa deje?" vyrušil ma chlapčenský hlas ku ktorému som ihneď strhla svoj pohľad. 

,,Nechápem to. Nech mám akokoľvek silnú vôľu vždy s tebou skončím v posteli. Proste to nedokážem pochopiť." povzdychnem si a opäť vrhnem svoj pohľad na biely strop nado mnou. 

,,Mne príde, že si to užívaš. To čo príde ráno je druhá vec." 

,,Ale ja neviem čo príde ráno, Harry!" vypísknem a založím sa na lakeť na jednu stranu tvárou k Harrymu. Druhou rukou si pridržiavam prikrývku na mojich prsiach. Viem, že by to bolo jedno pretože už deviaty krát, posratých deväť nocí sme si to rozdali na mojej posteli a on ma nahú videl. Ale nikdy to nebolo také úplné. 

Vždy to bolo v zhone, pretože sme chceli cítiť toho druhého. Boli sme nedočkavý a oblečenie sme trhali. Preto sú asi moje čaty čo som mala včera na troch miestach. Ale odbočila som. Nevideli sme sa nahých aj preto lebo býva polnoc a určite keď tu budeme spolu spať nebudeme rozsvecovať svetlá. 

,,Nikdy neviem čo mám robiť! Je to hrozné, pretože ťa nenávidím ale ráno som sa zobudila nahá v tvojom objatí. Ako sa mám správať? Proste som spanikárila!" rozkričala som sa ani so nevedela ako. Vôbec som nemala v úmysle tak kričať ale asi sa mi to vymklo z rúk. 

,,Tak sa upokoj! Nepanikár len si to vychutnávaj." povedal a načiahol ruky pred seba. Zhlboka som sa nadýchla a ľahla si na jeho nahú hruď. 

,,Neviem, či to dokážem. Sú to skoro dva týždne a mi nič iné nerobíme iba chodíme každý druhý večer na večere a potom skončíme v posteli. Ráno sa pohádame a ja ťa vyhodím, ja si vyčítam aká som sprostá že som to znova dopustila a  ty ideš pracovať. "

,,Musíme to vydržať. Posteľ je asi jediná vec kde nám to klape ale musíme to nijako prežiť." 

,,Hádame sa lebo si idiot a nevieš si priznať chybu. A ani v posteli to nieje sláva ale nič iné mi nezostáva" 

,,Budem to brať ako kompliment. Inak dnes večer máme ten rozhovor v Ellen. Mám sa ťa spýtať či tam chceš ísť."

,,Ani ma nehne Harrynko." pretočí očami a ja sa zasmejem. Baví ma ho provokovať. Vyvlečiem sa z jeho zovretie a vybehnem z postele aj keď bez prikrývky a bežím dole. Harryho nohy sa ozývajú hneď za mnou preto bežím ešte rýchlejšie. 

Nedokázala som pred ním uniknúť, pretože som nahá skončila prilepená pod ním na gauči.

,,Tak rýchlo. Extra sex na tvojej pohovke a potom musím ísť do práce." povie a ihneď sa vrhne na moje pery. 

 * * *

Harry's point of view

,,Harry! Meškáš!" zakričal na mňa Louis, ktorý aj s ostatnými stáli vonku pred budovou a pravdepodobne čakali na mňa. Prvý si ma všimol Louis, preto na mňa aj zakričal a za ním sa na mňa otočili aj ostatný. 

,,Sorry chalani, zaspal som" zaklamal som a s bundou, ktorú som držal vo svojej pravej ruke som prechádzal čo najrýchlejšou chôdzou ku mojim kolegom a najlepším kamarátom.

,,Zaspal? Harry posledné dva týždne si spával s tvojou lásočkou a tá ti každé ráno pred siedmou robila scény. Máš deväť. Nemyslím že si zaspal!" podotkol Liam a podozrievavo sa na mňa pozrel. 

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now