XLVI.

323 21 1
                                    

,,Išli sme dole na sever. Na pláži bolo vážne nádherne a  voda bola osviežujúca. Cesta na viac netrvala dlho. Vyrazili sme ráno a strávvili tam celé popoludnie. Okolo pol piatej sme sa rozhodli ísť domov a prišli sme tesne pred večerou." rozprávala nám Gigi ich cestu so Zaynom na pláž Manly Beach kam včera podnikli výlet.

Teraz sme všetci sedeli pri raňajkovom stole a pomaličky vychutnávali jedlo, ktoré bolo prichystané v jedálni. Sedeli sme tu všetci, oddýchnutý a pripravený na dnešný deň kedy bude chaos s oblečením, make upom či účesom.

Bolo osem hodín ráno a za desať hodín začína predávanie cien. Pre nás už sa deväť.

,,Čo baby? Nezoberieme sa zaplávať si?" drgol do mňa Harry, ktorý sedel vedľa mňa. Mal na tvári úsmev, milý úsmev a keby som nebola cvičená voči nim, už by sme boli dávno na ceste. No moje starosti nestarosti mi vírili hlavou.

,,Nemali by sme. O dve hodiny mi príde styliska a potom už všetko. Pravdepodobne sa do večera nepohnem z izby pokiaľ nebudem hotová." povedala som sklamane a povzdychla si. Chcela by so tak moc ísť s Harrym niekam na pláž ale Amelia ma zabije. Nie že by sme včera porušili celý jej rozpis tých hrôzostrašných aktivít, ktoré nám poslala. Boli to vlastne aktivity, kde by sme sa ľahko odhalili.

,,Ale no tak Tara, sme tu a máme možnosť tam ísť. Veď sa stihneme vrátiť a potom to spravíte ľavou zadnou." prosíkal Harry ale ja som bola stále na pochybách.

,,Tara počúvaj. Bežte sa zabaviť. Zajtra odlietame skoro ráno po afterparty a už nebude tak veľa možností sem ísť. Choďte a my z teba večer spravíme úžasnú, nádhernú priateľku Harry Stylesa. Ak nepôjdete budeš ľutovať." To áno. Posledná chvíľa strávená s Harrym v Austrálii by mi chýbala.

Nakoniec s úsmevom prikývnem a Harry sa s úsmevom na mňa vrhne. Svoje pery prilepí na tie moje a ja mám pocit ako keď sa vám v brušku rozletia motýle.

,,Choď sa pripraviť  ja sa porozprávam s chalanmi kam by sa najviac oplatilo ísť." povie Harry a ja prikývnem. Vstanem a posledný krát zamávam chalanom a ich polovičkám.

V našej izbe sa prezlečiem a ja balím náhradné oblečenie a rôzne krémy a potraviny do tašky zatiaľ čo Harry po 10 minútach prichádza a má vybranú pláž aj trasu

,,Vieš čo? Našiel som krajšiu pláž. Avšak pôjdeme najprv do ZOO a potom na pláž Cronulla Beach dobre?" prikývnem a potom vstane. Pomôže mi zobrať tašky a mi sa tak rýchlo presúvame ku autu, ktorým sme sem prišli. Dnes sa nikto nikam nechystá, až na večer kedy ide každý pár svojim vlastným požičaným autom hneď za sebou.

Cesta podľa mapy ukazuje 3/4 cesty do ZOO a potom necelú hodinu na pláž. Nie je to dlho a keďže je len pol deviatej máme dosť času sa do tretej hodiny vrátiť. Možno až okolo štvrtej. Nech sa Amelia zblázni.

*** *** ***

Niall's point of view:

 Bolo asi štvrť na jedenásť, keď na naše dvere zaklope niekto. Nečakali sme s Louisom nikoho. Liam a Cheryl mali apartmán hneď vedľa nás. Oni taktiež nehovorili, že by prišli. Plánovali, že si dnes tiež ako Harry a Tara odskočia niekam do mesta. Chceli nejaký malý výlet a ako nám Harry s Tarou odporučili, v blízkosti je malý podnik s palacinkami. Každý tam chcel ísť a nikto neodmietol spoločný obed.

Gigi a Zayn tiež ako my plánovali preležať na izbe. Nikomu sa po včerajšku nechcelo a divím sa, že sa Cheryl a Liam na niečo ešte dali. Alebo Tara a Harry. Sú spolu taký zlatí a boli by ešte viac keby bola Tara sama sebou. No skôr keby nepočúvala kecy jej manažérky. Plánovať jej každý krok je trochu choré.

Keď sa ozvalo druhé zaklopanie a ja som sa pozrel na Louisa, len mykol plecami. Odobral som sa tak ku dverám, ktoré som otvoril. Naskytol sa mi pohľad na nízku dievčinu s blond vlasmi vyčesanými dohora a plno make upu na tvári.

,,Hľadám Taru Conell. Na ich izbe mi nikto neotvára a mám ju pripraviť na dnešné udeľovanie cien." povie drzo bez pozdravu a ja vyvalím oči. Louis ku mne podíde akonáhle uvidí dievča a som rada, že sa slova chytí on.

,,Nie sú tu. Chceli si vychutnať pekného počasia a posledný deň tu v Brisbane. Odišli asi tak pred dvoma hodina." povedal a potom sme boli svedkami kriku dievčaťa. Bolo naštvané a ťažko sa vnímali tie hrubé slová, ktoré hovorila.

Ani sme sa nestihli zorientovať a do rúk nám dala jej mobil kde bolo vytočené Ameliine číslo. Prehltol som guču v hrdle a nechala to zvoniť.

Keď sa ozval jej hlas z telefónu, ktorý nebol nadšený a pýtal sa čo sa stalo a prečo ju otravujeme Louis začal.

,,Tu je Louis Tomlinson. Dievča, pravdepodobne to, ktoré mala Tara ako stylisku tu zaklopalo lebo Tara a jej priateľ Harry odišli preš. Nevie čo má robiť." 'hovoril pomaly a zrozumiteľne. Bolo vidieť že sa bojí jej a jej reakcie.

,,Čože? Srandujete? Radila by som nežartovať pretože sme ma zobudili!" jej hlas bolo jasne počuť aj keď nebol na reproduktor. No Louisov bubienok asi utrpel keďže si mobil dal od ucha a potom radšej zapol ten reproduktor.

,,Nie. Čo má to dievča robiť?" povedal vyrovnane a snažil sa neznieť bojazlivo.

,,Zavolajte im a nech sa okamžite vrátia! Jasne som tej malej hlupani nakázala čo má robiť!" povedala a ja som nedokázala pochopiť ako s ňou Tara dokáže byť. Je tak panovačná!

,,To nepôjde. Práve teraz sú už asi dve hodiny niekde mimo meste."

,,No to mi je jedno! Nech sa okamžite vrátia a odkážte im že aj včera všetko porušili tak keď prídu nech si ma neželajú!"

,,Madam oni sú preč a mobily majú u mňa. nechceli nijaké obťažovanie. Chceli pokojný výlet."

,,To ma nezaujíma. Za hodinu nech sa hlási a nech je hotová!" odignorovala všetko čo sa jej Louis snažil povedať a vypla hovor. Louis s povzdychom vrátil mobil slečne pred nami a odkázal jej nech niekde potúla a keby sa vrátili zavolá jej.

Naštvaná odišla a my sme sa utiahli do izby. Sadli sme si na voľné miesta a snažili sa predýchať čo sa teraz stalo.

,,Zavolám radšej Harrymu nech sú opatrní." povedal Louis odrazu a vytiahol jeho mobil. Vytočil Harryho a po pár zvoneniach to zdvihol a dal na reproduktor.

,,Harry počúvaj, Tara mala mať teraz stylistku a spravila nám tu scénu. V pohode nevadí nám to ale chceme vás varovať. Volala Amelií a tej sme povedali, že vaše mobily sú tu. Keby vám volala nedvíhajte to prosím vás. Zabije vás."

,,Oh bože Louis! Prepáč mi to. Ja som vedela, že nemáme sem chodiť. Harry ona nás zabije. Vieš čo? Ujdime niekam a nikdy sa v Los Angeles viac neobjavne. Aspoň ja nie." ozval sa hlas Tary, ktorá sa určite neskôr rozplače. Nedokázal som si predstaviť čo s ňou bude potom.  

,,Tara to je v poriadku. Nehneváme sa len sme vás chceli varovať. Ale to s tým útekom znie dobre. Aspoň pre teba." povedal som na oplátku sa a úž bolo počuť vzlyky. Harryho jemné a utešujúce slová  bolo počuť hneď po tom.

,,Nerobte si starosti. Tara dnes budeš hviezdiť a o to sa postarajú baby o to sa báť nemusíš, len si to tam užite."

,,Ďakujeme vám!" povedal Harry a potom zložil. Nech si to tam užijú. Možno posledný krát čo niekam takto spolu budú môcť ísť.

*** *** ***

 Z malého ustráchaného dievčaťa, ktoré malo 14 rokov sa postupom času stalo teenegerské dievča s úžasným talentom na spev a tanec.

Toto dievča práve teraz vstáva zo stoličky s hotovým make - upom a dokonalými vlasmi a sexi šatami. Odchádzalo zo stoličky aby sa presunulo ku jej priateľovi, ktorý dnes vystúpi na ARIA Awards.

Bola naňho hrdá. No za seba sa hanbila.

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now