Matthew
Wierzysz w Marley?
Tak
Czy weźmiesz ze sobą Harley?
Nie mogę
Czy zaczniesz w końcu zbliżać się do Harley bardziej niż wcześniej?
Jeśli będzie to możliwe...
Dlaczego po wyznaniu miłości Harley od razu wyszedłeś? Zbawiłaby cię minuta czekania aż jej mózg to przetrawi i później kilka minut na wyznanie Harley?
Nie lubię wyśmiewania się
Kocham cię jeszcze bardziej za tą cudowną piosenkę dla Giny. Co cię zainspirowało? Może miłość do Harley?
Bardziej nienawiści do Giny, bo spowodowała, że pokłóciłem się z Harley... Przyjaciel przyszedł do mnie wtedy z kijem bejsbolowym i kazał mi pójść do Harley na kolana i ją przeprosić. Tą piosenkę on wymyślił. Tak w sumie to ją tylko przetłumaczył na nasz język, a ja z Nickiem zrobiliśmy resztę.
Jak się czujesz z tym, że większość pytań jest do ciebie?
Trochę dziwnie
Masz w planach założenie w przyszłości rodziny? Jeśli tak to mniej więcej kiedy i z kim.
Mam, za jakieś 20 lat z Harley...
Dlaczego tak bardzo zależy ci na tych ludziach z hali?
Bo jestem ich Przywódcą i wiem wszystko o nich
Co zamierzasz zrobić w związku z tym całym zamieszaniem dotyczącym morderstw ?
Wszystko kiedyś cichnie
Czy znowu zostawisz Harley samą?(
Muszę... :'(
Czy jesteś świadomy, że moim marzeniem jest przyłożyć ci kijem baseballowym?
Teraz już tak :D
Czy zdajesz sobie sprawę, że jesteś padalcem?
Yyyy... Co? Jak? Czemu?
Wyjedziesz do Niemiec? Jeśli tak to zabierzesz Harley?
Nie jadę do Niemiec
Wieżysz harley że przestała się z Robertem?
Nie wierzę w to
I jak będziesz w Niemczech to weź mnie odwiedź 😂😂😂😂😂
Nie jadę do Niemczech!
Naprawdę chcesz wyjechać i zostawić Harley samą? Rozumiesz, że jeśli tak to odwiedzi cię ekipa wpierdolu?
Moim obowiązkiem jest wypełniać obowiązki Przywódcy. Nie zostawię jej samej.
Pójdziesz za mnie do szkoły?
Serio? Do szkoły? Wolę już na piwo...
A tak serio, Czy uczucie, którym darzysz to miłość? A może jednak tylko przywiązanie?
Miłość. Zdecydowanie miłość.
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek co by było gdyby nie było Harley? Gdybyś jej nie poznał i (jak uważasz) nie zakochał sie w niej?
Gdyby nie było Harley, nie byłoby Marley i mnie, więc nigdy się nie zastanawiałem...
Lubiłeś kogoś poza Harley?😏
CZYTASZ
Fucking maze
Novela JuvenilLosy dziewczyny, która spotyka Matthew z opowiadania "Nowy współlokator" (Nie trzeba czytać. Po prostu Matt to dziecko diabła) Czy połączy ich miłość taka jak Nicole i Tobiasa? Ona nie wierzy w miłość, a on to diabeł/szatan, który przy niej od począ...