Merhaba arkadaşlar :) hikayeyi begendiniz mi? biliyorsunuz wattpad de daha yeniyim o yuzden hikayemi begendiyseniz arkadaslariniza da onerirseniz sevinirim :D lütfen yorum yapın ve oy verin :) Sizi seviyorum :D iyi okumalar bu arada mobilden yazıyorum hatalarım olursa kusura bakmayın :) Ayrıca bu bölüm Josh'un ağzından anlatılıyor :D
**********************
4.Bölüm- Who's that girl?
JOSH'UN AĞZINDAN;
Tam arabadan ineceğim sırada kapıda biri olduğunu gördüm ve arabaya tekrar girdim. Rachel bir çocukla bir şeyler konusuyordu ama arabanın içinde olduğum için onları duyamıyordum. Biraz konuştuktan sonra birlikte içeri girdiler. İstemeden de olsa kaşlarımı çattım. Neden o çocuk içeri girdi ve en önemlisi o çocuk kim?
İçeri girdiklerinde Rachel perdeleri kapatma gereği duymadığı için hersey gözüküyordu. O pic koltuğa oturduğunda Rachel mutfak olduğunu düsündüğüm yere gitti. Piçe tekrardan baktığımda Rachel'in kalçalarına baktığını fark ettim. Tabii bakardı Rachel varla yok arasında bir şort giymişti. Hiç giymeseymiş daha iyiydi! O pic kurusunun gözlerini oyucam. Arabada sinirli bir şekilde direksiyonu sıkarken Rachel elinde icki şişesiyle birlikte içeri girdiğini gördüm. Rachel ve adını bilmedigim pic birseyler konustuktan sonra Rachel ayağa kalktı ve cocuğun elindeki bardağı alıp ona icki koymaya başladı. O pice baktığımda Rachel'ın kalçalarına bakıyordu. Yeniden.
Rachel'a kısa şeyler giydirmemeyi kendime not etmeliyim. Rachel ona dönüp elindeki ickiyi cocuğa bilerek döktü ve masanın uzerinden pecete alıp pantolonunu silmeye başladı. Pice baktiğımda tahrik olduğu her halinden belliydi. Suan icki şişesini kafasina gecirmek isteyorum. Bu kız gercekten iyi bir cezayı hak ediyor. Direksiyonu daha fazla sıktım ve gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda Rachel o cocuğun üstüne çıkmıştı ve merdivenlere doğru gidiyorlardı. İşte bu kadarı fazlaydı. Arabadan çıktım ve eve koşar adımlarla gittim. Dış kapıyı bir kac kez vurarak kırdım ve cok geç olmadan merdivenleri çıkmaya başladım. Kapıları dinliyerek hangi odada olduklarını anlamaya çalıştım. "Bunu ben yapmak istiyorum bebeğim." diye bir erkek sesi duyduğumda kapıya tekme attım ve kırdım. Suan cok sinirliydim ve karşıma kim çıkarsa dövebilirdim. Odaya girdiğimde karşımda sadece sütyeniyle duran bir Rachel vardı. İkisininde gözleri beni bulduğunda Rachel'ın üzerindeki pici omuzlarından tutarak yere attığimda Rachel'in tiz çığlığını duydum ama umursamadım. Üzerine çıkıp onu yumruklamaya başladığìmda Rachel kolumdan tutup beni durdurmaya çalışiyordu. "Tanrım! ne yaptıgını saniyorsun? Bırak çocuğu!" diye bağırdığında kolumdaki elini ittim. Gerileyip dengesini kuramadı ve yere düstü. Yere düştüğünde birkac küfür mırıldandığını duydum ama önemsemedim. Onunla daha sonra ilgilenicektim. Çocuğu yumruklamayi bıraktığımda çocuğun zaten bayılmış olduğunu gördüm. Zaten umrumda da değildi bana kalsa suana kadar coktan ölmüstü. Zaten ölücekti ama böyle bir seyi Rachel'in önünde yapmazdım.
Çocuğun üzerinden kalktığımda Rachel'a baktım. Ağzı açık bir sekilde korkarak bakıyordu. Zaten korkmalıydı. Yere eğilip Rachel'in tisortünü aldım ve ona doğru attım. "Giy!" diye bağırdığımda korkarak tisortü giydi. Yerde duran pice baktığımda aklıma Rachel'a nasıl baktığı geldi ve bir tane daha tekme attım. Tiz bir çığlık odayı doldurduğunda Rachel'a doğru yürüdüm ve onu sırtıma aldım. "Tanrım! Ne yapıyorsun? onu burda bırakamayız!" diye bağırdığında "Kapa çeneni!" diye bağırdım ama o pek umursamadı ve sırtıma yumruk atmaya devam etti. Yumrukları canımı acıtsada umursamadım ve kırık kapıdan dısarı cıktım. Arabama doğru hızlıca yürüdüm ve ön koltuğun kapısını açıp onu nazikçe(!) bıraktım. Sürücü koltuğuna gectiğimde isteyeceğim en son sey kapıdan dışarı çıkan bir Rachel olduğundan hemen kapıları kilitledim.
Arabayı çalıştırdığımda "nereye gidiyoruz pic kurusu?!" dedi sinirle. Ona doğru kafamı çevirmeden "Eğer o lanet çeneni kapatmazsan seni becererek öldürürüm. Zaten insanların seni becermesine çok meraklısın galiba!" dediğimde duyamayacağım bir sekilde birkac sey mırıldandı. Zaten pekde umrumda olduğunu söyleyemezdim. Ona baktığımda resmen koltuğa yapısmıştı ve gözlerini kapatmamak için savas veriyordu. Yola doğru döndüğümde koltukta kıpırdanmaya başladı. Tanrım bu kız biraz rahat duramaz mı? Zaten ona sinirliydim. En iyi müşterilerimizden birini dövdü ve adam bi daha oraya gelmiyeceğini kesin bir dille söylemişti. Aslında bir müsteri kaybettim diye üzülmezdim ama adam resmen para sıçıyordu iste bu yuzden bu kız bir cezayı hak ediyor. Barda adamla yatmamak için kavga etti ama eve geldiğinde ise başka bir adamla beraberdi. Tuhaf bir kızdan başka birşey değildi.
Bir süre sonra sesi çıkmayınca kafamı çevirdim ve ona baktım. Uyumustu. Aslında uyuyunca o kadar kötü bir kız değildi. Ama hala sert kız görüntüsü vardı. Ama bu sert kız görüntüsünün sahte olduğu belli oluyordu. O sert kızın altında yatan yardım isteyen küçük bir kız vardı. Bunu herkes gözlerindeki acıya bakarak görebilirdi. Ama insanlar gözlerine bakmak yerine başka şeylere bakıyordu.
Evime geldiğimde ona ne yapıcağımı düşündüm. Rachel uyuduğu için onu kucağıma aldım ve kapıya doğru gittim. Onu kucağımdan indirmeden anahtarı cebimden zorla da olsa çıkardım ve eve girdim. Kapıyı ayağımla kapattıktan sonra merdivenleri çıkmaya basladım. Acaba onu odama götürmeli miyim ki? Ama onu misafir odasındaki yatağa yatırırsamda uyandığında kaçmaya çalışırdı.
Odamın kapısını açtım ve tekrar ayağımla kapattim. Onu yatağımın üzerine yatırdım. Dolabıma gidip icinden bir tane tisört aldım ve yatağın üzerine koydum. Rachel'ı doğrulttum ve üzerindeki tisörtü cıkarıp dolabımdan çıkardığım tisortü çıkardım. Mükemmel bir vücudu vardı. Boyu biraz kısa olduğu için tisört uzun gelmisti o yuzden altındaki şortuda çıkardım. Tanrım bu kızın uykusu çok ağır! Onu arabadan evime kadar taşıdım ve sonra odama çıkardım hatta üzerini bile çıkardım. Ve o hala uyuyor. Gerçekten tuhaf.
Tisörtümle pantolonumu çıkarttıktan sonra sadece boxerımla kalmıştım. Yatağa girdim ve Rachel'i yanıma çektim. Aslında hicbir kızı yatağıma yatırmazdım. Yatağıma yatırmayı bırak evime bie getirmezdim. Yatağım bana özeldi ama bu kız bütün kurallarımı yıkıyordu. Onu neden evime getirdim veya su an neden beraber yatiyoruz hicbir fikrim yok. Sadece onda bir sey var.Beni kendine çekiyormus gibi hissediyorum. Tuhaf hissediyordum. Ah! Bu sacmalık! Galiba çok fazla uykum olduğu için sacmalamaya başladım.
Saate baktığımda 3:20 olduğunu gördüm. Sadece tek istediğim biraz uykuydu. Rachel'i belinden tuttum ve kendime çektim. Mükemmel kokuyordu ve bunun parfüm kokusu olmadığına eminim. O gerçekten farklıydı. Galiba düsündüğüm gibi bir sürtük değildi. Tanrım bu kızda ne var böyle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Подростковая литератураAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.