Kill me.

541 25 7
                                    

Sa minnak psikopatlarim whneksnr Bu giris tuhaf oldu sanki

»»»»»»»»»»

ÖNEMLi:

Bu bolumu okuduktan sonra lutfen yoruma ne hissettiginizi yazin pls gercekten ne hissettiginizi merak ediyorum

:D

««««««««««

Neyse bu bolumu yazarken agladim cidden. Bu bolumu Rachel'in yerine kendimi koyarak yazmaya calistim. Umarim begenirsiniz.

bu arada siz ne harikasiniz oyle ya sabah baktigim okuyucu sayisiyla suan ki okuyucu sayisina bakin dnsidjdn birkac saatte 3K okuyucu hwnnsns tesekkur ederim

Oy ve yorumlarinizi bekliyorum wbsjsn

Sizi seviyorum :*

************

|»Bu bölüm Jacksonun ağzından«|

"Hayır!"

Rachel sandalyeye bağlı olduğu ipleri zorlayarak ayağa kalkmaya calıstı ama ise yaramadı.

Babam elindeki silahı hic titremeden Chris'in basına dayamıstı.

Babamdan herseyi beklerdim ama bu fazlaydı. Sadece su lanet adama yardım edicektik ve paramızı alıp gidicektik. Biz katil değildik ki.

En azından ben değildim.

Babamın bu adamın her dediğini yaptığına inanamıyorum. Biliyorum, paraya ihtiyacımız vardı ama bu adam delinin tekiydi. Ayrıca katildi.

Rachel'ın veya babasının bir sucu yoktu ve onların zarar görmesini istemiyordum.

"Baba, buna gerek yok. Ona bir belge imzalatabiliriz. " diye bir fikir sundum ve bu babamın pek hosuna gitmis görünmüyordu.

"Benim isime karısma ve su kızı kaldır. Bu anı görmesini istiyorum" dediğinde kaslarımı cattım.

Onu dövmek istiyordum ama o benim babamdı. Ona birsey yapamazdım. Elinde silah olan oydu.

Kafamı yavasca salladım ve Rachel'ı yerden kaldırdım. Madem babama birsey yapamıyorum bende Rachel'a yardım ederim.

Sandalyedeki ipi birini cözdüm ama Rachel fark etmemisti. O ağlamakla mesguldu.

"Cekil ordan Jackson. Kızın manzarasını kapatıyorsun." dedi babam ve gülmeye basladı. Babam gercekten bir pislik gibi davranmaya baslamıstı ve Rachel ipleri cözdüğümü görmemisti. Gözlerini sımsıkı kapatmıstı.

Lanet olsun! Rachel'in babasına birsey olmadan o ipleri fark etmesi gerekiyordu.

"Buraya bak kücük kız, bu babanı son görüsün olucak. Babana söylemek istediğin birsey yok mu?...Hic mi?...Pekala. Belkide babanın sana söylemek istediği birsey vardır."  dedi babam.

Artık babam bile demek istemiyordum. Ona baba demek midemi bulandırıyordu.

Rachel ağlamaktan kızarmıs gözlerini actı ve babasına baktı.

"Affetmeyi dene"  dedi babası son kez. Daha sonra ise bir tetik sesi duydum. Gözlerimi kapatmıstım. Babamın bir katil olusunu görmek istemiyordum.

"Hayır!" diye bağırdı Rachel bağırabildiği kadar.

Arkadan Josh'un annesinin ve kız kardesinin de bağırma sesleri geliyordu. Sonucta onlarda birinin ölümüne tanık olmuslardı.

"Sen adi bir pic kurususun. Sen bir katilsin! Senden nefret ediyorum!" diye bağırdı Rachel babama.

Gözlerimi yavasca acıp baktığımda tek gördüğüm sey beyni dağılmıs biriydi. Bu midemi bulandırmıstı.

İmpossibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin