Sa psikopat okuyucularım :d
Finale gercekten az bir bölüm kaldı ama hala size finalin ne zamam gelecegini soylemicem usnsksnjdmd
neyse yeni bolum yarin gelicek belkide bugun gelicek bilmiyorum kararsizim hsmskms
Bu bolumu kaydetmeden ciktigim icin yeniden yazdim o yuzden yazim yanlislarim olabilir. İste fazla zeka basa bela ( Kafiyelide oldu bsnsjndmd Neyse ben parantez icinde bile sacmaladim susuyorum o yuzden -,-)
Karakterlere kufur edebilirsiniz gsnksmsmd
neyse siz oy verin ve yorum yapin :d
sizi seviyorum
********
"Josh?"
İste simdi ölmüstüm. Josh suan gercekten cok kötü bakıyordu ve bunun anlamı hic iyi değildi.
Suan Nick'le gercekten kötü bir pozisyondaydık.
"Ne oluyor lan burda?" diye bağırarak beni kolumdan tuttu ve Nick'in üzerinden kaldırdı.
Josh'un beni sertce yere bırakmasıyla yere kapaklandım. Josh Nick'in üzerine cıkıp onu dövmeye basladığında benim dikkatim neredeyse kapanmak üzere olan kapıydı.
Yerde sürünerek kapıya doğru gittim ve kapıyı durdurdum.
Ayağımdaki ayakkabıyı cıkardım ve kapının arasına koydum. En azından kapı üzerimize kapanmayacaktı. Ücümüzün burda kapalı kalmamız gercekten cok kötü olurdu. Muhtemelen Josh önce Nick'i sonra da beni öldürürdü ve ölmek icin daha cok gencim.
Josh Nick'e sert bir sekilde vurduğunda Nick acı bir sekilde inledi.
"Josh onu rahat bırak. O birsey yapmadı." diye bağırdığımda Nick bu sefer ayağa kalktı ve Josh'un güzel yüzüne ardarda yumruk atmaya basladı.
"Birbirinizi dövmeyi kesin. Josh herseyi yanlıs anladın!" diye bağırdığında Josh Nick'i dövmeyi bıraktı ve üzerime doğru yürümeye basladı. O buraya gelirken bende yerden kalktım ve Josh'un karsına gectim. O taptığım yesil gözleri yesilden cok siyah gibiydi.
Josh kolumu sertce tuttu ve beni yere attı. Acıyla inlediğimde Josh bir adım daha attı ve karnıma sert bir tekme attı. Nefes alamadığımı hissettiğimde Nick'e beni kurtarması icin baktım ama o benden daha kötüydü. Gözlerinden yaslar süzülmeye basladığında bana gercekten değer verdiğini anladım. Sanki Josh bana her vurduğunda o acı cekiyormus gibi gözlerini kapatıyor ve kısık sesiyle birseyler söylüyordu. Josh ise karnıma ardarda tekme atıyordu.
"Ona dokunma! Yalvarırım ona dokunma!" dedi Nick elindem geldiği kadar yüksek sesle.
"Duyuyor musun Rachel? Bana yalvarıyor! " dedi ve karnıma bir tekme daha attı.
Josh'un gözü hicbirseyi görmüyordu. Tıpkı bir sinir krizinde gibiydi.
"Josh. Yapma."
Sesim kısık cıkmıstı ama Josh anlamıstı. Tekme atmaya son verdi ve arkasına döndü. Tanrım ne olur Nick'e vurmasın.
"Lanet olsun!"
Josh duvara yumruk attığında ondan korktuğum icin ellerimden destek alarak yerde süründüm.
Josh hic birsey demeden kapıdan cıktığında gözyaslarımı serbest bıraktım. Hala inanamıyordum. Josh beni dövmüstü. Hemde bir yanlıs anlasılma yüzünden. Beni hic dinlemeden yargılamıstı.
Josh hic birsey demeden kapıdan cıkıp gittiğinde gözyaslarım yanaklarımda aktı.
"Rachel?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Fiksi RemajaAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.