Magic -Özel bölüm-

437 29 12
                                    

Sa psikopat okuyucularim :D

Biliyorum hikaye final oldu ve bazilariniz hikayeyi kutuphanesinden cikardigi icin bu bolumu goremicek ama yine de @darkness_anqel ve diğer okuyucularima soz verdigim gibi ozel bolum yazdim.

Tabi bu bolumu yazma nedenlerim arasinda sizi ozlemem ve birseyler yazmadan duramadigim gercekleri de var :D yeni bolum yazmayinca kendimi gercekten kotu hissediyorum o yuzden tatilde bir deftere impossible hikayeki Josh'un agzindan  yazmayi dusunuyorum isterseniz onu da okursunuz. Hikayeyi devam da ettirebilirdim ama bence tadinda birakmak lazim. Hem boyle yapinca Josh'un ne hissettigini anlarsiniz diye dusundum.

Of ne cok konustum ya :D

Neyse psikopatlarim sizi seviyorum hele bana mesajlarinda beni sevdigini soyleyen psikopat okuyucularimi cok seviyorum gercekten seviniyorum boyle seyleri okuyunca -Yazar burda aglamamak icin zor duruyor-

Neyse siz okuyun bu bolumu ysnjdir Sahsen bu bolumu cok sevdim :d

Bu bolum @darkness_anqel icin. Bana Josh'la Rachel'in cocugu olucak mi diye boyle sorular soruyodu bu bolum ona ozel :D

Of ya bolum hakkinda daha fazla sey soylemeden okuyun bence hsnkd

belki ara sira boyle bolumler paylasabilirim.

**********

Elimi uzatıp dolaptaki tabağı almaya calıstım ama bundan önceki 24 denememde de basarısız olduğum gibi bunda da basarısız oldum.

Lanet olsun kısa boyum ve göbeğim. Evet, göbeğim. Hamileydim, hemde Josh'dan.

Tamam burası biraz sacma oldu. Yani cocuk Josh'dan baska kimin olabilir ki? Jackson'un mu?

Hah! Hic sanmıyorum.

Joshla o konusmayı yaptıktan sonra da beni sürükleyerek bir kuyumcuya sokmustu ve yüzük almıstı. Bilin bakalım bana evlenme teklifini nerde yaptı.

Barda!

Neymis ilk tanıstığımız yer olduğu icin burası ona cok özel geliyormus.

Tabi benim icin sorun yoktu bir barda olsakta yinede cok romantikti. Kafamdan asağı bir sürü gül dökmüstü. Aslında gülleri böyle birsey icin ziyan ettiğine ve benim papatya sevdiğim halde gül dökmesine kızabilirdim ama o muhtesem anı bozmak istememistim. Kısaca Joshla tam 6 aydır evliydik ve ben hamileydim! Bu gercekten tuhaf bir histi. Yani icinizde birsey olması gercekten tuhaf hissettiriyordu. Hem tuhaf hemde muhtesem hissettiriyordu. Tek sorun cıkan göbeğimdi. Josh bunun normal olduğunu söylesede yinede kilo aldığım icin üzülüyordum. Coğu isimi bu göbek yüzünden yapamıyordum. Mesela su an o tabağı göbeğim yüzünden alamıyordum. Göbeğim yüzünden tezgahla aramda mesafe olusuyordu ve bu da dolaptan uzaklasmama yol acıyordu.

Bedenimi yan cevirerek tabağı almaya calıstım ama bu seferde olmamıstı.

Lanet olsun!

"Rachel ne yapıyorsun?" diye sordu Josh ve hemen yanıma geldi.

"Görmüyor musun, tabağı almaya calısıyorum." dedim.

Tekrat tabağa uzandığımda Josh ellerimi indirdi.

"Tamam ben alırım" dedi ve kolayca tabağı aldı. Evet, yine baslıyoruz.

Hamile olduğumu öğrendiğinden beri Josh böyleydi. Ne zaman bir is yapmaya baslasam elimden alıyordu. İlk baslarda bu hosuma gitsede zamanla sinirimi bozmaya baslamıstı. Aslında islerimi Josh'a yaptırmak cok zevkliydi ama Josh cok abartmaya basladı. Tıpkı suan yaptığı gibi. Kendimi engelli gibi hissediyordum.

Belkide bu hamilelik hormonlarıyla alakalı birseydi. Josh bana böyle yaptığında kendimi sisko bir ise yaramaz gibi hissediyordum hatta bazen fazla tepki verip ağladığım bile oluyordu. Bu gercekten acınası bir durum.

Josh birkac kez eve bir temizlikci almayı teklif etsede bu fikri sert bir sekilde reddetmistim. Bu evde baska bir kadın istemiyordum. Biliyorum ki kilo alıyordum ve Josh'un gözünde bir süre sonra seksilik kavramıyla uzaktan yakından alakam olmayacaktı. Bu evde baska bir kadın olması evliliğimizi tehlikeye atabilirdi. Biliyorsunuz fazla kıskancım ama kıskanc olmak konusunda haklıydım. Josh'la beraber ilk basta bir temizlikci tutma konusunda anlasmıstık ama gelen adayların hepsi genc ve güzeldi. Ayrıca zayıftı. Benim gibi sisko değildiler. Hepsi Josh'a ağızlarının suyunu akıtarak bakıyordu ve bu cok sinirimi bozmustu. Hatta aralarındaki 40 yaslarındaki teyze bile Josh'a öyle bakmıstı. Bu sinir bozucuydu. Fazla sinir bozucu.

Josh dalmıs hallerimi fark etmis olacak ki elini gözlerime doğru salladı.

"Bunu bende yapabilirdim. Az kalsın alıyordum." dedim ve kollarımı göğsümde birlestirdim.

Josh tabağı tezgahın üzerine koydu ve bana carpık gülüsüyle baktı.

"Eminim alabilirsin ama bebeğimize zarar vermeni istemiyorum" dedi ve elini karnımın üzerine koydu.

Bu hareketi gercekten cok hosuma gidiyordu. Her zaman filmlerde izlediğimde ileride kocamla böyle bir an yasamak istemisimdir ve su an yasıyordum. Ne kadar mükemmel bir sahne.

Ellerimi ellerinin üzerine koydum ve gülümsedim.

"Ona zarar vermiyorum. Sadece daha da sismanlamadan birseyler yapmaya calısıyorum. O beni biraz zorluyor" dedim ve elimle karnımı isaret ettim.

"Biliyorum ama bebeğimizle kendini zorlama. O bebeği yapmak icin sana az yalvarmadım" dediğinde birsey demedim.

Sadece sustuk. Beraber ellerimiz karnıma duruyorduk. Büyük, kocaman olmus ve daha da büyüyecek olan karnıma...

Sıkıntıyla nefesimi verdiğimde Josh bana ' ne oldu' dercesine baktı.

"Kilo alıyorum." dedim elimi göbeğimde gezdirerek.

Josh bana carpık gülümsemelerinden birini yolladı.

"Ne güzel..." dedi Josh. Ona kaslarımı catarak baktım. Ne güzeldi, benim kilo almam mı?

"Ne güzel, seveceğim alan, dokunacağım yerler coğalıyor." dediğinde ona gülümsedim ama daha sonra kaslarımı cattım.

"Hey! Bunu bir yerde okuduğuma eminim" dedim sahte bir kızgınlıkla.

Josh elini ensesine götürerek kasıdı ve daha sonra beni kendine cekti.

Sismis karnım bunu biraz engel olsada umrumuzda olmadı.

"Ah Rachel Grey! Bütün büyüyü bozdun" dedi dudaklarımız bulusmadan önce.

************

Dı End.

Ay Rachel ve Josh'un cocuğu olucak. cok heyecanlıyım gansjjensn

Bebek kız mı erkek mi olsa karar veremedim bende yazmadım. İkiz de yapabilirdim ama Rachel'a acıdım habsjsmmd

Bu arada hikaye boyunca +18 bölüm yazmadım cünkü okuyucularımın yaslarını bilmiyorum. Okurların arasında yasi kücük olanlarda vardı.

Neyse umarim bu özel bolumu beğenmissinizdir.

Uzun bir bölümdü yorum ve oylarınızı bekliyorum.

Bu arada sizi cok özledim :'(

Sizi seviyorum, kendinize iyi bakın.

mrspsychopath .x .x

İmpossibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin