Sa biçız :d
neyse uzatmıyorum burayı :) Be a girl'e bakarsanız sevinirim :)
Oy ve yorum pls hanunsj
Sizi seviyorum :d
*-*-*-*-*-*-*
Josh'dan ayrıldığımda bana gülümsedi.
"Hadi git" dediğinde hızla arkamı döndüm ve kosmaya basladım. William'ın adamları beni bulmadan hemen bir taksiye binip otele gitmem gerekiyordu.
Ara sokaktan cıkıp ana yola cıktığımda taksi beklemeye basladım ve sunu öğrendim ki filmlerdeki gibi yola cıkar cıkmaz taksi gelmiyor.
Birkac dakika sonra taksi geldiğinde vakit kaybetmeden hemen bindim.
"Fazla pahalı olmayan bir otele gidebilir miyiz lütfen" dediğimde adam kafasını salladı.
Kafamı cama koydum ve gelmeyi bekledim. Taksi durduğunda adam aynadan bana baktı.
"Burasının adresini bir kağıda yazabilir misiniz?"
Adam torpidodan bir not defteri ve kalem cıkardı ve adresi yazmaya basladı. Not defterinden kağıdı yırtıp bana uzattığında tesekkür ettim ve kağıdı aldım.
Parayı verip taksiden cıktım ve otele doğru yürümeye basladım.
Tanrım lütfen kimlik istemesinler.
Adama bir gecelik bir oda istediğimde bana birkac soru sorup odanın anahtarını vermisti.
Odayı uzun bir uğras sonra bulmustum.
Tabiki koridorda ki insanlar bana tuhaf bir sekilde bakıyorlardı. Bu cok normal birseydi cünkü kosmaktan saclarım dağılmıstı, üzerimde mini bir elbise vardı ve ayaklarım da ayakkabılarım yoktu.
Kapıyı actıp iceri girdim ve kapıyı kilitledim. Güvenlik önemli.
Odanın ici cok güzel olmasa da idare ederdi.
Josh! Onu unutmustum!
Telefonu elime aldım ve yatağa oturdum. Adresi Josh'a mesaj attım ve üzerimdeki elbiseyi cıkarttım.
Cok fazla kosmustum ve bu yüzden terlemistim. Ilık bir dus alsam iyi olurdu.
Banyonun lambasını actım ve iceri girdim.
Kısa bir dus aldıktan sonra kapının arkasındaki bornozu giydim ve kafama da bir tane havlu sardım.
Umarım bunlar temizdir.
Kıyafetlerimi yatağın kenarına koydum ve kendimi yatağa attım.
Gözlerimi kapattığım anda kapı calmaya basladı.
Neden ben hic uyuyamıyorum?
Uyusuk adımlarla yataktan kalktım ve kapıya doğru gittim.
"Kim o? "
"Rachel benim Josh"
Rahatlamıstım. Üzerimi düzelttim ve kapınının kilidini acarak kapıyı actım.
Josh elinde posetlerle kapıda bekliyordu. Gecmesi icin kenara cekildiğimde elindeki posetlerle zor olsa da kapıdan gecti.
"Bu posetler ne?"
"Sana kıyafet ve yiyecek birseyler getirdim. Bir süre burda kalman gerekiyor" dediğinde kaslarımı cattım ve yatağa oturdum.
"Bir süre derken?"
"Kısa bir süreliğine."
Gözlerimi devirdim.
"Ne kadar?"
Sabırsızlanmaya baslamıstım. Burda kalmak istemiyordum.
"Birkac hafta"
Gözlerim istemsizce irilesti. Neden bahsediyor bu?
"Burda kalmak istemiyorum." dedim bağırarak.
"Biliyorum ama evini biliyorlar. Orda kaldığın sürece ordakileride tehlikeye atmıs oluyorsun"
Haklıydı.
"Haklısın ama böyle kactığım sürede senin ailen tehlikede oluyor. Buna izin veremem Josh! Kardesinin daha 5 yasında olduğunu söyledin. O daha hayatını bile yasayamadan ölmesine izin veremem!"
Yataktan kalmıs Josh'un önünde deli gibi bağırıyordum.
Ama haklıydım o kız daha cok kücüktü.
Daha onun ileride yasayacağı cok sey vardı.
Daha ilk askını, ilk öpücüğünü, ilk kalp kırıklığını yasayamamıs kücücük bir kızın ölmesine veya zarar görmesine izin veremezdim.
"Ben onları oyalayabilirim" diye bağırdı Josh karsılık olarak.
"Ne zamana kadar Josh? Eninde sonunda beni sakladığını anlayacaklar ve daha kötü olucak. Neden uzatıyoruz?" dedim Josh'un gözlerinin icine bakarak.
"Ne yapmamı istiyorsun Rachel?" diye sordu Josh kaslarını catarak.
Derin bir nefes aldım ve yutkundum.
"Beni William'a götür."
*-*-*-*-*-*-*
Dı End.
Kısa mı oldu bilmiyorum yazabildiğim kadar uzun yazmaya calıstım.
Umarım uzun olmustur. Diğer bölümde nedense benim cok mutlu olacağım bisey olucak :d ama size söylemicem cünkü ben kötüyüm muhahahhahah *kötü kadın gülüsü*
Diger bölüm birazdan gelir ama önce Be a girl'i yazmayı düsünüyorum. Be a girl'den konu acılmısken ona da bir baksanız hic fena olmaz hani :D
Neyse oy ve yorumlarınızı beklerun :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Fiksi RemajaAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.