SA psikopat okuyucularim :d
Evet biliyorum yeni bolum iki gun gecikti ama bugun bir tane daha bolum koymayi dusunuyorum o yuzden bana kizmayin :D
Neyse okuyun siz gsndndjd
Yorum ve oy plz :)
*******************
17-Selfish!
Gömleklere bakmaya basladığımda Josh da arkamdan geldi. Josh'a mavi kareli bir gömlek uzattım ve onu kabine yolladım.
Josh önce kabinde denemeye gerek olmadığını söylesede onu dinlemedim ve kabinlerin olduğu yere doğru ittim.
Josh kabine gittiğinde aynı gömleğin yesil rengini bulmustum. Bu renk onun gözleriyle cok uyumlu olucaktı.
Erkek kabinlerinin olduğu yere gittiğimde kabinlerin önündeki bir kac erkek sanki beni yiyecekmis gibi bakıyordu.
Josh kabinden cıktığında gözleriyle önce bana daha sonra bana bakan erkeklere takıldı. Yanıma geldi ve beni kendine cekti. Daha cok etrafımdakilere onunla olduğumu göstermek istiyordu ama ordakilerin umrunda olduğunu sanmıyorum.
"Ne isin var burda? Burası erkek kabini!" dediğinde elimdeki gömleği gösterdim.
"Gömleğin yesil rengini bulmustum. Onu getirmistim." dediğimde yanımdan ayrıldi ve kabinin icinden tisortünü alarak cıktı.
Kabine girme gereği duymadan üzerindeki gömleği cıkardı ve tisörtü giydi. Tabii ki gömleği cıkardığı o kısa zamanda kaslarını izlemistim.
"Gerek yok. Bu gömleği sevdim. Hadi cıkalım." dediğinde onu onayladım ve kasaya doğru giden Josh'un arkasından gittim.
Kasaya ulastığımda cebimden para cıkartarak kasadaki adama uzattım ama Josh beni durdurdu.
"Ne yapıyorsun?" dediğinde adama tekrar parayı uzattım. Bu sefer kasadaki adam Josh beni durdurmadan önce aldı.
"Hatırlarsan sana gömlek almak istediğimi söyledim. Eğer parasını sen verirsen ben almıs olmam." dedim ve poseti Josh'a uzattım.
Josh'un pek hosuna gitmesede kafasıyla onayladı ve ona uzattığım poseti aldı.
"Tesekkür ederim" dediğinde ona gülümsedim.
"Önemli değil, sana yakıstı" dediğimde sırıttı.
"Biliyorum bebeğim. Bana hersey yakısır" dediğinde kahkaha attım.
"Egoist!" dediğimde beni kendine cekti.
"Evet ben bir egoistim ve bu egoist simdi seni öpücek" dedi ve dudaklarıma yapıstı.
Ellerimi saclarına götürdüm ve oynamaya basladım. Onun saclarıyla oynamak cok zevkliydi. Sacları yumusak olduğu icin parmaklarımın arasından kayıp gidiyordu. Acaba bir erkeğin sacının bu kadar yumusak olması normal birsey mi? Sonucta benim saclarımdan bile daha yumusak ve ben saclarıma cok fazla özen gösteririm. Kıskanmıyorum desem yalan olurdu.
Dudaklarımız ayrıldığında gülümsedim.
"Sen bu beni öpme isine iyice alıstın " dediğimde kahkaha attı.
"Mağazada beni kendine cekerken öyle demiyordun ama" dedi.
Onu umursamayarak alıs veris merkezinden cıktım zaten o da arkamdan gelmisti.
Taksi beklemeye basladığımda Josh yanıma geldi.
"Bugün ne yapıcaksın?" diye sorduğunda ona baktım.
"Galiba bara giderim yeni aldığım elbiseyi, daha doğrusu senin aldığın elbiseyi de giymis olurum" dedim.
"O elbiseyi yanında biri olmadan giyersen aksam sağ cıkamazsın." dedi.
"Hayır birsey olmaz" dediğimde cenesini sıktı.
"O zaman bende geliyorum hatta benim barıma gidiyoruz. O elbiseyle seni yalnız bırakamam. Hadi gel benim arabamla gidelim." dediğinde itiraz etmedim. Nasıl olsa bosuna konusmus oluyorum. Beni dinlemeyeceğini biliyorum.
Zaten fazla yorulmustum benimde isime gelirdi.
***************
Dı End.
Biliyorum kısa bir bölüm ama diğer bölümü birazdan yüklemeyi düsünüyorum ama internette bir sorun var ve yüklemiyor bir türlü o yuzden özür dilerim.
Neyse sizi seviyorum psikopatlar :d
Oy ve yorum hzneh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Подростковая литератураAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.