Sa psikopat okuyucularım :d
Biliyorsunuz ki bu bölüm final. Umarim begenirsiniz.
Cok kısa bir zamanım vardı biraz kötü oldu ama yapacak birseyim yoktu.
Sizi seviyorum.
Son kez yorum ve oylarinizi bekliyorum
**********
1 Hafta Sonra...
Babamın ölümünün üzerinden tam 1 hafta gecmisti. İcimdeki acı hala aynıydı. Onu özlüyordum. Onu gercekten özlüyordum. Babamın yokluğu kendini belli ediyordu. Sanki hala beni arayıp 'benim güzel kızım" diyecekmis gibi geliyordu.
Bankta biraz daha yayıldım ve Josh'a baktım.
"Bana herseyi anlatacağını söylemistin. Dinliyorum" dedim sakince.
Kafam gercekten cok karısıktı ve Josh'un bir acıklama yapmasına ihtiyacım vardı. 1 hafta boyunca hic birsey duymak istemesemde simdi orda neler olduğunu öğrenmek istiyordum.
"Pekala. Buraya geldiğimizde ilk 2 gün William bizi New York'ta arayıp durmus ama sonra okuldan biri seni görmüs ve William'a haber vermis. İlk basta bundan haberim yoktu. Birkac kisinin konusmasına sahit oldum.Onlar sana asık olduğumu biliyorlardı. Daha sonra sana haber vermek icin spor salonuna indim ama sen orda yoktun. Shelby bana yüzmeye gittiğini söyledi. İceri girdiğimde..." dedi ve derin bir nefes aldı.
"İceri girdiğimde sizi öyle görünce gercekten sinirlenmistim ama yemin ediyorum asla seni o yüzden dövmezdim Rachel. Seni dövdüm cünkü William'a seni sevmediğimi göstermeliydim ve ise yaradı da.
Daha sonra su Nora denen kız geldi. Benimle konusmaya calıstığında ona cıkma teklifi ettim. Eğer onlara seni sevmediğimi göstermek istiyorsam en iyisi baska bir kızla takılmak diye düsündüm. Biliyorum seni cok üzdüm gercekten özür dilerim ama bunların coğu babanın fikriydi." diye devam etti Josh.
"Babamın fikri miydi?" diye sordum saskınlıkla.
"Evet" dedi ve elini ceketinin cebine sokarak bir sey cıkardı.
Elinde bir zarf vardı. Galiba benim icindi ama zarfı almaya korkuyordum.
"Bunu baban bana vermisti. Seninmis" dedi ve zarfı uzattı.
Zarfı elinden korkarak aldım ve actım. Burusmus kağıdı actım ve derin bir nefes alıp okumaya basladım.
Benim güzel kızım,
Bunu okuduğun zaman belkide ölmüs olacağım ama her zaman kalbinde ve aklının bir kösesinde olacağımı bil.
Sen annenden kalan en büyük ve en güzel hatıraydın. Biliyor musun Rachel, sen her zaman aynı annendin.
Gülüsün, durusun, sinirlendiğinde dudaklarınla oynaman... Her seyin annen gibi.
Belki seninle islerim yüzünden fazla ilgilenememis olabilirim ama her zaman seni korumaya calıstım. Sadece William'dan değil herseyden korumaya calıstım.
Su an seni koruyamam belki ama seni benim gibi koruyacak birini biliyorum Rachel.
Ve bu kisiyi sende biliyorsun.
Kalbinin sesini dinle ve affetmeyi dene.
Seni herseyden cok seven baban.
Bir damla gözyası mektubun üzerine düstüğünde hemen gözlerimi sildim. Gözyaslarımın babamın mektubunu mahvetmelerine izin veremezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Novela JuvenilAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.