You're hurting her!

1K 32 2
                                    

heheehehhh yine ben geldim :D bir gün aralikla yeni bir bölüm koyuyorum kıymetimi bilin -,-

Neyse sizi daha fazla tutmak istemiyorum :D iyi okumalar gsnkzmskd

Oy ve yorumlarinizi bekliyorum gajjshsjn

*****************

8.Bölüm- You're hurting her!

"Baba?" Tanrım babamın burda ne isi var?

"Süpriz, meleğim!" dedi ve bana sıkıca sarıldı.

"Tatlım sen iyi misin? Yoksa sevinmedin mi?" dediğinde sarılmayi bıraktım.

"Hayır tabii ki sevindim sadece sok oldum. Böyle bir süpriz beklemiyordum."dedim gülümseyerek. Babama bir kere daha sarıldım ve beraber iceri gectik. Aslında onun buraya gelmesini beklemiyordum. Telefonda konustuğumuzda bana isleri olduğunu söyleyip duruyordu. Acaba birsey mi oldu ki?

İceri girdiğimde babam tekli koltuğa oturmustu ve kafasıni geriye atmıstı. Babamı tanıyorum sadece gergin olduğu zaman böyle olurdu.

"Baba bir sorun mu var?" diye sordum ve yanına gittim.

"Aslında ufak bir sorun var meleğim" dedi. Gözlerinde tuhaf bir duygu vardi. Daha önce babamı böyle görmemistim. O benim yanımda hep neseli ve güclü adam modundaydı. Simdi ise yorgun ve endiseli.

"Bana anlatıcak mısın?" diye sordum telasla.

"Meleğim..." diye basladığında biri kapıyı yumruklamaya basladı. Kapının arkasından biri "Rachel!" diye bağırdı. Daha doğrusu kükredi diyebilirim.

Babama baktığımda sasırmıstı ve bana soran gözlerle bakıyordu. Adam haklıydı. Kapıda ki her kimse biraz daha bekletirsem kapıyı kıracaktı.

"Bu da kim? Birini mi bekliyorsun?" dedi babam ayağa kalktığımda.

"Hayır ben kapıya bakıp geliyim. Sen burda dur." dedim ve hızla kapıya doğru kostum.

Kapıdaki her kimse hala kapıya yumruk atıyordu.

Kapıyı actığımda karsımda Josh duruyordu.

"Rachel! Nerdesin sen? İyi misin? Neden haber vermeden gittin?" dedi ve iceriye girmeye calıstığında onu engelledim.

"Burdayım ve iyiyim. Sana haber vermek zorunda değilim. Simdi git!" dediğimde kapıyı kapıyı kapatmaya calıstım ama ayağıyla bunu engelledi.

"Hayır bana anlatmak zorundasın!" dediğinde iceriden bir kırılma sesi geldi.

Ah baba!

"Hayır anlatmak zorunda değilim!" dedim.

Kasları catılmıstı.

"İceride kim var?" dedi.

"Sanane!" diye tersledim ve tekrar kapıyı kapatmaya calıstım ama bu sefer kapıyı itti ve kapı duvara carptı.

Tabii ki bende yere düsmüstüm. Ayağımın üstüne düstüğüm icin ayağım acımıstı.

Josh hızla iceri girdi.

"Orda kim var lan?" diye bağırdı Josh. Sanki evi yıkmak istiyormus gibi bağırıyordu.

Hemen ayağa kalktım ve iceri doğru kostum. İceri girdiğimde babam kaslarını catmıs sinirli bir sekilde bakıyordu.

Josh'un arkası dönüktü ama sinirli değildi sinirli olsaydi ellerini sıkmaya baslardı. Josh daha cok sasırmıs gibi duruyordu.

"Siktir!" diye mırıldandı josh ve bi adım geriledi.

İmpossibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin