Sa :D
neyse bu sefer burayi kisa kesiyorum :D
iyi okumalar sbuzbzjx
yorum&vote pls pls
sizi seviyorum :D
*****************
13- Because I want to kiss you.
Kimden: Bilinmeyen numara
Eğer o elbiseyi alırsan cok kötü olur!"
Mesajı tam 8 kez okudum. Aklımda bir sürü soru varken hepsini yollamak yerine tek bir soru yolladım.
Kime:Bilinmeyen numara
Kimsin?
Telefonum birkac saniye sonra titrediğinde kaslarım catıldı. Nasıl bu kadar hızlı mesaj yazabiliyor?
Kimden: Bilinmeyen numara
Benim Josh. Rachel eğer o elbiseyi alırsan cok kötü olur!
Josh? Hadi ama beni nerden görüyor bu cocuk?
Kime: Josh
Beni nasıl görüyorsun?
Mesajı yollayıp cevap beklemeye basladığımda cok gecmeden cevap geldi.
Kimden: Josh
Kabinin dısındayım.
Mesajı okuduktan sonra emin olmak icin kabinin kilidini actım. Kilidi acmamla kabin duvarına carpmam bir olmustu. Josh kabinin icine girmisti!
Kabin zaten kücük olduğu icin resmen dibimdeydi.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen be?!" diye kabinde bağırdım.
Josh kabine kimse girmesin diye kapıyı kilitledi ve elini ağzima koyarak beni susturdu.
"Bağırma Rachel! Sence seni bu elbiseyle dısarı cıkarır mıyım?" dedi tek kasını kaldırarak.
Ellerini ağzımdan sertce ittim.
"Ne sacmalıyorsun?" dedim sakince. Daha deminki sinirli halimden eser kalmamıstı.
"Bu elbiseyi almayı düsünmüyorsun değil mi?" dediğinde kaslarımı cattım.
"Neden kötü mü olmus?" dedim.
Moralim bozulmustu. Bu elbisenin üzerimde güzel durduğunu düsünmüstüm.
"Hayir cok güzel olmussun ama bunun bir elbise olduğunu düsünmüyorum, ic camasırında bile daha fazla kumas kullanıldığına eminim" dedi ciddi bir sekilde.
"Sacmalıyorsun! " dedim biraz sesimi yükselterek.
"Sacmalıyor muyum?Bu giydiğinde bütün erkekler sana bakıcak ve o elbiseyi cıkarmanın hayalini kuracaklar!" dediğinde kahkaha attım.
"Onlar senin gibi sapık değiller!" dedim ciddileserek.
Bana yaklasmaya baslayınca onu geriye doğru gittim ama kabin dar olduğu icin sırtım kabin duvarına carptı.
"Ben mi sapığım?" diye sordu Josh.
"Evet" dedim. Daha cok mırıldandım da diyebiliriz.
"Sana sapıkların ne yaptığını göstermemi ister misin?" dedi.
Tam cevap vericekken sözlerim yumusak dudaklarını hissetmemle engellendi.
Ellerini kalcalarıma koydu ve beni havaya kaldırdı. Düsmemek icin bacaklarımı beline sardığımda dudaklarını hala cekmemisti.
Karsılık vermediğimi görünce daha sert öpmeye basladı ve alt dudağımı ısırdı. Daha fazla dayanamadım ve karsılık verdim. Ellerimi ensesindeki saclara götürdüm ve hafifce cektim. Saclarını cekmemle dudaklarımın üzerine inledi.
Bu sesi cok seviyordum.
Bacaklarımı beline daha cok sararak onu kendime cektim.
Bunu yapmam cok yanlıstı ama bedenime söz geciremiyordum.
Beynim durmamı söylerken bedenim daha fazlasını istiyordu.
Dudaklarıni dudaklarımdan cekti ve boynuma gecti.
Öptüğü heryer resmen yanıyordu. Vücudum o her öptüğünde kasılıyordu.
Elleri vücudum her yerinde dolasıyordu sanki vücudumun her yerini ezberlemek istermis gibi.
Elleri elbisemin eteğini kaldırmaya calıstığında onu durdurdum.
Böyle birseyi kabinde yapmazdım.
"Burda asla olmaz!" dedim net bir sesle. Sesim beklediğimden daha gür cıkmıstı.
"Neden?" diye sordu boğuk bir sesle. Fazlasıyla tahtik olmustu bu sesinden bile anlasılıyordu.
"Cünkü burası bir mağaza ve biz bir kabindeyiz. " dedim nefes nefese.
"Bu iki oldu." dedi tıpkı benim gibi nefes nefese.
"Ne?" dedim anlamayarak.
"Beni ikinci kez tahrik ettikten sonra bırakıyorsun" dediğinde dudağımı yapmacık bir sekilde büzdüm.
"Yapma!" dedi uyarıcı bir sesle.
"Neyi?" dedim anlamayarak.
"Dudağını öyle yapma" dediğinde dudağımı hemen eski haline getirdim.
"Neden?" diye sordum.
"Cünkü seni öpmek istiyorum"
***************
Dı End.
Eheheh yazdım sonunda umarım beğenirsiniz :D
Yorum & Vote pls pls hanxjjsjx
-mrspsychopath xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Dla nastolatkówAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.