Sa psikopat okuyucularim :D
Öncelikle birsey söylemeliyim Be a Girl adli hikayemi yazmaya ara verdim ama geri gelicem.
Uzun yazmaya calisiyorum lutfen kisa demeyin.
Bolum sarkisi Jessie J - It's my party.
yorum ve oylarinizi bekliyorum hsnskks
Sizi seviyorum :*
************
"Hadi ama Rachel! Ne demek ben gelmiyorum? Sana o elbiseyi bosuna almadık!"
"Zorlama Shelby, gitmek istemiyorum." dediğimde Shelby derin bir nefes aldı. Bunun anlamı daha cok konusucaktı.
Hayır anlamıyorum ki neden zorluyor? Sadece mezuniyet balosuna gitmek istemiyorum. Bunda abartılcak birsey yok. Tabi mezuniyet balosuna gitmeme nedenimin Josh'un baloya Nora'yla beraber gitmesinin hic alakası yok. Sadece biraz basım ağrıyor o kadar.
"Yaklasık 2 gündür hic yemek yemiyorsun ve bizimle konusmuyorsun. O 2 gün boyunca kıcını koltuktan kaldırmadan film izledin. Hemde neden? Josh'un seni terketmesi yüzünden. Cidden ergenler gibi eline dondurma alıp televiyon izleyerek mi zaman gecirmek istiyorsun?" diye sorduğunda tam 'evet' diyeceğim sırada Shelby benim kolumdan tutarak ayağa kaldırdı.
"Sakın itiraz etme! Git giyin ve güzel bir kız ol. Josh nasıl bir kızı kaybettiğini anlamalı"
Shelby itiraz etmek bir fille karıncanın sevgili olması kadar imkansızdı. O yüzden kendimi Shelby'e bahane üretmekle yormayıp baloya hazırlanıcaktım. Belkide Shelby'nin dediği gibi Josh'a benim gibi bir kızı nasıl kaybettiğini göstermeliydim.
"Pekala" diyerek popomu koltuktan ayırdığımda koltuğun popomun seklini aldığını fark ettim. O koltuktan 2 gün boyunca sadece tuvalete gitmek icin kalkmıstım. Aslında eğlenceliydi.
Uyusuk adımlarla merdivenlerden cıkmaya basladığımda Shelby hızlı olmamı söylüyordu ama bu imkansızdı. Hala karnımdaki morluklar gecmemisti ve hala canım acıyordu. Tabi bundan Shelby'nin haberi yok. Eğer haberi olsaydı Josh'u kendi elleriyle öldürürdü. Bundan emindim.
Sonunda kapımın önüne geldiğimde cok fazla terlemistim. 2 gün boyunca hareket etmediğimde bütün kaslarım acıyordu.
İceri girdiğimde hemen kendimi sıcak suyun altına bıraktım. Sıcak su biraz olsada kaslarımı gevsetmisti. Artık daha rahattım. Banyodan cıkıp üzerime temiz ic camasırlarımı giydim. Dolabı acıp icinden cici elbisemi - Shelby elbiseyi ilk gördüğü an böyle demisti- dikkatlice cıkardım. Aslında cmcok fazla cici bir elbise değildi, hatta görünüsünden seksilik akıyordu ama Shelby'nin ultra mini deri elbisesine kıyasla benim elbisem gercekten cici kalıyordu. Aslında ben mavi dizlerimin hemen üzerinde biten sırt ve göğüs dekoltesi olan elbiseyi almayı istiyordum ama Shelby bu elbisenin daha seksi göstereceğini söylerek bunu almıstı. Hemde kendi parasıyla. Bu elbise onun mezuniyet hediyesiymis. Bunun icin ona minnettardım.
Beyaz, süper kısa elbiseyi üzerime gecirdiğimde elbise popomu anca kapatmıstı ama yinede cok güzel bir elbiseydi.
Aynanın karsısına gecip saclarımı masa yapmıstım. Saclarım su aralar fazla uzadığından cok hos durmustu. Makyaj olarak elbisenin seksiliğinden dolayı eyeliner ve dudak parlatıcısını sürdüm ve boynuma Shelby'nin bir zamanlar alıp hic takmadığı kolyesini gecirdim. Shelby'de bunlardan milyonlarca vardı. Hepsini cok severek alıyordu ama hic bir zaman takmıyordu. Tuhaf kız.
Asağıdan zil sesleri geldiğinde bizimkilerin geldiğini anladım. Ayağıma siyah topuklu bir ayakkabı giyip elime de cantamı aldıktan sonra hemen odadan cıktım.
Telefonumu da yanıma almalıydım ama bir türlü bulamıyordum ve gec kalmak üzereydik.
Asağı indiğimde kapının önünde Shelby -deri elbisesinin icinde gercekten cok seksi olmustu-, Alex ve adının Ryan olduğunu öğrendiğim bir cocuk vardı.
"Cok güzel olmussun." dedi Alex yanağımı öperken.
"Tesekküler, sende cok yakısıklı olmussun" dedim ve bende onun yanağını öptüm.
Ryan kolunu Shelby'nin beline attığında Shelby bana göz kırptı ve önden yürümeye basladılar.
Kafamı sallayarak Alex'in koluna girdim ve bana arabaya kadar eslik etmesine izin verdim.
Shelby ve Ryan baska bir arabayla gidiyordu.
Alex nezaketen -Josh'un aksine. Biliyorsunuz, o kapımı actıktan sonra genelde beni koltuğa doğru fırlatıyor- kapımı actığında ona tesekkür ederek arabaya bindim. Daha doğrusu binmeye calıstım. Elbisenin etek kısmı kısa olduğu icin her an frikik verebilirdim ve bu beni cok korkutuyordu. Umarım gittiğimiz yerde rüzgar yoktur.
Alex'le sessiz bir yolcuk gecirdikten sonra partinin yapılacağı alana gelmistik. Burası gercekten güzel bir yerdi.
İceri girdiğimizde herkes simdiden sarhos olmaya baslamıstı. Belki bende bugün sarhos olurdum. Kim bilir?
Alex'le bizimkilerin olduğu masaya oturduğumuzda Lisa buruk bir gülümsemeyle kapıyı isaret etti.
Kapıdan gayet sık bir Josh ve... Aman Tanrım! Bu elbise... Bu elbise benim neredeyse alacağım elbiseydi. Tanrım iyi ki Shelby bana o elbiseyi aldırmamıstı. Yoksa o sürtük Nora'yla bütün gece aynı kıyafeti giymek zorunda kalacaktık.
Josh'la göz göze geldiğimizde hemen gözlerini kacırdı ve Nora'yı belinden tutarak baska bir tarafa cekti. Ona gercekten nazik davranıyordu. Beni ise dövüyordu. Hemde tekme atarak.
Önüme dönüp önümdeki bardağı tek dikiste ictiğimde delici bakısları üzerimde hissedebiliyordum.
Kafamı müziğin ritminde sallarken birden kulaklarıma Jessie J - It's my party geldiğinde Alex'l birbirimize baktık ve gülümsedik. Alex ve ben bu sarkıyı cok seviyorduk. Bütün gece bu sarkıda dans edebilirdim.
Alex bana elini uzattığında hic düsünmeden tuttum ve ayağa kalktım. Dans pistine doğru kosarak giderken ben bile kendime sasırmıstım. Buraya gelmeden önce sanki karnımdaki morluklar yüzünden ölebilirmis gibi hissederken simdi ise dans ediyordum. Hemde penguen gibi ama bunun iyi bir yanı vardı cünkü yalnız değildim. Alex'de benim gibi penguen gibi dans ediyor. Aslında onunkisi daha cok.bir tavuk gibiydi. Seksi tavuk.
Delice dans ederken gözlerim birine takılmıstı. Aslında birine değil birilerine. Hemde öpüsen birilerine takılmıstı.
Josh, Nora'yı kösede duvara yaslamıs öpüyordu ve bu icimde birseylerin kırılmasına neden oldu. Bu sanki üzerine önce soğuk su dökülüp daha sonrasıcak su dökülmesi gibi hissettiriyordu. Sanki icinde birseyler kırılmıs ve hareket ettiğinde cam parcaları organlarına batıyormus gibi hissettiriyordu. Acı verici.
Göz yaslarım yanaklarımdan süzülmeye basladığında hemen sildim ve Alex'i elimle durdurdum.
"Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var." dedim ve salondan cıkarak sokakta durdum.
Hıckırıklarım bos sokakta yankılanırken önümde bir araba durdu.
İcinden mavi kot gömleğiyle bana endiseyle kosan bir Jackson görmemle gözlerim saskınca acıldı. Bana sarıldığında bende ona sarıldım ve göz yaslarımın gömleğini ıslatmasına izin verdim.
"Jackson ne olur götür beni burdan"
*********
Dı End.
Size sorum var;
Sizce final nasil biticek, aklinizda birsey var mı?
Final cok yakında haberiniz olsun.
Neyse sizi seviyorum.
Hergun yeni bolum koyuyorum bari su son bolumlerde oy verin ve yorum yapin
mrspsychopath .x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Fiksi RemajaAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.