Yine ben geldim :D
yine burayi kisa kesicem ama lutfen oy verin ve yorum atın -,-
sizi seviyorum :)
iyi okumalar sgfagahsg
***************
9.Bölüm-Kid
Sabah uyandığımda üzerimde bir ağırlık vardı. Gözlerimi actığımda karsımda bir cift yesil göz vardı.
"Günaydın" dedi uykulu sesiyle.
"Günaydın" dedim.
"Cok tuhaf uyuma seklin var" dediğinde ona anlamayan gözlerle baktığımda yattığım pozisyona baktım. Saka mı bu lan?
Tamam biliyorum fazla dağınık yatan biriyim ama bu kadarını tahmin etmiyordum.
Gece uyurken Josh'un üzerine cıkmıstım. Josh'da elini belime koymustu ve bacağının birini bacağıma atmıstı. Bu üzerimdeki ağırlığı acıklıyordu.
Eğer ben buna ağır diyorsam Josh ne yapıyordu kim bilir.
Suan onun üzerinde yatıyordum ve pekte hafif değilim.
Kalkmaya calıstığımda Josh belimdeki elini sıkılastırdı ve kalkmamı engelledi.
Hani su romantik filmlerde olurdu ya iste onun gibi ama bu isin sonunda olamayacaktım.
Bu imkansızdı...
O ve ben... sanki ates ve su gibiydik. Beraber olunca su atesi söndürecekti. Tıpkı bizim gibi.
Ben atestim o da su. Beni bitirecekti. Bunu biliyorum.
Yatakta kalkmaya calıstığımda tekrardan beni tuttu.
"Bu pek rahat bir pozisyon değil. Biliyorsun değil mi?" dediğimde yüzüne o cok sevdiğim carpık gülümsemesini yerlestirdi. Kalpten gidiyorum sanırım.
"Biliyorum. Özellikle de benim icin hic rahat değil. Zor duruyorum." dediğinde irilesmis gözlerimle aceleyle üzerinden kalkmaya calıstım. Odanın ici o muhtesem kahkahasıyla dolmustu.
Onu ilk defa böyle görüyorum. Yani böyle kahkaha atarken. O kahkaha atarken cok masumdu.
"Kalkmak istiyorum" dediğimde daha ne olduğunu anlamadan beni altına aldı.
Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki dısarıdan duyulduğuna eminim. Ama bunun nedeni onun mükemmel derece yakısıklı olması değildi. Tabii onunda etkisi var ama ben o günden sonra erkeklerle yakınlastığımda böyle oluyordu. Jacksonla öpüstüğümüzde sarhostum zaten daha fazla ileri gitceğimi düsünmüyorum.
Josh'un bana doğru yaklastığını gördüğümde ellerimi omzuna koydum ve onu yavasca ittim.
"Ne oldu?" diye sordu sasırarak simdi ne dicektim ki?
Cocuk haklı tabi ki dün onu öptüm ve simdi beni öpmeye calıstığında onu itiyordum. Mantıklı bir acıklamam yok. En azından ona göre mantıklı değildi.
"Hic. Sadece acıktım." dedim ve ayağa kalktım.
Josh'a baktığımda yatakta anlamamıs bir sekilde kasları catık yatıyordu.
"Sey...peki tamam" dedi ve o da yataktan kalktı. Üzerimdeki Josh'un tisortünü cıkarttım ve kendi dolabımdan uzun bir tisört giydim.
Su an onunla yüz yüze duramadığım icin hemen merdivenlere doğru gittim. Merdivenlerden o kadar hızli indim ki kendi ayağıma takıldım ve kendimi düsmeye hazırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Teen FictionAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.