Sa.
Öncelikle ufak birsey demek istiyorum. Oylar ve yorumlar okunma sayısına göre gercekten cok az. Yorumlarınız beni yazmak icin tesvik ediyor gercekten ama fazla yorum yok. Lütfen oy verin ve yorum yapın.
Bölümün birkac gün geciktigini biliyorum ama gercekten cok hastayım. Ayrica bölümü orucluyken yazınca böyle cok tuhaf seyler cikiyo o yuzden kusura bakmayın :d
Yazim hatalarim varsa kusura bakmayin mobilden yazdim.
Sey bide boyle kapak yapabilcek birileri varsa bana haber verebilir mi :D olmadi sey siz yapin bana mesaj atin. Facebook'tan da mesaj atabilirsiniz.
Rachel :Nastya Shmakova
Josh: Christopher Mccrory
Sizi seviyorum :)
*-*-*-*-*
Josh'la yaklasık 10 dakikadır birbirimize sarılmıs duruyorduk ve galiba kollarım ağrımaya basladı. Biliyorsunuz, Josh benden fazlasıyla uzun. Yada ben kısayım. Bilmiyorum ama aramızda boy farkı olduğu kesin.
Kafamı Josh'un göğsünden kaldırdığımda Josh 'ne oldu?' dermiscesine baktı.
"Artık yatsak iyi olur Josh, bunu söylemekten nefret ediyorum ama yarın okulum var." dediğimde carpıkca güldü.
Bu gülüs pekte iyiye isaret değildi.
"Aslında uyumak yerine daha eğlenceli seyler yapabiliriz?"
Boynuma yaklasmaya basladığında öpeceğini anladım ve hemen onu omzundan ittim.
"Olmaz. Hadi yatalım" dedim ve odanın icindeki dolaba ilerledim.
Shelby misafir odasındaki dolaplarda her zaman pijama bulundururdu. Aslında valizimde pijama vardı ama valizler asağıdaydı. Kim asağıya inicekte, valizden pijama alıp yukarı cıkacak? Cevap veriyorum, kesinlikle ben değil. Üsengecim ben.
Pijamayı alıp üzerime gecirdiğimde Josh bana pek uygun olmaya tekliflerde bulunsa da onu umursamadım ve yatağa yattım.
Josh genellikle pijama giymediği icin ona pijama vermemistim. O da bunu sorun yapmıs gibi görünmüyordu. Sorun yapsa da umrumda olmazdı zaten.
Josh yatağa yattığında göğsüne yatarak onun vanilya kokusunu icime cektim ve gözlerimi kapattım. Bir erkeğin vanilya kokması bana her zaman tuhaf gelirdi ama Josh'da bunu seviyordum.
Uykuya dalmadan önce son hatırladığım seyler Josh'un mırıldanmalarıydı.
***
"Rachel!"
Gercekten merak ediyorum bir gün, sadece bir gün normal bir sekilde kalkamayacak mıyım ben?
Hani filmlerde kız yataktan hic zorlanmadan mutlu bir sekilde kalkıyor ya, iste o tamamen yalan. Ben kalktığımda genelde yerle sevismis oluyorum.
Her gün neden yerde olduğumu merak ediyorum. Belkide bir takım gücler geceleri beni yataktan asağı atıyordur. Olamaz mı? Ve yine sacmalamaya basladım.
Kahkaha sesleri gelmeye baslayınca gözlerimi yavasca actım. Josh, Mike, Shelby ve Lisa bana kahkahalarla gülüyordu.
Cok mu komik?
"Ne var, hic mi uyurken yere düsen birini görmediniz?" dedim ve yerden destek alarak kalkmaya calıstım.
Josh elini uzattığında elini tuttum ve ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Novela JuvenilAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.