Jealousy.

875 27 10
                                    

Sa değerli okuyucularım :d yeni bölümü sonunda yazdım :D

Aslinda yeni bolum pazartesi gelicekti ama bos vaktim vardi bende yazmak istedim :D

Diger bölum yarin gelir buyuk ihtimalle :D

Neyse okuyun siz ben sizi tutmayayım ganddmjd

yorum&oy

Sizi gercekten cok seviyorum :d

******************

16- Jealousy

"Sana gömlek almak istiyorum" dediğimde gülümsedi.

"Gecende kafam kanadığında gömleğin kan olmustu" diyerek acıkladım ve Josh'u kolundan tutup iceri sürükledim.

"Buna gerek yok" dediğinde hala gülüyordu.

"Hayır var" dedim ve tekrardan kolundan cektim.

Josh'u mağazaya soktuğumda mağazada calısan kızların gözü Josh' a takılmıstı. Sinirin bütün vucudumu sardığını hissediyorum. Neden her gittiğimiz yerde kızlar Josh'a yiyecek gibi bakıyor?

Cünkü cocuk tas gibi. Tabii kızlar ona bakıcak. Orda tas gibi cocuk varken sana bakacak halleri yok ya.

Kapa ceneni ic ses! Sen bu aralar fazla oluyorsun ama.

Sinirlendiğimi belli etmemeye calısarak Josh'u gömleklerin olduğu kısma cektim ama Josh'un gözü mağazadaki büyük göğüslü sarısın kadındaydı.

Josh'u sürüklemeye devam ederken kaslı bir vücuda carptım ve Josh'un kolunu bıraktım.

Carptığım kisi düsmemem icin beni tutarken Josh bana baktı. Galiba benim burda olduğum aklına gelmisti.

"Tesekkür ederim" dedim ve beni tutan adama baktım.

İnsan mısın sen lan? Oha lan o nasıl gamze? Seni evde besleyebiliyo muyuz acaba?

"Önemli değil " dedi ve güldü. Gülünce gamzesi daha belli oluyordu. Bebek mezarı gibi kocaman gamzesi vardı.

Neden benim gamzem yok ki? Acaba cocuğun gamzesine dokunsam birsey der mi?

Mağazada ki cocukla bakısmamızı, Josh'un kolumdan tutup cekmesi

bozmustu.

"Ne yapıyorsun sen?" dedim ve arkamdaki gamzeli cocuğa baktım.

O da bana bakıyordu.

"Asıl sen ne yapıyorsun? O cocuğun sana nasıl baktığını görmüyor musun?" dedi eliyle cocuğu göstererek.

"Sanane! Sen git ordaki büyük göğüslü sarısın sürtükle ilgilen! Ayrıca göğüslerinin silikon olduğu cok belli oluyor!" diye bağırdım ve ellerimi göğsümde birlestirdim.

"Ne?" dedi gülerek.

"Beni duydun" dedim ve etrafıma bakmaya basladım.

Sarısın büyük göğüslü kadın buraya bakıyordu. Kadının göğüsleri gercekten cok büyüktü. Sanki kadın meme olarak doğmusta sonradan kafası, kolları filan cıkmıs gibi. Ama silikon olduğu belliydi.

Josh'a baktığımda hala bana gülüyordu.

"Beni kıskandın" dediğinde kahkaha attım.

"Ha? Kim? Ben mi? Seni mi? Hicte bile! Seni neden kıskanıyım ki?" dedim ama ben bile söylediklerime inanmamıstım Josh nasıl inansın ki?

"Beni kıskandın iste" dedi ve tekrar güldü.

"Ha ha ha cok mu komik?" dedim ve suratımı astım.

Sanki cok komik birseymis gibi birde gülüyordu pic.

"Ah! Gel buraya" dedi ve beni kendine cekip sertce öptü. Onu öpmemek istiyordum ama onun yumusak dudaklarını hissetmek mükemmeldi. Ellerimi boynuna götürdüm ve onu biraz daha kendime cektim.

O sarısın sürtüğün görmesini istiyordum.

Dudaklarımı Josh'dan ayırmadan sarısın sürtüğe baktım. Suratı asılmıstı. Ne oldu bayan meme?

Josh bu yaptığımı fark etmis olacak ki onu kendime cekmeme izin verdi. Dudaklarımız ayrıldığında Josh sırıtıyordu.

"Bu kıskanma isini sevdim" dediğinde gözlerimi devirdim ve gömleklerin olduğu yere tekrar gittim.

**************

Dı End.

Evet biliyorum cok kısa oldu ama nerdeyse hergün yeni bölüm koyuyorum o yüzden idare edin :d

Neyse ins beğenmissinizdir :)

Evdekilere selamlar :D Psikopat yazarınızdan bugünlük bu kadar :d

Kendinize iyi bakın ve bi zahmet oy verin gsbsjjsuhd

Hazır oy vermisken yorumda yapın bari :D

neyse sizi seviyorum psikopat okuyucularım :d

Yorum & oy pls -,-

İmpossibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin