-Evet bekletmiyorum sizi yeni bölüm koydum :d
-yorum ve oy pls
-bu bölümde coğu seyi anlicaksiniz iyi okumalar :D
********
Nefes alamıyordum. Sanki derin bir boslukta gibiyim. Cıkmaya calısıyormus ama basaramıyormus gibi hissediyordum.
Sadece bir kac kelime yetmisti.
'Annesinin katilini öğrenmeye hazır değil'
İyi de benim annem trafik kazasında ölmüstü. Yani benim bildiğim kadarıyla.
Calısma odasının kapısını sertce actığımda babam bana döndü. Sasırmıs görünüyordu.
"Rachel?" diye sasırarak konustu.
"Seni daha sonra ararım" diyerek telefonu kapattı.
Onun bana bir acıklama yapmasını bekliyordum. Bence bir acıklamayı hak ediyordum ama babam hala birsey söylemiyordu ve bu artık sinirimi bozuyordu.
"Baba birsey söylemeyecek misin?" diye yüksek bir sesle konustuğumda babamın dikkatini sonunda cekebilmistim.
"Rachel..." dedi babam ama devamını getirmedi.
"Evet?" dedim ve onu devam etmesi icin bekledim.
"Annen trafik kazasında ölmedi, o..." dedi ve derin bir nefes aldı.
"...öldürdü." dediğinde sok olmustum.
"Ne?" diye sordum inanmayarak.
"Otur" dedi ve eliyle karsısındaki koltuğu gösterdi.
Koltuğa hızla oturdum ve babamın konusmasını bekledim.
"Rachel, biliyorum bunları sana daha önce söylemeliydim ama yapamadım.Sana herseyi en basından sadece bir kez anlatıcam o yüzden beni iyi dinle. Bu Josh'la da alakalı" dedi ve soluklandı. Onu kafamla onayladım ve devam etmesini bekledim. Gercekten merak ediyordum. Babam ve Josh nerden tanısabilirler ki?
"Biliyorsun ki ben anneni cok seviyordum ve hala seviyorum. O benim hayatımda gördüğüm en mükemmel kadındı. Onunla tanıstığım da 23 yasındaydım o ise sadece 19 yasındaydı." dediğinde aklıma Josh ve ben geldim.
"Onunla takılmak istesemde o benim icin kücüktü. O zamanlar cevremde pek iyi insanlar yoktu. Ben ona zarar gelmesinden korktum ve onu bıraktım. 2 yıl boyunca İngiltere de kaldım. Oraya döndüğümde annen baska biriyle sevgiliydi. Beni gördüğünde bana tokat atmıstı. Tabi ki haketmistim." dediğinde sol gözünden bir damla yas akmıstı. Annemi gercekten cok seviyor olmalıydı.
"Ona herseyi anlattım. Ona zarar gelmemesi icin bıraktığımı söylediğimde bana inanmadı ama daha sonra gerceği söylediğimi anladığında sevgilisinden ayrıldı ve benimle evlendi. Birkac yıl sonra sen doğdun. O adam yani William seni öğrendiğinde daha da sinirlenmisti cünkü annenin beni ona tercih etmesini kaldıramamıstı."
Derin bir nefes alıp devam etti.
"Zamanla sen büyüdün. William hala pesimizdeydi hic pes etmemisti. Sürekli sehir değistirip durduk cünkü William'ın seni bulmasını istemiyorduk" dediğinde kaslarımı cattım.
Bunca yıldır seyahat etmemizin nedenini babamın isleri yüzünden sanırdım meğersem William denen adamdam kacıyormusuz.
"O gün sen arkadasına gitmistin ve biz de dısarı cıkmıstık. Anneni kısa bir süre yalnız bırakmak zorunda kalmıstım. Geri döndüğümde..." dedi ve devamını getiremedi. Elleriyle yüzünü kapattı. Ellerini cektiğinde gözlerinin kıpkırmızı olduğunu gördüm.
"Sonra ne oldu?" diye sorduğumd derin bir nefes aldı.
"Annenin cansız bedenini yerde gördüğümde boğuluyormus gibi hissetmistim. Bunu William'ın yaptığını biliyordum.
Ona dava acabilirdim ama elimde bir kanıtım yoktu.
Daha sonra sana annenin öldürüldüğünü söyleyemeceğim icin sana annenin trafik kazasında öldüğünü söyledim" diyinc sinirlenmistim.
Bana bunu söylemeliydi!
"Bana ne zaman söylicektin?" diye sordum sinirle ve ayağa kalktım.
Babam da benim gibi ayağa kalktı ve yanıma geldi.
"Söyleyecektim. Sadece doğru zamanı bekliyordum" dediğinde histerik bir kahkaha attım.
"Ne zaman? Öldüğümde mi?" diye sordum.
"Yemin ederim sana söyleyecektim. İngiltereye geldiğimde sana herseyi anlatıcaktım. Rachel senden sadece dikkatli olmanı istiyorum. William seni arıyor. Hala bana sinirli. Bu yüzden seni New York'a getirdim. Ed seni koruyacak. " dediğinde yutkundum.
Korkmustum cünkü pesimde bir katil vardı.
Hala olanları aklım almıyordu. Yani böyle birsey olacağı aklımın ucundan bile gecmezdi.
Peki bu olanların Josh'la ne alakası vardı.
"Tamam herseyi anladım ama bu olanların Josh'la ne alakası var?" diye sordum merakla.
"Rachel, William Josh'un babası"
*********
Dı End.
-Bölümü yanlıslıkla kaydetmeden cıktım o yüzden tekrar yazmak zorunda kaldım :d
-Neyse ins begenmissinizdir
-oy ve yorum pls
-Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Teen FictionAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.