I love you.

744 30 4
                                    

Sa psikopat okuyucularım :D

Bugün 2 tane bölüm paylasıyorum o yüzden lütfen oy ve yorumlarınızı cok görmeyin.

Bu arada 3K olmusuz bu yuzden size cok tesekkur ediyorum. Okuyucu sayimiz hergun yukseliyor ve bu cok guzel birsey tabi ki sizin sayenizde.

hepiniz seviliyorsunuz :)

*-*-*-*-*-*

Shelby kapıyı acar acmaz resmen üzerime atlamıstı ve yaram cok acıyordu.

"Shelby dur! Yaram!"

Kesik kesik söylediğim kelimlerle Shelby bana sarılmayı bırakmıstı.

Josh yanımıza geldiğinde Shelby'nin gözleri araba farı görmüs tavsan gibi acılmıstı. (Benzetmeme bak aq :dS)

"Onun burda ne isi var?" diye bağırdığında gözlerimi devirdim.

"Önce iceri gecelim" dediğimde Shelby kenara cekildi ve gecmemiz icin bize yol verdi.

Shelby Josh kapıdan gecerken resmen öldürücekmis gibi bakıyordu.

Josh valizleri yere koydu ve koltuğa oturdu. Bende yanına oturdum ve Shelby'nin iceri gecmesini bekledim. Shelby iceri gecti ve karsımızdaki tekli koltuğa oturdu.

Shelby konusmamı bekliyordu ama ne diyeceğimi bilmiyordum. Ona burda kalacağımızı haber vermemistim. Benim burda kalmama birsey demezdi ama Josh'dan pek emin değildim.

"Shelby birkac hafta sende kalmalıyız. Belkide okul kapanana kadar." dediğimde Shelby kaslarını cattı.

"Kalmalıyız derken?"

"Josh ve ben" diye cevap verdiğimde Shelby'nin bağıracağını bildiğim icin kulağımı kapattım.

"Ne?"

Tahmin ettiğim gibi Shelby saskınlıktan bağırmıstı.

Ben kulaklarımı kapattığım icin pek birsey olmamıstı ama aynısını Josh icin söyleyemem. Onu uyarmalıydım.

"O burda kalamaz Rae! O kötü biri, Alex'i dövdü!"

Shelby'nin sözleri bittiğinde Josh kaslarını cattı.

"O kücük arkadasınız bunu haketmisti. Benim isime karısmamalıydı" dedi Josh sakince.

"Senin isine karısmamalı mıydı? Rachel'ı götürüyordun. Ne yapmamızı bekliyorsun?"

Galiba onları ayırmam gerekiyordu.

"Sakin olabilir misiniz? Shelby Josh burda kalmak zorunda. Pesimde birkac insan var beni onlardan koruyor. Bir nevi ufak korumam gibi."

Gülmeye basladığımda Josh bana öldürücü bakıslar atıyordu.

"Kim senin pesinde Rachel?" diye sordu Shelby.

"Josh'ün üvey babası." dediğimde Shelby daha da saskın görünüyordu.

"Onun üvey babası mı?" dedi eliyle Josh'u göstererek.

"Evet. Shelby Josh'un ailesi o adamın elinde ve eğer beni ona götürmezse ailesini öldüreceğini söylemis ama Josh benim kacmamı sağladı. Ona borcum var. Sadece okul bitene kadar. "

Shelby'nin yüzü yumusamıs gibiydi.

"Sen istediğin kadar kalabilirsin ama o sadece okul bitene kadar." dediğinde ayağa kalktım ve ona sarıldım.

"Peki burda seni bulamazlar mı?" diye sordu Shelby.

"Bilmiyorum. Buraya geldiğimizi sadece babam ve Ed biliyor. Onlar hala New York'da. Ordaki evi biliyorlar diye baska bir eve gectiler, bizde Josh'la hemen Londra'ya geldik. Okul bitene kadar burda kalmalıyız. " diye kısaca acıkladım.

Shelby yavasca basını salladı ve benden ayrıldı.

"Bende sarılmak istiyorum"

Tanıdık gelen sese doğru kafamı cevirdiğimde karsımda Mike vardı.

"Aman Tanrım! Mike! Burda ne isin var?"

Yarama rağmen kostum ve ona sarıldım. Mike, Shelby'nin ikiziydi. Birbirlerine biraz benziyorlardı.

"Babam beni ceza olarak Shelby'nin yanına gönderdi." dedi ve dudaklarını büzdü.

Yanağını öpmem icin uzattığında bir el beni belimden tutarak geri cekti. Elin sahibini tahmin etmek pek zor değildi.

"Ben hala burdayım, biliyorsun değil mi?"

Josh'un sözlerine gözlerimi devirdim ve koltuğa tekrar oturdum.

Josh kolunu omzuma attı ve kendine cekti.

"Rae, Shelby burda olmadığını söylemisti?" dedi Mike. Daha doğrusu soru sorar gibiydi.

"Evet babamın yanına gitmistim ama geri döndüm. Evimde tadilat varda o yüzden okul bitene kadar burdayım" dedim Mike'a bakarak.

Kafasını salladı ve gülümsedi.

"Sey Rae bir sorun var. Misafir odalarından biri Mike geldiği icin dolu. Yani biri koltukta yatmalı" dedi Shelby.

"Gerek yok. Biz birlikte yatarız"

Hepimiz saskın bir sekilde Josh'a bakıyorduk.

"Siz birlikte misiniz?" diye sordu Mike.

"Ha-"

"Evet!"

Josh sözümü tamamlayamadan konumustu.

"Pekala o zaman."

Shelby kaslarını catmıs bakıyordu. Birsey belli etmemek icin gülümsedim ve Josh'un elini tuttum.

"Gec oldu. Siz yorgunsunuzdur, odanızı gösteriyim" dedi Shelby ve ayağa kalktı.

Ayağa kalkıp Mike el salladığımda Josh havadaki elimi tuttu ve beni merdivenlere doğru sürükledi.

Merdivenleri hızlıca cıktıktan sonra Shelby bize odayı gösterdi.

"İyi geceler."

"İyi geceler."

Shelby gülümsedi ve asağıya indi. Josh coktan odaya girmis yatağa uzanmıstı bile.

Kapıyı kapattım ve Josh'u ayaklarından tutup asağıya cektim. (Annem sabahları beni böyle uyandırıyorda :dS) Josh inleyerek yerden kalktı ve önümde durdu.

"Ne zamandan beri birlikteyiz?" diye sessizce bağırdım.

Onun nasıl olduğunu sormayın cünkü sessizce bağırmak bana özel birsey.

"Sana seni seviyorum dediğimden beri"

"Benim neden haberim yok."

"Simdi oldu ya"

Sağ ol Josh! Kendi iliskimden bile yok.

"Ne yani o bir cıkma teklifi miydi?!

"Nasıl anlamak istersen" dedi Josh carpık gülüsüyle.

"Kabul ettiğimi nerden cıkardın?"

Kollarımı göğsümde birlestirdiğimde Josh'un yüzündeki gülümseme yok olmustu.

"Ne yani beni sevmiyor musun?" diye sordu kaslarını catarak.

Gülümsedim ve dudaklarımızı birlestirdim. Öpüsmemizde sehvetten cok sevgi vardı.

Dudaklarımız kısa bir süre sonra ayrıldığında Josh'da gülümsüyordu.

"Cevabını aldın mı?" diye sorduğumda dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.

"Seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum."

*-*-*-*-*-*

Dı End.

Rachel'la Josh neden hala cıkmıyor diye okuyucumuza gelsin bu hsnjznjdkd

bu bolum biraz daha uzun oldu galiba.

neyse siz yinede oy verin ve yorum yapin snjdnjr

Sizi seviyorum.

mrspsychopath .x

İmpossibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin