I'm back BİTCHES gabbsnshabs
yeni bir bölümle yine karsinizdayim :D
iste ben bugünde sacmalıyorum belki aksama dogru yeni bölüm yazabilirim ama yazamayadabilirim :D bu hafta sınav haftası olduğu icin biraz zor oluyo ama denerim :D
iyi okumalar hanhsbhjd
Vote&Yorum please :D
Sizi seviyorum gsbsjs
***************
11.Bölüm- Message
Ona ne olduğunu anlamıyordum. Beni koruyor sonra ise kendi yaralıyordu. Sadece beni değil etrafımdakilerede zarar veriyordu. Alex, Jackson, David -ki David'e zarar vermesi umrumda değil, onu istediği kadar dövebilir.
Alex'in yüzündeki morluklar hariç pek birseyi olduğunu söyleyemem.
Peki Jackson'a ne oldu?
Onu evime geldiği gün fena benzetmisti. Aslında biraz hak etmisti sarhosken benden yararlanıcaktı ama ben kötü biri değilim. O yüzden onu aramalı ve ondan özür dilemeliydim. Aslında ondan özü dileyecek birsey yapmamıstım, Josh yapmıstı ama onun özür dileyeceğini sanmıyorum.
Kendime bir kahve koyup kafamı toplamaya ihtiyacım olduğunu anladım ve banyodan cıktım.
Bugüm cok sey yasamıstım ve bir kahve iyi gelebilirdi.
Asağı indim ve mutfaktan bir fincan kahve alarak pencerenin önündeki yerime gectim. Kahve icmek beni rahatlatıyordu.
Cebimden telefonumu aldım ve rehberden Jackson'u buldum. Bana bu telefonu hediye ettiğinde rehbere numarasını da kaydetmisti. Telefon 3. calısında acıldığında Jackson'un sesine benzemeyen bir sesle karsılastım.
"Alo!" diye bağırdığında bunun Jackson'un sesi olmadığı belliydi.
Jackson'un sesi daha cok yumusak bir tınısı vardı ve insanın icini titretiyordu, bu ses ise daha cok kabaydı ve insanı ürkütüyordu.
"Sey...ben Jackson'u aramıstım." dedim daha cok mırıldandımda diyebiliriz. Sesimi ben bile zor duymustum. Telefonun diğer kısmından mırıldanmalara kahkaha sesleri geliyordu.
"Sen sürtüklerinden biri misin?" dediğinde sinirlenmistim.
Neden insanlar tanımadığı insanları hemen yargılıyor? Benim sürtük olduğumu hangi hakla söyleyebilir?
"Ben Jackson'la konusucaktım ama galiba yalnıs numara." dedim.
Tam kapamak üzereyken karsı taraf konusmaya baslayınca telefonu kulağıma tekrar götürdüm.
"Hayır, yalnıs aramadın güzelim. Jackson su an yanımda ama biraz mesgul." dediğinde aklıma hemen kötü düsünceler gelmisti. Demekki Josh onu fazla iyi dövmemisti ki hemen baska kadınlarla takılmaya baslamıstı.
"...Dayak yemekle" diye devam ettiğinde yerimden kalkmıs odayı turluyordum.
Tamamen yalnıs anlamıstım. Cocuk orda dayak yiyiyordu ve benim aklımda ise fesat düsünceler vardı.
"Kimsiniz siz? Neden Jackson'u dövüyorsunuz?" dediğimde karsı taraftan gülme sesleri gelmisdi.
Diğer taraftan sertce kapı acılma sesi gelmisti. Gülme sesleri durmustu.
"Ne oluyor lan?" diye bağırdı biri ahizenin diğer ucundan. O kadar siddetle bağırmıstı ki sanki yanımdaymıs gibi hissediyordum.
"Kimsin lan?" diye ahizenin ucundan biri konustu. Sesi cok tanıdık geliyordu.
"Ben Jackson'u aramıstım." dedim bıkkınlıkla.
Bu is sıkmaya baslamıstı. Eğer Jackson'u telefona vermiceklerse kapatıcaktım.
"Rachel?" diye sorduğunda kaslarımı cattım.
Bu sesi tanıyordum ama emin olmak istemiyordum. Burdan gittikten sonra Jacksonu mu dövmeye mi gitmisti. Neden?
"Josh? Tanrım! Jackson'u mu dövdürüyorsun? Neden?" dedim sesimi biraz yükselterek.
"Cünkü seni öptü! Eğer gelmeseydim daha kötü seyler bile yapabilirdi!" diye bağırdı telefondan.
"Onu ben öptüm. Ayrıca sarhostum. Sanane!" diye resmen bağırdım.
Hayatıma karısması beni bi yerde sinirlensede beni kıskandığı icinde bi yandan seviniyordum.
"Onu sen mi öptün?" dedi. Bu sefer daha sakindi.
"Evet" diye cevapladım.
"İyi!" diye cevapladı ve telefonu yüzüme kapattı.
Bir daha aramadım zaten geri arasamda ne olucakti ki?
Josh benim icin Jackson'u serbest mi bırakıcaktı? Tabi ki hayır.
Odama doğru cıktım ve üzerimi değistirdim. Saat daha 11'e geliyordu. Aslında bu saatte genelde evde olmazdım ama bugün cok sey yasamıstım ve sadece uyumak istiyordum.
Yatağımın icine girdim. Gözlerimi kapattığımda telefonumdan gelen mesaj sesiyle gözlerimi tekrar actım ve telefonumu aldım.
Ekran kilidini actığım gözlerim ısık yüzünden kısılmıstı. Ekrana baktığımda bir sürü mesaj ve cevapsız arama vardı.
Alex 7,Shelby 5 kez, lisa 3, babam 6 ve tanımadığım numara 12 kez aramıstı. Mesajlara baktığımda bizimkilerden olduğunu gördüm ama tanımadığım numaradan bir tane mesaj vardı.
Önce bizimkilere iyi olduğumu sadece dinlenmem gerektiğini anlatan bir mesaj attım sonra ise tanımadığım numaradan gelen mesajla bakısmaya basladım.
Acmak konusunda kararsızdım. İcimden bir ses bu mesajın iyi olmadığını söylüyordu ama cok merak ediyordum.
Sonunda merakım üstün geldi ve mesajı actım ama anında actığıma pisman oldum.
"Eğer benden kurtulduğunu sanıyorsan yanılıyorsun Rachel. Daha cezanı vermedim. -Josh"
Tanrım ne yaptım ben?
Mesajı sildim ve telefonumu baska mesaj almamak icin kapattım. En iyisinin uyumak olduğunu düsündüm ve uykuya teslim oldum.
****************
Evet iğrenc bir bölüm oldu biliyorum ama idare edin :D
yorum&vote :D
sizi seviyorum vsnjsjskz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible
Teen FictionAşkın zayıflık olduğunu düşünen insanlar, asla aşık olmayacaklarını da düşünürler. Onlara göre aşk imkansızdır. Ama şunu bilmiyorlar; imkansız diye bir şey yoktur. © Tüm hakları saklıdır.