Water War.

854 27 6
                                    

Ben geldim :d

-iyi okumalar

-Yorum ve oy pls

-Yeni bölüm yarın 4-5 gibi gelir :)

************

"Rachel, William Josh'un babası" dediğinde ufak bir cığlık attım.

"Ne?!" diye bağırdım.

"Beni duydun. O gün onu o yüzden dövdüm. Rachel o cocuktan uzak durmanı istiyorum. O da babası gibi. Hatta seninle de babası dedi diye konusuyordur." dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Hayır, hayır, hayır. Josh öyle birsey yapmaz" dediğimde babam kaslarını cattı.

"Onu ne kadar tanıyorsun da böyle bir sey diyebiliyorsun?" dediğinde gözlerimi kacırdım.

Babam haklıydı. Onu fazla tanımıyordum. Hatta hic tanımıyordum.

Üzüntüyle kafamı onaylar bicimde salladım. Ben Josh'a güvenmistim ama o benden herseyi saklamıstı. Onu tanımıyordum. Sadece ismini ve bir barı olduğunu biliyordum. Belki de o da babası gibi bir katildi.

"Tamam simdi yat. Dinlenmen gerekiyor. İyi geceler" dedi ve alnımdan öptü.

Odadan cıkarken kapıyı da kapattım. Kendi odama doğru giderken kapımın önünde Ed vardı.

"Öğrendin mi?" diye sorduğunda kafamı onaylarcasına salladım.

Kollarını sarılmam icin actığında hemen ona sarıldım ve ağlamaya basladım.

 

"Shh! Gecicek. Güven bana. Ben her zaman yanındayım"

Elleriyle sacımı oksayıp öpüyordu. Kafamı boynuna koymus o muhtesem kokusunu icime cekiyordum.

"Ed, eski günlerdeki gibi benimle uyur musun?" diyr sordum kafamı kaldırarak.

"Tabi ki" dedi o muhtesem mavi gözlerini kahverengi gözlerime dikerek.

Bazen gözlerini cok kıskanıyorum. Gercekten mükemmeldi.

Beraber odaya gectiğimizde Ed tisortünü cıkardı ona dolabımdan esofmanını verdim.

Her zaman dolaplarımızda birbirimizin kıyafetleri olurdu. Bazeb onun yanına gittiğimde dolabında kıyafetlerimi alıp onun yanında uyurdum. Benim dolabımda onun kıyafetlerinin olmasının nedeni ise burda olduğum zamanlar genellikle Ed'in kıyafetlerini giyiyorum.

Ed'in cıkardığı tisortü aldım ve kafamdan asağı gecirdim. Ed'e döndüğümde coktan esofman altını giymisti ve üstü cıplaktı. Onun bu haline alıskın olduğum icin umursamadım ve yatağa girdim.

Ed de yatağa girip ısıkları kapattı ve bana sarıldı.

Kafamı onun göğsüne koydum ve derin bir nefes aldım. Onun kokusunu seviyordum.

Ellerimi beline sarıp ona sıkıca sarıldığımda beni kendine cekti.

Gözlerim kapanırken tek duyduğum sey Ed'in eskisi gibi uyumam icin bana sarkı söylemesiydi.

*********

Sabah üzerimde biriyle düstüğümden uyanmıstım.

Artık alısmıstım düsmeye ama bu sefer farklıydı cünkü üzerimde Ed vardı.

Ed de dağınık yatan biriydi ve bende dağınık yatan biriydim.

Sonuc olarak ikimizde yerle iliskiye girmistik ama Ed üzerimde olduğu icin pestilim cıkmıstı.

"Ed üzerimden kalk! Yerle iliskiye girdim resmen!" diye bağırdığımda hala yerdeydim.

Kafamı bir baykus edasıyla döndürüp Ed'e baktığımda hala uyuduğunu görmüstüm.

Tabi ki uyuyacaktı, yumusak yere yani benim üzerime düsmüstü ve birsey hissetmemisti ama ben hem sert yere düsmüstüm hem de üzerimde Ed vardı.

"Ed! Kalksana ya! Öküz müsün?"diye tekrar bağırdım.

Babamın erkenden ise gittiğini bildiğim icin bağırabiliyordum.

"Ed! Nefes alamıyorum! Ezildim!" dediğimde hala hareket etmiyordu.

Ed'in bir özelliği daha vardı, o da uykusunun cok ağır olmasıydı.

Yerde sürünerek zorda olsa Ed'in altından cıktığımda sinsice gülümsedim.

Simdi görürsün Ed!

Alt kata inerek bahceden cicekleri suladığımız kabı aldım ve icine bahcedeki musluktan su doldurdum.

Ed ile uzun zamandır sakalasmıyorduk. Ed'i biraz sulasam hic bir sorun olmazdı.

Ed'in yanına gitmek icin arkamı döndüğümde ıslanmam bir olmustu.

Ed elinde ki bahce sulama hortumuyla beni ıslatıyordu.

"Demek beni biraz sulamaya karar verdin ha? Ama bence seni biraz sulamamız lazım boyun kısa kalmıs. Belki biraz uzar ne dersin?" diye benimle dalga gectiğinde saskınlıktan acılmıs olan ağzımı kapattım ve Ed'e baktım.

"Sen bittin!" diye bağırdım ve Ed'in elindeki hortumu cekmeye calıstım ama Ed hortumu bana vermemekte kararlıydı.

Hortumun ucunu havaya doğru tuttuğunda ikimizde ıslanıyorduk.

İkimizde kahkahalara boğulurken eğlencemizi kapı zili bozmustu.

Bahce musluğunu kapatıp üzerimdeki ıslak kıyafetleti umursamayarak iceri gectim. Ed de arkamdan geliyordu.

Kapıyı actığımda karsımda bir tane adam ve kadın duruyordu.

"Merhaba biz Chris Grey'e bakmıstık" dediğinde kaslarımı cattım.

"Ben kızıyım. Siz kimsiniz?" dediğimde gülümsediler.

"Demek Rachel sensin" dediklerinde kafamı onaylarcasına salladım.

"Evet" dedim kısaca.

"Tanıstığıma memnun oldum Rachel. Ben Toby, babanın yeni ortağıyım" dedi ve elini uzattığında elini sıktım.

"Tanıstığıma memnun oldum. Babam su an evde değil ama lütfen iceri gecin." dediğimde gülümsedi.

"Belki daha sonra. Oğlum bizi arabada bekliyor" dediğinde arabadan biri indi.

İnen kisiye baktığımda ise sok olmustum.

Jackson babamın ortağının oğlu mu?

**********
Dı End

- bir günde iki bolum geldi umarim begenmissinizdir

-yorum ve oy pls

- daha oncede dedigim gibi yeni.bolum yarin gelicek

-Sizi seviyorum :d

İmpossibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin