#Ateş'in Ağzından..
Su'yu kucaklayıp arabaya götürdüm . Hâlâ uyanmamıştı . Nasıl uyuyorsa artık..
Evlerinin önüne geldiğimizde arabayı durdurdum . Tam arabadan aşağı inecekken durdum . Evin anahtarı olmadan Su'yu evine nasıl bırakacaktım ? Kapıyı çalamazdım..
Arabanın içinde Su'ya yaklaşıp ceplerine baktım . Cebinde sadece telefonu vardı . Ah benim küçük koalam ! Evin anahtarını almayı unutmuştu..Evimin önüne geldiğimizde arabayı durdurdum . Sonra aşağı inip Su'yu kucağıma aldım ve eve girdim . Benim odama çıkıp Su'yu yatağa yatırmadan önce montunu çıkardım . Hâlâ uyanmamıştı . Top patlasa da uyanacağını düşünmüyordum açıkçası..
Ben de kafamı yastığa koyup yüzünü incelemeye başladım . Kaşları uzun ve şekilliydi . Küçücük bir burnu vardı . Dudakları kalın ve oldukça dolgundu . Ve insanda öpme isteği uyandırıyordu . Zaten ben şahsen onun dudaklarının karşısında duramıyordum..
Gözlerim kapanmaya başladığında gözlerimi kapattım...#Su'yun Ağzından..
Gözlerimi açtığımda karşımda Ateş'i görmemle kaşlarımı çattım "Ateş !" Diye cırladığımda Ateş korkuyla gözlerini açtığında kafamı kaldırıp nerede olduğumuza baktım . Daha öncelerden tanıdık gelen bir odada olduğumuzu fark ettiğimde Ateş "Ne oldu kızım ! Ne anırıyorsun araba çarpmış eşek gibi ?!"Diye isyan etti .
Ben ise bana ettiği hakareti umursamadan yataktan hızlıca kalktım "Beni neden evine getirdin ?! İki öpmene izin verdim diye seninle yatağa gireceğimi mi düşündün pis sapık !" Söylediklerime karşılık sinirle güldü "Kızım salıncakta uyuyakalan sen . Evden çıkarken yanına anahtarını almayan sen . Suçlu olan ben !
Evime getirmeseydim de ne yapsaydım , sokakta mı bıraksaydım ?"Dediğinde tekrar kaşlarımı çattım .
Tabii ya ! Evden çıkarken sadece telefonumu yanıma almıştım ve haliyle salıncakta uyuyakalınca da beni eve bırakamamıştı çocuk . Boşuna kızmıştım yakışıklı taş gibi çocuğa .
Hızlı adımlarla yatağa doğru ilerleyip yatakta yanına oturdum ve ona sarıldım "Neden uyandırmadın ? Doğru söyle yoksa uyandırmaya kıyamadın mı ?" Deyip sırıttığımda sesli bir şekilde güldü "Tabi tabi ! Uyandırmaya çalıştım ama hayvan gibi uyuduğun için uyanmadın küçük koala !" Deyip bana sırtını döndü ve gözlerini kapattı . Bu hareketiyle kaşlarımı çattım . Laf soktuktan sonra bana kıçını dönüp yatamazdı !
Sinirle onu sırtından itip yataktan aşağı düşmesini sağladım . Bedeni yerle buluştuğunda "Ahh !" Diye inledi . Buna karşılık yataktan yere doğru eğilip ona baktım . Bir yerinin kırılmadığına emin olduğumda sırtımı yatağın başlığına yaslayıp ellerimi göğsümde birleştirdim "Pardon ya elim çarptı ."
Ayağa kalkıp bana sanki gergedan yiyen bir fare görmüş gibi baktığında gözlerimi devirdim "Hadi sen başka bir yerde yatıyorsun ." Dediğimde tek kaşını kaldırıp o da benim gibi ellerini göğsünde birleştirdi "Allah Allah . Nedenmiş o ?" Dediğinde gözlerimi devirdim . Namuslu girl'ü oynayacaktım .
"Ya evlenmeden olmaz ." Dediğimde kaşlarını kaldırarak bana baktı . Bu hareketiyle ne dediğimin farkına varıp gözlerimi kocaman açarak düzeltmeye çalıştım "Yani birlikte yatamayız anlamında ." Diye mırıldandığımda kahkaha attı . Bir insanın kahkahası bu kadar mı güzel olurdu ? Ya da düşündüm de..O insan değildi . İnsan üstü bir varlık olduğuna emindim .
"Tamam ."Dedi ve muzipçe sırıttı "Bir iyi geceler öpücüğü verirsin ama değil mi ?"
Sırıtmak ile gülmek arası bir şey yapıp işaret parmağımda yaklaşmasını işaret ettim . Sırıtarak bana yaklaşıp dudaklarını uzattığında yanağını öpüp geri çekilecektim ki , sanki bunu yapacağımı anlamış gibi , tam yanağını öpecekken kafasını yana çevirdiğinde dudaklarımız buluştu . Kalbim ağzımda atarken hemen geri çekilip omzuna yumruk attım "Pis sapık !"
Sırıtarak kapıya doğru ilerledi . Kapıyı açıp odadan dışarı çıkmadan önce bana öpücük attığında tatlı bir sinirle yanımdaki yastığı alıp ona doğru fırlattım . Ama hemen odadan çıkıp kapıyı kapattığı için yastık da kapıya denk gelmişti .
Yine tatlı bir sinirle gülüp yatağıma yattım ve gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLE OYNAMA
Teen Fiction| İlk yangın çıktığında insanlar üzerine koşturmuş derler. Dans eden ateşin güzelliğine aldanıp kül olmuşlar.. | • • • "Su.." dedi uyarır bir ses tonunda "Ateşle oynama..Yanarsın." Meydan okumak mı? En sevdiğimden! Onun bu meydan okuyuşuna karş...