Bölüm 5 - "Ulan ben ne yapacağım !"

125 6 0
                                    

Bölüm şarkısı \ Emre Kaya - TOZ Şarkıyı nerede başlatmanız gerektiğini ben size söyleyeceğim . İyi okumalar ! Sizi seviyorum !

#Ateş'in ağzından

Su'yu evine bıraktıktan sonra arabayı evime sürmeye başladım . Kendi evim vardı çünkü babamla aynı evde yaşarsam onunla anlaşamadığım için her gün kavga ediyorduk ve kavga etmememiz için en doğru çözüm buydu.

Yolun yarısına geldiğimde çalan telefonumun ekranında Mert'in ismi belirdi . Direksiyonu tek elimle tutup boşta kalan elimle telefonu açtım ve kulağıma koydum "Efendim kardeşim ?" Telefondan müzik sesleri geldiğini duyunca kaşlarımı çatıp "Sen nerdesin lan ?" Dedim . Birkaç saniye sonra sesler azaldığında Mert'in sesi geldi "Patso Bar'dayım gelsene . Biraz eğleniriz hem ?" Gözlerimi devirdim . "Oğlum siktir git . Yorgunum , eve gidice-" Israrcı bir şekilde sözümü kesti "Hadi oğlum , yalnız bırakma kardeşini !" Tekrar gözlerimi devirirken "Tamam lan bekle geliyorum ." dedim ve biraz ilerideki kavşaktan dönüp Mert'in bulunduğu barın yolunu tuttum .

Barın önüne geldiğimde arabayı park edip kapıya doğru yürüdüm . Kapıdaki iki koruma kapıdan geçebilmem için kenara çekilirken "Hoşgeldin Ateş abi " dediklerinde karşılık olarak kafamı sallayıp içeri girdim . Girdiğim gibi kulaklarıma dolan müziğe alışmaya çalışırken gözlerimle Mert'i aradım . Yanında bir kızla hem gülüp hem içki içen Mert'i görünce yanına gittim .
Yanına geldiğimi gören Mert , yanındaki kıza bir şeyler söylediğinde kız masadan kalkıp gitti . "N'aber ?"dediğinde yanına oturdum . "İyidir ." Dedim . Biraz sessizlikten sonra Mert içecek bir şeyler almak için masadan kalktığında yanıma bir kız oturdu . "Selam yakışıklı ." Eliyle gömleğimin iki düğmesini açtıktan sonra dudaklarıma yapıştı . O beni öperken ona karşılık vermiyordum ama onu itmiyordum da . Eli , az önce açtığı düğmelerden içeri girip karın kaslarımı okşamaya başlayınca dudaklarımızı ayırdım . Bu kadarı ona fazlaydı bile . Kolunu tutup soktuğu yerden çıkardığımda yüzü düştü . Elimle dudaklarımı silip "Gidebilirsin ." Dedim soğuk bir tavırla . Kız yanımdan kalkıp giderken etrafı incelemeye başladım . Bazı kişiler müzik eşliğinde dans ediyor bazı kişiler de masada oturup öpüşüyordu .
Etrafa biraz daha bakınırken gözüm , hem eskiden kardeşim olan ama sonra bana yaptığı kötü şeyler yüzünden düşmanım olan hem de Su'yun sevgilisi olduğunu bildiğim Emre'ye takıldı . Yanındaki kızla bir masaya oturmuş öpüşüyorlardı . Aklıma Su gelirken ayağa kalktım . Bu piç herif Su'yu aldatıyordu . Hayır , o kadar güzel bir kızı nasıl aldatı- Ne diyordum ben ? Kalktığım yere geri oturdum . Bananeydi ki ? Sonuçta ben Su'yu ne kadar tanıyordum ?
Hiçbir şey olmamış gibi devam etmeye çalıştım . Bir süre öylece oturduktan sonra tekrar ayağa kalkıp Emre ile öpüştüğü kıza döndüm . Kim olursa olsun bunu yapamazdım . Böyle adîce bir şeyi görmezden gelemezdim . Sonuçta bu ciddi bir şeydi .

Yarın , burada gördüklerimi Su'ya söylemeyi düşünüp bardan çıkacakken , kapının önünde durdum . Ben burda gördüklerimi Su'ya anlatınca o bana inanacak mıydı ? Sonuçta benim onu tanımadığım kadar o da beni tanımıyordu ve tanımadığı birine doğal olarak inanmazdı . Hele sevgilisini gerçekten seviyorsa hiç inanmazdı...
Arkamı dönüp tekrar bara girdim . Hâlâ o kız ile öpüşen -hatta öpüşmekten ileri giden- Emre'yi görebileceğim bir yere gidip cebimden telefonumu çıkardım . Kamerayı onların olduğu tarafa tutup biraz yakınlaştırdıktan sonra birkaç fotoğraflarını çektim . Telefonumu cebime koyup bardan çıkacağım sırada Mert yanıma geldi . "N'apıyorsun ?" Yumruğumu sıkıp gözlerimle Emre'nin olduğu yeri gösterdim . Mert oraya baktığında yüzü kasıldı . Sinirli bir ifadeyle Emre'ye bakarken Emre hâlâ yanındaki kızla öpüşüyordu . Mert tam Emre'nin yanına gidecekken kolunu tuttum "Mert dur ! Sen Emre'ye sataşma şimdi , ben onun hesabını sonra görürüm . Ayrıca ben Su'ya anlatacağım . Sen şimdilik kimseye söyleme bana bırak ." Dediğimde son kez Emre'ye bir bakış atıp hızlıca bardan çıktı .
Ben de Emre ve şimdi kucağında olan kıza son kez bakıp bardan çıktım . Arabama bindiğimde arabayı çalıştırmadan bekledim . Su'ya nasıl anlatacağımı düşünüyordum . Belki de kız şu an evinde uyurken , bu çocuk içeride- Sinirle direksiyona vurup saçlarımı çekiştirdim "Ulan ben ne yapacağım !"

ATEŞLE OYNAMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin