Bölüm 17 - "Kaçmak için 5 saniyen var küçük yılan/koca hain !"

117 7 0
                                    

Sabah uyandığımda gözlerimi yatakta açtım . Koltuktan nasıl buraya geldiğimizi düşünürken yanıma baktım . Ateş çok tatlı bir pozisyonda uyuyordu . Bir kolu benim üzerimdeyken diğer kolu yatakta boylu boyunca uzanıyordu . Bacaklarının ikisini de açmış , dağınık saçlarının bir kaç teli alnına düşmüştü . İstemsizce gülümsedim. Onun bu hali hoşuma gitmişti . Keşke hep böyle kalsaydı..Hep böyle masum...Ama bazen öyle hınzır ve yaramaz oluyordu ki , deliriyordum..
Yüzümdeki aptal gülümsemeyle yavaşça Ateş'in kolunu üstümden çekip ona hissettirmemeye çalışarak yataktan kalktım . Ben kalktıktan sonra biraz yerinde kıpırdansa da uyanmamıştı .
Hızlıca banyoya girip elimi yüzümü yıkadım . Ardından alt kata inip mutfağa girdim ve güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım..

Hazırladığım kahvaltı sofrasına gururla bakıp bir şeyin eksik olup olmadığını kontrol ettim .

"Salatalık !"

Hızlıca tezgaha gidip sebzelikten aldığım salatalıkların kabuğunu soydum ve doğramaya başladım . Bu sırada birkaç ayak sesi duyduğumda Ateş'in uyanmış olduğunu anladım . İster istemez gülümsedim
"Su !" Diye bağırdığında , uyandığında yanında beni göremediği için şu an beni aradığını anladım . Biraz sonra mutfağın kapısının önüne üst tarafı çıplak bir şekilde geldiğinde önce sofraya , sonra bana baktı "Su ?" Eliyle masayı işaret ederek "Bunları sen mi yaptın ?" Diye sorduğunda gülümsemem genişledi . Kafamı onaylar anlamda salladığımda o da gülümseyip yanıma geldi ve ellerini belime koydu "Benim için mi ?" Diye sorduğunda ellerimi boynuna çıkardım . Beni kendine doğru yaklaştırdığında sıcak tenine değen bedenim kalp atışlarımın hızlandırmasına sebep oldu
"Senin için ." Dedim sesli bir şekilde gülerken . Tam o anda yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdığında gülümsemem sanki mümkünmüş gibi daha da genişledi .
Biraz sonra dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında o da gülümsedi "Gülüşünden öpmek.."dedi ve beni kendine çekip sarıldı "Bana huzur veriyor..."
Güldüm ve ben de ona sarıldım "Sadece sana değil.."

🍳🍳🍳🍳🍳🍳🍳🍳🍳🍳

Kahvaltıdan sonra ben mutfaktaki bulaşıkları makinaya dizerken Ateş salondaydı . Ne yaptığını bilmediğim ve merak ettiğim için arada bir durup içeriyi dinlemeye çalışsam da ses gelmiyordu .
İşimi bitirdiğimde sessiz olmaya dikkat ederek salonun kapısından içeriye baktım . Ateş koltuğa oturmuş elindeki telefona bakarak sırıtıyordu . Neye sırıttığını görebilmek için biraz daha dikkatli baktığımda elindekinin benim telefonum olduğunu anladım . Gözlerimi kocaman açıp hızla odaya daldım "Ateş sen ne yapıyorsun ?!"
Beni gören Ateş hemen ayağa fırlayıp önce telaşla sonra da muzip bir şekilde bana baktı . Ardından telefonun ekranını göstererek "Kırmızı gecelikle olduğundan fazla seksi göründüğünü söylemiş miydim ?" Diye sorduğunda sanki mümkünmüş gibi gözlerimi daha çok büyüttüm . O fotoğrafları görmüş olamazdı ! Olmamalıydı..
"Ateş o telefonu çabuk bana ver !" Diye bağırdım yavaşça ona doğru yürürken . Benimle aynı anda o da geriye doğru adımlamaya başladı ve sırıtarak kafasını iki yana salladı .
Bunun ardından sinirle "Ateeş !" Diye çığlık attım uyarırcasına . Yine sonuç çıkmayınca ona doğru koşmaya başladım . Beni göten Ateş de hızla koşmaya başladığında peşine düştüm . Merdivenleri üçer beşer çıktıktan sonra yatak odasına girip ardından kapıyı kapattığında hiç durmadan odaya daldım . Kapı açıldığı gibi karşımda Ateş'in görmemle kocaman bedenine çarpmam bir oldu . Yere düşeceğimi anlayıp ani bir refleksle Ateş'e tutundum ve gözlerimi sıkıca kapattım .
Bendenim yerden çok daha yumuşak bir yere temas edince sıkıca yumduğum gözlerimi açtım . Ateş'in üstüne düşmüştüm . Ve üstelik burun burunaydık . Gözleri anında dudaklarıma kaydığında kaşlarımı çattım ve yüzüne sıkı bir tokat indirdim . Ben üstünden kalkarken , o inleyerek yerde kıvranıyordu . Bunu fırsat bilerek yerdeki telefonumu elime alıp kapıyı sertçe vurarak odadan çıktım .

ATEŞLE OYNAMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin