20 Глава - ,,Ако сърцето ти не беше започнало да бие отново"

274 22 19
                                    


  ~Каролина~

    -Много съм доволна от вас деца - похвали се Каприота веднага след като започнахме часа - Помолих ви да се организирате за коленото тържество и вече сте се записали.След като имаме участници ще можем и скоро да започнем репетиции - усмихна се и взе една папка, мисля че имаше списък за записване на коридора, но дори не го погледнах.Пеенето не е за мен.А и не съм фен на събития с много хора и т.н.

-Така.Чета записаните до този момент - продължи Луз и започна да ги изрежда - Бандата на Майкъл, Валентина ще изпълни една солова песен - естесвено, че се е записала още в началото - Ана, Киара и Хорхе от 12А ще са трио - момичетата започнаха да се радвам, хубаво е че са се осмелили да излязат на сцена отново - Валу още веднъж в трио с Мале и Катя, после Агус и Руджеро - Какво?Не знаех, че двамата ще са дует, за първи път чувам - Рудже ще пее и с Карол, романтична песен предполагам - усмихна се Луз и всички започнаха да подсвикват.Врътнах глава към брюнетката, която вече се беше изчервила.

След като шумотевицата утихна госпожата ни продължи

-И така..Имаме още няколко участника от 11 и 12 клас, ще ги видите отвън на таблото.Ии много се радвам, че Каролина се е решила да пее - бях се загледала през прозореца, когато чух името си и се ококорих

-Моля?? - извиках от изненада и всички ме погледнаха странно -Тоест..ъмм

-Ами ще пееш с Агус нали? - съобщи ми, а аз още повече се  учудих.Погледнах го, усмихна ми се невинно.Записал ни е без да ме пита..

-Всъщност..аз - опитах се да си измисля логично оправдание, но момичето до мен ме прекъсна

-Да, да ще пее.Дори и искаше да изпълни една солова песен 

-Какво? - отново не можах да се сдържа.Погледнах Карол и ми идеше да я удоша,докато се усмихваше сладко като Агустин

-Е, добре, решено е.Ще пеете - заяви Каприота и затвори папката, за да продължи с урока.Опитах да кажа нещо, но Карол ми запуши устата, а и смятам че Луз много добре знаеше, че не съм се записала сама, но и за нея беше добре дошло.



-Вие наред ли сте? - крещях им на коридора, и тримата не знаеха какво да кажат - Съюзили сте се срещу мен,значи..Хиляда пъти казах, че не искам да пея, а вие сте ме записали и даже не си направихте труда да ми съобщите.

No more feelings, no more pain.Onde histórias criam vida. Descubra agora