ПаскуалеНапъхах се в дънките си и започнах да търся шибания си колан.Трябва да спра да се разхвърлям навсякъде.
-Сигурен ли си, че няма да останеш за закуска? - попита ме блондинката за стотен път тази сутрин.Вбесявам се когато се държи така сякаш закуската след секс е нещо нормално в нашите взаимоотношения.
-Казах ти, че Каролина има нужда от мен сега. - напомних и, продължавайки да се оглеждам във всеки ъгъл на малката стаичка - Мамка му, къде е този колан?
-От кога някой може да ти казва какво да правиш..Каролина каза това, Каролина каза онова.. - сопна се и изпъчи гърди, но бързо се сви в одеалото си - Съжалявам.. - извини се под напора на гневния ми поглед.Преди да се усетя беше измъкнала колана ми изпод леглото и ми го подхвърли.Така и не посмя повече да ме погледане, докато събирах нещата си.Макар и да се опита да ме задържи не беше това, което истински ме ядоса.
-Ще довършиш ли това, за което те помолих? - запитах, надвесил се над нея, докато тя нервно чоплеше ноктите си.
-Мхм.. - измрънка си под носа, при което се наведох и целунах слепоочието и, за да се отпусне и да спре да трепери така сякаш всеки момент ще я ударя.
-Някога удрял ли съм те? - попитах настоятелно и тя бързо поклати глава. - Тогава защо си мислиш, че сега ще го сторя?
Мога с лекота да разбера какво я мъчи.Колкото и корава да изглежда отвън, тя е много нежна и плашлива.Именно защото знам каква е причината за това, не смея дори да и повиша тон, колкото и да си го е заслужила.
-Заради нея.. - отвърна плахо и веднага се поправи - Заради това, че говоря лошо за нея.Защото ти очевидно я..харесваш..
-А ти очевидно не я, защото..
-Какво има тя, което аз не? Наистина не разбирам защо нея. - момичето най-после ме погледна с нетипичния си съкрушен поглед. - Има толкова момичета, които биха се влюбили в теб, а ти се захласна по единствената, която само те използва..
-Аз не искам някой да ме обича Джио.Нито си търся някого към когото да се привързвам.Тя го знае и е достатъчно умна да го използва за лична изгода.Мисля че и ти си достатъчно умна, за да разбереш че ти и аз никога няма да сме нещо повече от това, което сме в момента. - за първи път се наложи да и го обяснявам, защото сляпо си вярвах, че тя е напълно наясно с това.Каро в крайна сметка се оказа права.Може би Джио има по-различни чувства към мен.Най-добре е да и разбия сърцето още сега.Така или иначе докато се усети ще съм или в гроба или в затвора.
ESTÁS LEYENDO
No more feelings, no more pain.
FanficЗемята, едно огровно кълбо от живот и емоции.Пълна с неща, от които хората се опитват да избягат.Едни бягат от задълженията, други от проблеми, а някои просто искат да избягат от чувствата си.Не за да привлекат внимание или да се откроят от останали...