-Идеята ми е да направим коледното тържество под формата на мюзикъл..Всеки от вас ще се включи..Знам колко сте артистични и обичате да пеете..Е, какво мислите? -попита въодушевено Луз и целият клас се разшумя.Бяха развълнувани и то доста.
-Звучи страхотно, ще се забавляваме много - каза Киара, която стои зад мен
-И аз съм съгнасен - обади се Майк - Но кой какво ще пее.
-Чудесен въпрос Майкъл - отвърна Каприота и продължи да обеснява - Идеята е, вие сами да напишете песните, ще има солови изпълнения, дуети, групи..например ти и твоята банда трябва задължително да пеете .
Майк се усмихна и всички започнаха да спорят, кой с кого да пее..Останах безучастна, така или иначе пеенето не ми е страст.Да,обичам да си танъникам нещо когато съм сама или под душа, но на сцена и то пред цялото училище -няма шанс..
-Добре, добре, успокойте се - класната ми сложи края на шумотевицата - Най-добре ще е да направим жребии, но първо ще видим кои от вас имат заложби с пеенето и кои наистина имат желание да участват..Но с това ще се заемем другата седмица, имаме достатъчно време..
В междучасието прибирах нещата си в шкафчето и братовчед ми се появи доста развълнуван.
-Хей - поздрави ме с усмивка - Чу ли новината за коледното тържество, не е ли страхотно
-Звучи интересно..Да не би да искаш да се запишеш? - попитах учудено, никога не съм го чувала да пее
-Естествено, а ти няма ли?- намръщи се.
-Аз не мога да пея и то пред толкова хора..Нямам желание изобщо да се захващам с нещо подобно, а и до Коледа има много време.
-Така е, първо трябва да мине Хелоуин - добави още по-весело - И познай какво?
-Какво? -попитах безизрастно и тръгнах към стаята,а той вървеше след мен
-Тази година ще го празнуваме с приятели..
Замръзнах на място..Врътнах се на пети към него и повдигнах вежда
-Кога си ме виждал да празнувам този празник?Или който и да е празник - отвърнах иронично
-Именно, за всичко си има първи път. А прекрасният ти братовчед държи да изпиташ всички вълнения от тийнейджърския живот.
VOCÊ ESTÁ LENDO
No more feelings, no more pain.
FanficЗемята, едно огровно кълбо от живот и емоции.Пълна с неща, от които хората се опитват да избягат.Едни бягат от задълженията, други от проблеми, а някои просто искат да избягат от чувствата си.Не за да привлекат внимание или да се откроят от останали...