A kétezres évek elején, kerültem a Stratégiai Hírszerző Intervenciós Elhárító és Logisztikai Divíziója nevű, terrorizmus-elhárító és hírszerző szervezethez.Ami röviden csak S.H.I.E.L.D., vagyis az amerikaiak jobban szeretik csak így nevezni, valamiért jobban bejön nekik ez a kis rövidítés.Éveimet mérve huszonkettedik életévem töltöttem, augusztus 23.-án, mindössze három évesen kerültem az alakulatoz.Anyám önként lemondott rólam, mondván nem teljesítettem be a felém elvárt igényeit,még nem jelentek meg rajtam a tünetek,panaszolta.Így ide hozott, hogy figyeljenek rám vagy öljenek meg.A nőre aki megszült, már nem is emlékszem, helyébe viszont ezernyi új arc jelent meg életemben.Ott van, Amerika Kapitány, Hulk, Vasember, Pókember, Fekete Özvegy, és persze az én legfőbb mesterem Phillip Coulson.Phil, a kezdetektől fogva a szárnya alá vett, tanított, és megpróbált a lehetőségein felülmúlva teljes kigyensúlyozott boldog gyermekkort biztosítani nekem.Az évek múltak, én felnőttem, és a szervezet szerves tagja lett belőlem.Ügynök lettem,majd megváltozott minden.Tizenhat évesen már elég tapasztalatot szereztem, hogy gyerekkémként ráállítsanak néhány bűnözőre.Aztán betöltöttem a tizennyolcat, és valami megváltozott.A híres Thor lejött a Földre, először láttam őt, igaz tisztes távolságból, de ott volt, az istenség. Valami Loki nevű tag megtámadta New Yorkot és, a többiek behozták őt ide.Kissé zavaros a kép, hiszen hatalmas felfordulás volt azokban a napokban az ügynökségen.Rám, Patricia Walker vigyázott, kevésbé örült neki mind én, de mikor rájött megtaníthat néhány trükkre, akkor már jó elszórakozott velem, én meg csak keltem feküdtem.Mire rendeződött minden, több dolgot is megtudtam erről a híres, földi szeretővel rendelkező Villámok istenérről.Mikor mindennek vége lett, borzalmas rémálmok gyötörtek, Pil-től tanult meditációval se tudtam rendszabályozni az álmaim, még a meditatív állapotomba is üldöztek a látképek.Egy gyönyörű várost láttam, hol minden arany, és egy szivárványként tündöklő hídon sétáltam, ahogy egyre közelebb értem a palota ami szemeim előtt volt, úgy dőlt a porba, mind kártyavár ha ráfújnak.Sose tudtam beljebb lépni,mindig megakadtam egy bizonyos helyen, ott álltam a híd közepén egy láthatatlan erő visszatartott a továbbhaladásban.A rémképek elevenen égtek emlékezetembe, és mire észbe kaptam volna, egy nő látogatott álmomba, aki megtanított néhány csínyre, hogy kell kettőződni, vagy épp többszöröződni, és hogy kell más alakját felvenni.Ezek mindig kimerítenek, így nem szoktam őket használni, csak ha egymagam vagyok.Mert a nő, kinek nevét nem tudom, megmondta, tartsam titokba egészen addig, amég meg nem érzem a szükségét.Aztán, a Bosszúállók néhány tagjával, római vakációra mentem.Utáltam azt a pár napot, meleg volt, mindenemből csak a homok jött ki, és mi értelme van annak, ha nem mehetek oda ahova akarok.Utáltam ott lenni, majd az egyik este megtámadtak minket a Hydra. Vagyis engem támadtak, a többiek jöttek a segítségemre.Csuklyával és maszkkal fedték az idegenek az arcuk,a fekete anyag elejére az a bizonyos polip szerű lény nem vöröslött, egészen addig amég le nem téptem az egyikről.Megbabonázva néztem a férfi szemeit amik rikítottak, kék szemei úgy égtek akár egy lángcsóva.A férfi belém szúrt egy tőrt,a fém harapása miatt szikrákat szóró tekintettel néztem rá, majd mormol valamit, mire elájultam.A főhadiszálláson, gépek csipogására keltem, kiderült álomadó lettem, és belenyúlt a meditációs képességeimbe is valahogy.Azóta látom a jövőt, megélem a múltat és figyelem a jelent.A H.Y.D.R.A. miatt szuperképességeim lettek, és ezek miatt gúnynevem lett a Szuperkülönc. Vizsgálatokról vizsgálatokra jártam, mire Bruce és Tony felfedeztek a génjeimben valami furcsaságot.A létem összerakó kromoszómája nem huszonhárom pár,hanem negyvenhat darabból álltak, ami egy normális emberi kromoszómájának a duplája.Így tizennyolc éves korom óta, rá akarok jönni ki volt az anyám, és az apám akik eldobtak maguktól.Mert az itt lévő kutatók szerint, ez egy tőrtől nem jöhet elő,ez lappangott bennem.Tizennyolc éves korom óta, mikor bosszút álltam hasonmásomon,azóta a Bosszúállókhoz tartozom, mind segédszemély, vagyis én csak így hívatom magam.
Ruth McAdams vagyok, a S.H.I.E.L.D. ügynöke.
YOU ARE READING
Crown
Fanfiction- Álmomban, mindig megölnek-suttogom, mire ő felém kapja tekintetét. Az eddig mélyen tanulmányozott könyvet a mellette álló íróasztalra hajítja. - Asgardban az álmoknak jelentőségük van-lép egy lépést előre. - Mintha nem hallanám ezt nap mind nap-mo...