Minyu Skip terus lah. Now taerin ada dekat pulau jeju😊
👑👑👑
"wahh! So beautiful this beach!"
Yerin berpusing pusing sambil tangannya didepa. Taehyung hanya menggeleng."haritu dia yang bantah, now dia terlebih excited" sindir taehyung sambil pandang yerin.
"eh biarlah. Dah pantai ni cantik sapa yang tak excited." jawab yerin sambil pandang pantai itu.
"macam oppa lah kan."
"herh, jangan nak masuk jamban flush sendiri please,"
"ok lah tu, dari jagi masuk hati oppa tak pandai keluar sendiri"
"kena mengena ke?" soal yerin dengan muka derp.
"ada kena mengena ke tak ke.. "
Bushhh!..
"opps mian! Sengaja!" ujar taehyung. Yerin yang basah di seluarnya itu mengibas berkali kali sambil renung tajam taehyung.
"u such a devil!" yerin menyepak air dan tepat kena di muka taehyung. Bingkas Taehyung meraup mukanya yang basah.
"yah! Main kotor ya!"
Disebabkan minyu yang malas nak type tak terhingga ni, taerin hanya meneruskan sepak sepak air,curah air dan sebagainya yang dapat membuatkan pasir pantai tu bersemut. Sekian.
Skip
Yerin duduk sebelah taehyung sambil memeluk lutut.
"jagi ya"
"hem?"
"boleh describe tak pandangan jagi pada oppa?"
"annoying"
Taehyung merenung tajam yerin.
"hahahaha joke je tapi ada betulnya juga."
Taehyung mencebik.
"ok mian ii. Setakat ni description bagi jagi, oppa baik je."
"ah well"
"herh. Memang spesis masuk lubang jamban flush sendiri" ujar yerin menyampah. Meletus tawaan Taehyung.
"ah, jagi ada namchin sebelum ni?"
Yerin pandang taehyung sekilas lalu senyum sinis.
"eh ada ii. Banyak. Semua hensem ii."
Terus riak muka taehyung berubah kepada cemburu.
"tapi.. Dah break kan?"
"tak." jawab yerin dengan ceria nya.
"dah ah, malas macam ni" Taehyung berdiri untuk meninggalkan tempat itu.
Yerin segera menarik tangan taehyung.
"alah, yerin main ii je lah. Ambik serius benor"
Taehyung duduk semula sebelah yerin. Tiba ii Angin meniup kuat,
"waaa, Mata rin masuk pasir" rintih yerin sambil gosok matanya berkali kali.
"meh sini" Taehyung menarik tangan yerin kebawah. Taehyung meniup perlahan dalam mata yerin.
"ok?"
Yerin angguk sambil gosok matanya lagi. Buka saja mata, jarak muka yerin dan taehyung lebih kurang 1 inci.
Tapi cukupla untuk lalat lalu.
Yerin memaling mukanya ke arah lain.
"jom balik lah, dah gelap ni" ajak taehyung. Yerin angguk lalu berdiri. Kasutnya dipegang oleh taehyung.
Skip
Taehyung pov
Aku perhati je yerin ni. Dari tadi tersengih sengih pandang fon tu. Ni nak jeles ni. Aku duduk disebelahnya. Saja aku acah menjenguk apa dia buat.
Yerin terus mengalih fon dia ke arah lain. "eo, oppa nak apa ii ke? Kopi? Teh?" soalnya. Aku geleng dan senyum.
"tak payah la. Tu mesej dengan sapa tu? Tersengih sengih macam kucing dapat daun"
"ahh, mesej dengan sinb. Dia kata jungkook dah start sekolah di sekolah jagi"
Jungkook tu konfem namja. Selama 20 tahun aku hidup ni tak pernah lagi lah ada nama jungkook untuk yeoja.
"oh. Jungkook tu sapa?"
"kawan sekolah rendah jagi dengan sinb."
Aku hanya angguk.
"oppa nak tengok muka dia?"
Aku angguk kan saja. Harap ii lah muka dia tak sekacak aku.
"jjang!" yerin menayang muka kawan dia tu.
"hensem kan?"
"dia ni.. " aku pandang lama gambar tu. Familiar!
To be continued..
Nak tanya lah kan.. Korang jenis suka suspen ke, suka bersambung yang biasa ii je.
Jawab k.
YOU ARE READING
[C] Love You, Mr idol •KTH•
Random[COMPLETED] "Kim taehyung? Nugu?" ------- "Tae kahwinkan yeoja tu" ------- "Bila masalah dah selesai, kamu ceraikan dia?" ------- "Bila semua masalah selesai.. Awak nak ceraikan saya ke?" ------ ✔ jung yerin, seorang budak sekolah berumur 18 tahun...