43|disturb

678 99 42
                                    

"korang, aku rasa kena balik dah ni, nak dekat pukul 9 dah." ujar yerin sambil pandang 2 orang chingu nya yang sedang makan ramen.

"awal lagi la.. rilek la" kata sinb dan sambung makan.

"majayo. awal lagi." sokong jungkook pula.

"aish.. korang ni.. dah dekat 2 jam kita lepak. aku dah nak beku ni."

"suruh makan ramen taknak. kurang lah sikit sejuk kau tu" kata sinb.

"aish.. korang tak kesian ke aku ni.. dahla kena lari keliling padang, now aku kena tengok korang makan. boring tau tak"
bebel yerin.

"kalau boring.. kau suap aku makan" usik jungkook lalu acah ii menyua chopstik.

"gedik kau en.. haish.. ppali makan"

"ok ii. jankaman"

skip

"husband kau ambil ke ni?" soal sinb sambil pandang yerin dengan risau.

"ya hwang sinb. husband aku ambil. sokey lah. kau balik lah dulu."

"kau balik dengan aku lah" cadang jungkook pula.

"gila kau. tak payah la. nanti suami aku tunggu pula."

"hem yelah. ni kalau ada orang kacau kau..kau jerit je, aku sampai" pesan jungkook dengan niat bergurau.

"hahaha.. merepek kau. dah ii pergi balik. nanti parents korang risau pula."

"jalja!" sinb melambai begitu juga jungkook ke arah yerin. yerin membalas lambaian mereka.

•••

"yura.. aku balik dulu" kata taehyung sambil mengemas barangnya yang berselerak.

"ha..kau balik lah dulu. aku nak susun balik fail ii trainee yang tak tercalon tu" terang yura sambil menyusun beberapa fail menjadi tinggi.

"nak aku tolong ke?" soal taehyung prihatin.

"no no. tak payah. kan kau kata kau nak ambil wife kau dekat seven E tu. nanti lama dia tunggu. dah la malam" leter yura tanpa pandang taehyung.

"haah la!" taehyung menepuk dahinya.

"ok lah. aku pergi dulu. kau tu jangan balik lewat malam sangat." pesan taehyung sebelum beredar.

yura hanya membuat isyarat tangan 'ok'.

taehyung berjalan menuju ke lif untuk turun ke tingkat bawah. tiba ii ada satu tangan menarik lengannya.

"ommo! kamchagiyaa!" taehyung mengurut dadanya. terkejut. dia menoleh ke arah orang itu.

"eo,soo hee? kenapa ada sini lagi? bukan semua trainee disuruh balik ke?"

"ige..i dont know what should i ride. lagipun ae in tak tahu sistem transport dekat sini"

ae in: sweet heart

"err.. parents kamu tak boleh ambil?"

"tak. parents ae in ada China sekarang"

"oh.. ok" taehyung baru saja mahu melangkah dalam lif tapi dia ditarik oleh soo hee.

"wae?" soal taehyung pelik.

"ah.. can u send me to home?" soal soo hee sambil menyelak rambut nya dan diselit di telinga.

"tak boleh lah"

"waeyo? oppa ada kerja ke?"

"ani. saya kena ambil wi--"

"so,oppa takda benda penting nak dibuat kan? tak salah kan oppa hantar ae in ke rumah?"

"tapi sa--"

"alah..oppa ni..takkan nak biar ae in stay sini. dah la dah malam. im scare"

taehyung mengeluh.

"ppali kajja"

•••

yerin menilik jam tangannya. "10.20 dah ni.. mana dia ni" cakap yerin sendiri. yerin memeluk tubuh. dia duduk di kerusi depan seven E tersebut.

"hahahaha! maja~yo.. bos kita tu~kalau aku tumbuk.. tumbuk~~jadi Sajat. hahaha..!!"

mata yerin tertancap pada 2 orang lelaki yang terhuyung hayang memegang arak ditangan mereka.

"be-- Bawang yah~~..ada awek la~hahaha..jom jom"

2 orang lelaki itu mendekati yerin.

"uii~~adik manis~~" lelaki itu memegang rambut yerin. cepat saja yerin menepis kasar.

"jangan sentuh aku lah!!" jerit yerin.

"uish..garang awek ni~~bos kita..ka~kalah ma~macam ni..hahaha"

"kau~memang pandai buat..per..pertanding- eh aniya~perbandi..ngan..,Kobis~"

kata lelaki mabuk yang bernama bawang itu sambil usap tangan yerin.

"pergi sana lah!!" jerit yerin lagi.dia mula mengigil.

kobis memegang precious cheek yerin. limited edition kot. maaf maaf.

yerin mula mengalir air mata.

"aku dah cakap..jangan sentuh aku!!!" yerin menampar pipi kobis.

"dia..main kasar~"

bawang hanya angguk dan lepastu dia geleng.mabuk be like.

kobis menarik lengan yerin untuk membuat yerin berdiri.

"lepaslah!!"

kobis berhenti dari menarik lengan yerin, tapi dia mengusap pipi yerin.

yerin tak henti menepis tangan kobis.

tiba ii ada satu figura menepis kasar tangan kobis yang memegang pipi yerin.

to be continued..

hye my readers yg melmel, bambam opss.. hehe

boleh tolong follow my 2nd account? mynizz__

tenkiyuuu😘😘

💕lots of love💖

©missdimple_13

[C] Love You, Mr idol •KTH•Where stories live. Discover now